|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
19. mai 2005 6:23
Tagasi
Trüki lehekülg
Meeskond aitab Märtinil autoga kohaneda
Kommentaare lisatud:
10
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
PR ja tegelikkus
, 19.05.2005 10:26
"Pole veel 100% kohanenud ...". Seda ei ole vist ajakirjanduses ilus välja öelda, et "auto on senises seisundis üsna lootusetu kiirelt ja otse liikuma".
Päris huvitavad alternatiivid sõitmiseks - riskides kraavidega poodiumite nimel või tulles kindlalt esimese kuue piirimail (varsti tulevad jälle vähem lõhkuvamad rallid, kus aeglaselt kulgedes esikolmikusse lihtsalt ei jõua).
Küllap tuleb tulevikus aeg, mil Markko saab tagasi vaadates rääkida oma TEGELIKE sõnadega, kuidas Peugeot liigub, kuidas teda testitakse, jne.
Ja ikkagi - kurat, ehk usuvad Peugeot tiimi juhid siiski Märtini aju ja jalga nii palju, et teevad ta mõtete järgi 1-2 vajalikku asja ära (amordid, nt., millest mingil hetkel uudis läbi jooksis), kuigi hooaja lõpp läheneb. Märtin ON Loebi, Solbergi ja Grönholmi tasemel ja üle selle sõitja.
Ja võibolla ei tee ka - siis tuleb lihtsalt järgmine hooaeg. Need, kes rallimaailmas sõitjat tahavad, need teavad, keda palgata. Nii et, pole põhjust ärevust tunda.
BlackHawk
, 19.05.2005 11:31
mind huvitab see kuidas edeneb peugeot asfalt teekattega rallidel
tavaliselt on markko nendelt rallidelt päris kõvasti punkte saanud
307 aga pole end asfaldil kiirena näidanud ja pirelli ei pidavat asfaldil hea olema
aivar
, 19.05.2005 12:16
minu jaoks on see teema jätkuvalt vastuoluline, kui lähtuda Peugeot`i lubadusest sügisel ketsid varna panna.
midagi siin ei klapi. kujutage end olukorda, et teie tööandja ütleb: sügisel saad kinga, aga seniks koolita endale väga hea järeltulija välja. mis sa teeksid - kas raiskaksid järeltulija koolituseks lisaks tööajale ka oma vaba aja, või püüaksid vaikselt lõpuni tiksuda?
mina ei usu hästi, et Peugeot enam auto arendamist tõsiselt võtab. püütakse võimalikult odavalt võimalikult hea tulemus saada ja Märtin kaalutleva rallimehena sobib selleks väga hästi. antakse käsk, et too auto punktikohal finsisse ja ta teeb seda (tooks samamoodi Mitsu lõpuni, ilmselt ka Skoda). ja et Märtin liialt sõna ei võtaks, siis antakse auto kätte - säh, "testi" - kuid ma ei usu, et võistkond neisse "testidesse" tõsiselt suhtuks.
teine variant - minu arust on see väga tõenäoline - et Peugeot siiski ei lõpeta. (vähemalt üks neist Peugeot vi Citroen jääb sarja alles). kogu see lõpetamise jutt on kauplemine FIAga ning kogu lugu.
Roman
, 19.05.2005 13:34
Asfaltkattel võib Pegeot' ja Pirelli kombinatsioon veel üllatada. Prantsumaal toimuvad Pegeot' ralli cupid ja ringraja võistlused on kõik üle läinud Pirelli rehvitarnijale. Arendus käib kõva kattega teedel täie hooga. Head vastukaja on saadud nii 1600-klassi kui ka WRC-autodel kihutavate pilootide käest (Bernardi jt.).
Suurt kasu saavad just väiksemad meeskonnad nagu Subaru ja Mitsubishi. Nende rehvide testmine on 0-lähedane, vörreldes Pegeot' omaga. Julgen väita, et peaegu kogu Pirelli rehvide arendamine käib nüüdsest läbi Pegeot' Spordi.
marko
, 19.05.2005 14:20
aivari jutuga 100% nõus.
käib ainult üks vassimine ja kauplemine, et võimalikult odavalt läbi ajada.
ei imesta üldse kui mõlemad PSA gruppi margid edasi sõidavad!
Dilbert
, 19.05.2005 18:59
Imelik kyll Markko peab ise lunima, et andke ometi auto, et saax testida ja siis nad võimaldavad, nägemist krdi peugeot
SiiliViin
, 19.05.2005 21:52
See jutt, et ei ole mõtet enam autot arendada, ei kõlba küll kuskile. See on eestlaslik lähenemine, et lööme käega. Miks siis Citroen´il on mõtet. Tema ju loobub kah väidetavalt? Loeb väidab wrc lehel, et äsja jälle täiustati autot ja ega Citroen nii kõva ei oleks võrreldes uue 2005 aasta Subaruga kui oleks eelmise aasta variant ju! Või kuidas?
vaade
, 20.05.2005 11:41
Pegool on sel aastal siiski tootjate karikas oluline ja päris käega kindlasti ei lööda, seda enam et Citröön on jõudsasti vahet vähendanud. Pegoo testimise soov võib olla küll siiras.
BlackHawk
, 20.05.2005 12:24
ma arvan et see auto mitte arendamine ei ole eriline kokkuhoid ja kui loobuda siis tuleb jätta ikkagi jälg maha, mitte lihtsalt kõik etapid läbi sõita
peugeot on ju ikkagi
võitja
meeskond
raivo
, 24.05.2005 22:46
Mida tähendab ,Markko stiili järgi ümber teha.Selline asi tähendab,,,,,,,,et auto niigi kehvapoolne vastupidavus ,saab uue krahhi osaliseks.jutt käib tervest alusvankri uuest geomeetriast ,pluss diffrid ja lukud ,võibolla uus gear box.jne ,mida keegi ei tea.Minu isiklik arvamus.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.