Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2005 6:13
Tagasi
Trüki lehekülg

23. aprilliks planeeritud rallikrossi etapp lükati edasi

Kommentaare lisatud: 56

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Romet, 14.04.2005 07:37
Väga õige otsus ! Samal ajal on ka Saaremaa Rahvaralli ( 22-23 aprill ). Nii et saan ka mina esimesele rallikrossile vast kohale vedada! Kui just mingi muu võistlusega ei ühti !

mäkk, 14.04.2005 07:39
sõltub mis Kehala sprindist saab, aga pole kuulda olnud et toimuks, see ka muidu kalendris 1. mail.

Romet, 14.04.2005 07:41
1.mail on kehala Rallisprint!

Eiki, 14.04.2005 11:00
Õige otsus, uus esimees on omal kohal. Lahendust vajab veel rehvide probleem, kui keegi teeks selgeks, miks on mõõdud antud
195 x 65, kelle huvides?

sass, 14.04.2005 11:53
see ju suurim lubatud suurim laius ja väikseim lubatud kõrgus. las ta olla. ju seepärast pandud et võrdsem oleks. mu poolest võiks ka täiesti üks mõõt olla. :)

priit, 14.04.2005 13:04
õige.näha kohe et uus mees pildis ja teeb otsuseid mis ka superkrossitajatele sobivad. ooot a kas siis rehvide miinimumkõrgus standardis on 65 v???

huviline, 14.04.2005 14:04
kas see köik MV üldjuhendi punkti 1.3 arvestades ja sprindikalendriga võrreldes üldse mõtet pidada seda etappi

vaade, 14.04.2005 15:45
Tore et teile uus esimees meeldib! Ja et tema otsuseid kiidate - nii on lootust et rallikross tõuseb tuhast.
(Tõsi, see otsus polnud ilmselt mitte ühe mehe otsus, nagu artiklist tundub tehti otsus ringrajakomitee koosolekul ja paljude osapooltega, sealhulgas võistlejatega, konsulteerides. Arvan, et kui Kutsar oleks veel pukis oleks see sama otsus kriitikat saanud)
PS. Eiki, said teada miks on sellised rehvi mõõdud - soovid lahendada kuidagi teisiti?

mehaanik, 14.04.2005 15:47
Pole ammu aru saanud, et püütakse ikka kõigist endi poolt varem vastuvõetud otsustest lähtuda, sama ka kehtib selle 30. päeva kohta.

mehaanik, 14.04.2005 15:56
mina pole veel kusagilt ametlikult välja lugenud, et uus mees juba ametisse kinnitatud.

sõitja, 14.04.2005 16:03
see tänavarehvide piiramine üheks asfaldietapiks ei tundu nüüd küll arukate meeste otsusena, sest ma nagu ei näe küll krossimeeste vajadust rinkaarvestuse punktide järele, nendega ei oska tulevikus miskit peale hakata. Vaielge vastu kui hirmus valesti väidan.

oot-oot, 14.04.2005 16:06
kuulge aga siis ei saa madala rehviga ka SK asfaldietappidele sel aastal peale kuna seal ERK Standard tehnilised kehtivad. Krt. eelmise aasta soetatud kobe rehvivaru kõik vett vedama nii ju läheb.

huviline, 14.04.2005 16:14
tänavarehv min. kõrgus 65,hea kui on suvekas,Pärnu rajal mööda suurt ringi päris suurel kiirusel võib see kurvalt lõppeda

sass, 14.04.2005 16:54
hiad mehed :) tee kunagi loete ka mõnda juhendit või tuleb kõik üllatusena :) nii hojaa algul kui ka paha ei teeks ka vahel asja üle kordamine. see rehvi jutt on olnud algusest peale standardi juhendis kirjas. ja see peaks juba ammu kõigile sk sõitjatele kuuldud uudis olema, et sk-s on standardi reeglid :P

hei, 14.04.2005 17:23
sa sass mõnus mees pole ilmselt sõidumees, sest ei tea sa reaalsest elust tuhkagi. Eelmisel hooajal ei olnud SK karikasarjas sellist rehvipiirangut, seda esiteks ja teiseks ei ole Standard enne asfaldil startinud eestikate arvestuse punktidele rallikrossis.

sass, 14.04.2005 17:34
so? mismoodi eelmine aasta siia puutub? siis olid standardil ja sk-l erinevad juhendid. see aasta mitte. sk autod peavad vastama standardi juhendile. ja sellest ei saa ka aru mismoodi puutub siia, et standard pole enne asfaldil startinud ERK punktidele. juhendis on kokku lepitud, millistele nõuetele peavad rehvid vastama. ja see oli väga hästi teada ka enne hooaja algust. ja ka siis kui SK eestvedajad leppisid ERK-ga kokku, et tingimused samad.
ehk siis reaalsest elust... oli mis oli eelmine aasta. see aasta on sellised mängureeglid.
ah et sõidumees pole. olen.

hei, 14.04.2005 18:04
see kui arutletakse rehvivaliku üle ei näita veel reeglite mitteteadmist. Asi on lihtsalt selles, et keegi ei ole selle max195 laia ja min 65% suhtarvu vajalikkuse põhjenduseks midagi asjalikku välja öelnud, isegi hr. Kutsar ütles, hea küsimus, aga vastust ei tulnud.

Mina, 15.04.2005 09:11
Eestis on krossiradasi hulgem ja nüüd RK
etapp ringrajasõidus? Miks rallikross ahvib
superkrossi järgi, või on kellelgi südames
okas, et seal oli üle 40 startija etapil ja teises
arvestuses poole vähem. Jäägu kõik ikka oma
mängumaale. Rehvidest, see piirang on tehtud
nõne RK Komitee liikme poolt, võistlejate arvamust on vähen nii 10%

HillarK, 15.04.2005 09:55
Lugupeetud asjaosalised ja muidumehed! Kui kellelgi on mingeid küsimusi või probleeme, siis võib pöörduda otse minu poole.Number on 5026020 ja mail: autospordiklubi@hot.ee.Saatke mulle küsimused ja ma kirjutan vastused. Kas see anonüümne vigisemine teid endid ära ei tüüta?
Rehvide valiku põhjuseks oli hind...kuigi see pole selle foorumi teema. Millegi tegemise vastand on mittetegemine ja kui midagi tehakse siis on piisavalt neid kellele alati midagi ei meeldi. Kõigile edu võistlusradadel!

T.Kutsar, 15.04.2005 10:07
Hommik !

Juhtusin lugema siia artikli juurde lisatud kommentaare. Ma ei hakkaks pikemalt arvustama neid inimesi, kellel tundub midagi puudu ( või üle ) olevat, kuid selgituseks mõned mõtted:

1. Miks on ringraja etapp rallikrossi arvestuses ?
a. Autospordi üldine eemärk, lisaks võimekate sportlaste koolitamisel, on mõtlevate, tehnikast midagi taipavate ja selgete positiivsete huvidega inimeste kasvatamine. Lisaks ( arvestades meie olukorda liikluses ), on oluline inimestele elementaarsete sõiduteadmiste andmine. Väidan, et ringrajal suhteliselt suure kiirusega sõitmine annab meie sportlastele kiiruse tunnetamisel ja sõiduoskuse lihvimisele oluliselt rohkem juurde, kui kuskil katuseni mudas, 2. käiguga ja 50 km/h tunnis, kolonnis roomates.
b. Arvestades meie radade olukorda, olen juba vähemalt 3 aastat rääkinud, et võiks rallikrossi etapina arvestada mõnda rallisprinti või veel parem - Race of Champion tüüpi võistlust näiteks Kehalas või Orikülas ( vastav näide olemas Rootsi rk sarjast).
c. Otsus sel aastal võtta rallikrossi etapina arvesse ringraja etapp tuli ajal, mil hr. Eriste keeldus igasugusest koostööst ERK ja EAL - ga. Etappe oli meil vähe ja olukorra parandamiseks selline otsus ka tehti.

2. Kust tuleb rehvimõõt 195 /65 ?

Nimetatud rehvimõõt on alguse saanud ringraja tehnilistest tingimustest ja põhjuseid on peamiselt kaks:
a. Hind. Olenemata tootjast ja mudelist on sellised rehvid üsna ühesuguse hinnaga ja see on OLULISELT odavam kui näiteks juba 55 kõrgusega rehvid.
b. Kuna need rehvid on tehtud tavatarbijale, siis ei ole siin mingeid erilisi karkasse ja segusid välja arendatud. Seega on tase suhteliselt ühtlane ja ka suure raha eest ei ole võimalik tehnilist eeli

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia