Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. juuli 2005 14:35
Tagasi
Trüki lehekülg

Kehala paarisrajal kiusas võistlejaid paks tolm

Kommentaare lisatud: 43

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
urueesel, 10.07.2005 15:10
Paistab, et võrreldes Orikülaga tegi Kehala rada autodele rohkem kurja, pluss üks katus Saaremaal tehtud kahe vastu. Huvitav võrdlusmoment sedapidi ka, et kitsama ja tehnilisema raja peal oluliselt rohkem autosid sai kannatada, kui kiiremal paarisrajal.
Enivei, käppa võitjatele, eriti mosseliiga ässadele, kuna seal lootust kedagi kalendriga lüüa on vist ikka üsna kättesaamatu üritus. Aga mis imesõitu Janno teises voorus tegi, et nii hea eduga kinni pani? Esimene voor paistab, et kõik kolm täitsa samasse sekundisse suisa.

mux, 10.07.2005 15:39
rada tolmas küll jubedalt oleks võinud kasta voorude vahepeal muidu oli päris põnev, katuseid ja väljasõite oli päris palju

mix, 10.07.2005 16:38
rada tundus küll tunduvalt kiirem kui orikülas

Kati spordi ja teksa pood, 10.07.2005 18:41
Edu Georg Grossi le uued mehed imprezadel alati teretulnud eriti veel etteotsa.

moon, 11.07.2005 00:21
Kui üritus poleks niivõrd pikaks veninud oleks täitsa kõva sõna olnud. Mossesid on liiga palju juba. Neile peaks eraldi päeva tegema, las siis sõidavad seal. Enamik pealtvaatajaid kauds enne lõppu ära, kuna korraldajad asja liiga pikaks venitasid

Hanno AMV-st, 11.07.2005 09:34
Võistlus oli tibens....aga.....tahaks ikkagi natsa arutada.
Minu poolt soovitatavad nõuded järgmisteks korraldusteks:
1.iga kruusaraja korralik kastmine sõitude vaheaegadel peab olema kohustuslik-see soigumine sportlikust ebaõnnest oli jama ja see oli väga eluohtlik,võtke eeskujuks Jaanimäe ja Oriküla-
2.igal rajal ,kus natukenegi asfaltkatet-peab olema valmis õlilekke kõrvaldamiseks vahendid-see juba teine sõit,kui korraldaja polnud seda ette näinud
3.lipukohtunike koolitus-kaks vahet-kas hoida lippu horisontaalselt-tähendus-oht,mille juures peab olema ettevaatlik või lipu ringjas lehvitamine-möödasõit keelatud-
4.juba mitmes sõit lipumeeste vähesus
5.rajale toppama ettejäänud autode kiirem abi
Ja ärme hakka nüüd soiguma-tahaks konkreetset arutelu

-lonts-, 11.07.2005 09:54
Aga kui mossed ära jätta. siis pole ju asjal põnevust. Mossed ju ongi põhilised, kes rajal trikke ja lollusi teevad.

Henry, 11.07.2005 09:56
Minu poolne ettepanek sprintide korraldajatele on selline et Mosse liigas on üle 100 söitja ja nende üritus peaks toimuma eraldi vöi siis peaks alustama hommikul varakult (kl 9.00 mosse start jne.).Muidu varsti enam vabaklassis söitjaid pole sest ajaga on muud ka teha kui see lihtsalt maha vahtida ja oodata tundide kaupa.Me köik teeme seda enda töö ja pere körvalt nii et paluks natuke paremat organiseerimist aja suhtes.Vöiks olla ju nii et tuleme peale löunat kohale ja siis saame teha tehnilise ja möne vooru vahel rajaga tutvuda,pole ju suurt mötet tulla kl 7 kohale ja söitma saad alles 13.30???

..., 11.07.2005 10:20
Mossesi on ligi 100 siis vöiks töesti olla üks päev mossesi...ja siis teine päev on 2wd, noored ja vabaklass...siis tuleb mölemasse päeva ligi 100 autot ja saab ka kiiremini öhtale...Kui voorude vahepeal on mingi 2-3tundi siis muutub köik jube igavaks...
aga Edu korraldajatele..:P

mossemees, 11.07.2005 10:54
see oleks loogiline, et võistlus kahele päevale tehakse. aga selline lollus. et mingi klass peab kell 9,00 startima.... see tähendab seda kes tuleb a250km kauguselt näiteks mossega peab öösel kell 3 alustama võistlustele sõitmist

XXL, 11.07.2005 11:10
Võistluste ajagraafik kuni esimese stardini on siiani normaalne olnud. Varasemale ajale pole ehk küll mõtet viia.

Kehala sõidu kapsaaeda võiks visata küll selle suure tolmu. Kas ka korraldajale oli teada, et Kehala rada NII tolmune on, mul raske öelda. Arvan, et oli teada. Mind isiklikult segas tolm vaid kolmandas sõidus. Kui rohkem kasta, siis oleks saanud kindlasti kiiremini õhtule (ehk 30 sek startide näol).
Lipumeeste vähesus ja kvalifikatsioon on teine koht, mis hakkas silma ja kust oli KOKKU HOITUD.

