|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
29. mai 2005 20:23
Tagasi
Trüki lehekülg
Riivo Pappel sihib rallisprindis viiendat meistritiitlit
Kommentaare lisatud:
9
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Priit
, 29.05.2005 22:21
ega ei ole midagi öelda, väga kõva käega vaned..
Teet
, 29.05.2005 22:26
ERK vennad panevad vahel ikka rallimeestele lutti ka.
kohtunik
, 30.05.2005 09:23
üliharv juhus, samas peaks vastupidi olema autod ca300 kg kergemad!
, 30.05.2005 13:20
aga ERK klassis põhiliselt Ladad juhivad ja neil ainult 1500-sed mootorid.
ei ole
, 30.05.2005 13:55
vaevalt erk autod ligi 300 kg kergemad on (kui võtta nt ühte marki masinad), millepealt see 300 kg saadakse?? 1 lisaistme, tulede? sidesüsteemi? armatuuri? 300 kg on küll natuke ülepakutud.
Ja Ladadel ei ole ainult 1500 sed mootorid. 1800 on vägaagi võimalik välja pigistada, ka Samaarist, seljuhul siis küll mitte enam Samara plokiga.
Afka
, 30.05.2005 15:50
Kas just 300 kg,aga nenede kaaluvahe võib päris suur küll olla..Turvapuur on ka krossikatel vähe lihtsam ,kui ralliautodel(ei ole muidugi reegel,et nii on,aga rallikatel tavaliselt rohkem torusi sees.).Lisaks lubatud plastik detailid ja kõiksugu muukama,mis ralliautodel juures on.Iga väiksemgi detail annab kilodes võitu.
vaade
, 30.05.2005 18:23
Kaalud on teh. tingimustes kirjas ja krossikatel enam vähem selle järgi ka tehtud või nats üle. Nüüd oleneb keda te võrrelda tahate ja kes mis kubatuuriga sõidab - siis veate näpuga järge ja ongi vaidlustel lõpp.
to afka
, 30.05.2005 22:17
kle aga ega rallikatelgi ei ole plastdetailid keelatud.kapott stanged esitiivad tagaluugi koik voib plastiku panna ju.
to to afka
, 23.08.2005 21:12
Söltuvalt klassist on ikka kull. Type-R 1245 kg E ruhma golf 875. A ja N ruhmas plast täiesti keelatud, Nt EOS isegi ma ei tea mis veel, niiet 2 WD parim auto Otil. edu
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.