|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
20. märts 2005 18:32
Tagasi
Trüki lehekülg
Tarbja lumerajal piinlikult täpne rehvikontroll
Kommentaare lisatud:
33
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
revo taar
, 20.10.2005 14:07
vabandust 1,9 mm
revo taar
, 16.04.2005 10:57
piigga ikka tuusem aga noh mis teha.järgmiseks võistluseks olid rehvid korras
revo taar
, 16.04.2005 10:55
mul olid seal naelad 1,9 senti väljas
Heiki: to peeter ja teised
, 25.03.2005 19:11
...lõbu saab ikkagi piigiga.
Kui kallid need lamellrehvid siis on!?
AGA KUI NATUKENEGI KONKURSNTSI PÕNEVAMAKS TEHA (PEAN SILMAS SIISKI SÕIDUOSKUSI), SIIS "VAJA RÕÕMUSTADA" MINGIT KOHALIKKU (TAASTATUD) REHVIDE TOOTJAT/MÜÜJAT.
ST, JÄRGMISEST HOOAJAST VIIA SISSE TÄIENDAVALT ÜKS KLASS, KUS KÕIGIL ON ALL NÄITEKS VALLAI, MASTER, GALAXIE (ROHKEM NAGU MEELDE NEID EI TULE) REHV. OSTAME LOOMULIKULT SELLELT FIRMALT, KES TEEB SOODSAMA PAKKUMISE (MA ISE EI MÜÜ REHVE, VAID VETT).
SEE, KEL MIDAGI TEHA EI OLE, LAS TREIB NEID NAASTE EDASI, OLEN ISE KA TEINUD, SUHT TOBE TEGEVUS.
Leedo Toost
, 25.03.2005 11:17
Kas keegi veel mäletab, kuidas Vene ajal ilma naastudeta rehvide pidamist nuuskpiirituse või nafta abil suurendati? Mina mäletan, nii et ei saa ka lamellrehviga absoluutset võrdsust, vaid on võrdsematest võrdsemaid!
peeter
, 25.03.2005 08:58
lamellrehviga pole küll mõtet sõita, mida sa teed jääl lamellrehviga ? lumerajal veel aga jääl pole mingit lõbu sõita
Meelis Vaarma
, 25.03.2005 00:50
Nipitamiste poolest oleks lamelliklass muidugi parem, ei ole ju mida nipitada(vähemalt praegu nii arvatakse:) )
Nyyd tekib aga raha küsimus, kuna väga head lamellrehvid on palju kallimad kui korralikud naastrehvid.
Teiseks minu arvates on nii et KUI korraldaja on huvitatud, et naastude kontrollimine oleks OK, sis see nii ka on(näiteks kasvõi Võrtsjärvel ja Järva jääradadel). Kui piisavalt tahta on asi võimalik kontrollida.
Üldiselt isegi siis kui kontrollist mõni suli läbi lipsab, siis nuhivad kaasvõistlejad selle suli niikuinii võistluse lõpuks välja(seda juhul kui suli hea aja sõidab, kui suli kuskil tabeli lõpus on siis jumal temaga, kedagi ei huvita et tal naastud 3mm on)
.
, 24.03.2005 18:57
eks iga ühel oma südametunnistus.... kes liimib naaste, kes sõidab rehviga mil ei tule naastud välja. mõelgem enne... võistlust aususe peale
kaits
, 24.03.2005 14:59
"tehke ometi ära see lamelli klass" - mine ja tee, keegi ju ei keela. Miks on alati vaja ainult teisi tagant sundida midagi tegema. Kui oled kindel, et pooled sõitjad sinna klassi lähevad ja igasugused jamad kaovad, siis kirjutatakse su (mr. anonüümne) nimi ka kuldtähtedega Eesti autospordi ajalukku
to kalam
, 24.03.2005 14:36
pooled sõitjad olexsid nõus lamelliklassiga sest siis jääx ära see naelte mõõtmine ja nendega seonduv jama
sellest ajast peale kui eestisse tulid naelad on see jama iga talv!
tehke ometi ära see lamelli klass ja te näete et see on populaarne,sellega jääx võimalus et saad tulla ema/naise autoga sest mingit naelade käiamist ei olex!
to sõitja
, 24.03.2005 09:53
...eks ikka EAL-i sõitjalitsentsi...vaevalt, et siin jutt näiteks kohtuniku või kullasepa omast käib:)))
Sõitja
, 23.03.2005 18:36
Mis litsentsi silmas peetakse?
HillarK
, 23.03.2005 10:22
Kui kellelgi on mingeid ettepanekuid mingite punktide osas, siis võiks saata need:
autospordiklubi@hot.ee
Minu ülesandeks ei ole midagi "oma tiiva alla võtta" vaid seda suurt "tarkade" hulka ohjeldada, et korraldajad ja sõitjad lõpuks päris segi ei läheks. Probleem oli ju selles, et erinevatel võistlustel hakkasid reeglid erinevates suundades minema, mis tegi sõitjate elu keeruliseks.Nüüd tundub, et enamus on siiski rahul.Klasside juurde tegemisest ei ole huvitatud korraldajad ja vast sõitjadki- võiks ju iga mehe jaoks eraldi klassi teha aga kellega siis võidu sõita? Karikavõistlusi ei korralda "jumal taevas" aga ikka korraldajad, sel aastal siis läks niimoodi.Karikavõistlused tulevad ainult piigiklassis ja litsentsiga sõitjatele.Järgmiseks hooajaks tuleb vast pisike täendus mis peaks korraldajate huvi tõstma. Kui kellelgi on miskit asjalikku välja pakkuda siis võib selle saata eelpool nimetatud aadressil.Neid ettepanekuid arutatakse hooaja lõpul, korraldajate koosolekul. Edu kõigile!
6
, 22.03.2005 16:02
liiva sisse võiks vähe soola ka panna, siis peaks pidamine väga hea olema:)
to kõigile
, 22.03.2005 15:52
Aga kusagil tehti nii, et liivatati lihtsalt rada:
http://photo.magicnet.ee/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=143
Milliseid rehve kasutati, pole teada.
to HillarK
, 22.03.2005 15:07
Arvan, et aitab sellest jutust juba! Kui on soov, tuleb teha lihtsalt üks võistlusklass juurde ja asi Ants - lamellrehv!
Tegite juba ühe üldjuhendi. Seda iga aasta muutma hakata, teeksite ennast lihtsalt narriks! Ja seda ei saagi koguaeg muuta, sest arvatavasti on paljudel rehvid just vastavalt sellele üldalusele ka järgmiseks aastaks juba olemas.
Tarbjal oli näha, et esiotsa mehed olid rajal õigete rehvidega, vaid üks võeti maha. Ja las asi liigub samas suunas edasi, kuna pole probleemi.
Ei ole alati vaja teha tarka nägu ja igale poole oma nina toppida. Aastaid on sõidetud jäärada ja pole olnud probleeme. Alati on pikema naastuga sõitjad maha võetud. Nüüd aga tuleb keegi ja tahab asja oma tiiva alla võtta. Milleks kõik see suur jutt?
Ja kuhu jäid need lubatud Eesti karikavõistlused jäärajasõidus? Juba see näitab pisut, et lubadustest kinni ei peeta. (seekord Teie poolt)
Kui see jutt oli solvav - siis vabandan, aga kõrvaltvaatajale jääb asjast selline mulje...
tarkpea
, 22.03.2005 14:44
Äkki peaks siis jääraja juurde moodustama kohe mingi ispektsiooni, kes hakkab seda täpselt uurima kas naelad on tahtlikult kummist väljas või kogemata ja kui on tahtlikult siis karistuseks on........
...
, 22.03.2005 14:39
See on juba omaette teadus et tavakummis oleksid kõik naastud täpselt 2 mm väljas
AKSEL
, 22.03.2005 14:37
tehke 2 klassi ilma naastuta ja piikrehvid ja rahu majas, ära hakkab tüütama see naela jama juba
HillarK
, 22.03.2005 12:34
...veel lisaks. Kõik olemasolevad reeglid on kehtestatud selle järgi, et kas neid on ka võimalik reaalselt kontrollida.Kuidas te kujutaksite ette, et igal võistlusel kisutakse igast kummist välja 3-4 naastu ja mõõdetakse ning kaalutakse välitingimustes, kus osalejaid on näiteks 130?
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
06.07.2024
Estonia ralli avakatse võitis Hayden Paddon
04.07.2024
Rallipargis saab sel kuul näha M-Spordi võistlusautosid
04.07.2024
Marko Muru osaleb rallikrossi elektriautode võistlussarjas
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
08.07.2024 10:01
ERC Delfi Rally Estonia 2024
(
0
)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024
(
0
)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas
(
0
)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland
(
0
)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.