VAHVA ÜRITUS OLI!!! EDU KORRALDAJATELE.


schalke, 11.07.2005 11:27
Kas need lipumehed saavad kuigipalju raha ka selle eest või? Teinekord võiks isegi lehvitada.

M, 11.07.2005 11:39
Hea võistlus oli! Pikale ainult venis...

vesiroos, 11.07.2005 12:11
Teab, kas Raudroos paneb oma tabeli ka ülesse!? Näeks üldist jumet.

üks, 11.07.2005 13:03
kui teil nii vähe aega on miks te siis üldse tegelete sellega?!

Hardi, 11.07.2005 13:27
Njahhh....... tänan Aimarit kiitmast, aga sellist kokkuvõttes 12 tunnist tööd pole mul olnud 10 aasta jooksul. Teise ringi eel toodi rajale töesti kastja, aga sellest ei jätkunud rohkemaks kui kolmandikuks ja praktiliselt kolmveerand rajast jäi kastmata.
Mosseliiga põnevust pakkuv sõit on muutunud ülimalt ohtlikuks ja kes räägib kahest katusest? Terrase kaks korda üle, Keerbergi laks nina peale ja ühe veokamosse, Pärna rullumine kõrvarajale. Opel vastu piiret jne. Kas te armsad sõberid lähetegi ainult selle pärast raja äärde, et kellegi ebaõnne pealt näha? Tegelikult on ju see VÕIDUSÕIT, kus esmatähtis on finishisse kiiremini ja tervelt jõuda! Kogu võistluse jooksul näen mina võibolla kõige täpsemalt, mis toimub, sest eks te käite vahepeal autot putitamas janiiedasi....
Kehala turvat ei olnud olemas!!!!! Noor poiss, kes pidi haldama poolt rajast, ei jõudnud ega osanud lipuga suurt midagi teha ja Pärna aitajatele oleks napilt järgmine selga sõitnud....jne.jne.
Hannoga AMV-st on nõus ilmselt enamus tegijatest! Meenutame aga oma kogemustest kuidas hr. Roost k-nõmmel jälgis tema enda poolt välja töötatud dokustaate ikka ülima täpsusega. Seal oli turvadeks kokku vist 15 inimest! Kuhu on nüüd need Raudroosi nõuded kadunud? Ja mille eest siis Igamehe rallisprindi kaubamärgi omanik vastutab? Korraldajad on küll iseseisvad, aga kaubamärgi kasutamise eest maksavad nad ikka Raudroosile!
Vottak...........
Idee tagasi minna süsteemile mossed eraldi pole kah hea, sest nagu eelpool kribatud, on nad ikka põnevad, pigem kasutada motokrossis kasutuses olevaid süsteeme - I voor on kvalifikatsioonisõit ja edasi saavad 32 teise vooru ja/või 16 kolmandasse

Mati, 11.07.2005 13:56
Kahjuks see on nii, et paljud tulevadki ainult lakse vaatama. Ei ole see Eesti rallipublik professionaalne, et tuleks ja vaataks, kes paremini sõidab.
See on natuke kurb, kuid meenub eelmise aasta paide ralli ja sõpruse auk, siis meenub sealt esmalt publik, kes karjus "auku-auku".
See siis kultuurne rallipublik?
Mossed on minuarvates ka põnevad, kuid ikkagi natuke liiga pljuks on neid juba läinud. Hardi välja pakutu oleks lahendus, kus lõppsõitu saaks teatud arv paremaid, sest mossed on ju praktiliselt kõik ühte nägu ja mulle pealtvaatajana hakkab igav pidevalt ühesuguste autode vaatamisest (võibolla on see mu isiklik tragöödia ainult).
Mossede turvalisus on muidugi teine teema.

Mann, 11.07.2005 14:15
kullakesed, kui tahate plekimõlkimist näha siis minge palun romurallile :D

Andre, 11.07.2005 16:02
Need kes võtavad sõna mossede paljususe kohta siis soovitan vaadata kes oli võistluse korraldaja......
Teiseks aega vähe jne. Juhendit keegi luges enne võistlust ? Seal oli selgelt kirjas ka autasustamise aeg kell 20.00 mis hilines max 20 minutit. Seega oli kogu nn. "pikk" võistlus kõigile ette teada. Mida siin selle kallal viriseda?

Hardilt ANDRELE!, 11.07.2005 16:13
!!!!!Teiseks aega vähe jne. Juhendit keegi luges enne võistlust ? Seal oli selgelt kirjas ka autasustamise aeg kell 20.00 mis hilines max 20 minutit. Seega oli kogu nn. "pikk" võistlus kõigile ette teada. Mida siin selle kallal viriseda?!!!!!!
Mis aja vööndis sa elad? Autasustamine algas kell 21.15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia