|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
21. veebruar 2005 0:58
Tagasi
Trüki lehekülg
«Ralli oli tõesti hea katsete valikuga ja kompaktne»
Kommentaare lisatud:
41
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
?
, 21.02.2005 08:25
2Wda tegi 2Wdb ära???
Osaleja
, 21.02.2005 08:30
Imelikul kombel oli jah nii, et seekord 2Wda eespool. Krt. olek võinud ladale ikka 2.0 fiati mootori vahele panna :)
Loomulikult
, 21.02.2005 09:07
Huvitav on see et järvamaa mehed kipuvad need kõige kiiremad ja parema korraldusega mehed olema,tallinna omadel võiks ükskord arenemise aeg pihta hakata.
RainR
, 21.02.2005 09:57
2wda esiotsa Samarad on ikka E-rühma rallikatega juba peaaegu võrreldavad, 2wdB on rohkem sellised täiustatud tänavamasinad. Aga mis seal salata, mehed on kah kõvad tegijad seal ees. Palju õnne võitjatele.
Jyrrarrak
, 21.02.2005 10:02
Havamaa auto on täiustatud tänavamasin????????
Alari
, 21.02.2005 10:06
Ekipaazi nr 77 roolis oli Alari Kupri, see on kirjas ka registreerimis lehel.
RainR
, 21.02.2005 10:15
Erand kinnitab reeglit ;)
jaak
, 21.02.2005 10:52
2wda on ju kergem, peabki ära tegema kui pidamist ei ole (tavarehvi jaoks on isegi 1.3sel jõudu piisavalt)
skorpion
, 21.02.2005 11:21
Väga lahe üritus oli ja super rajad...kui ainult vinguda siis oleks tahtnud rohkem ja operatiivsemat infot ringiaegade kohta...kuna puudus ülevaade konkurentidest
Aga korraldajale jõudu ja edu järgmise võistluse orgunnimisel!
Helzu
, 21.02.2005 11:35
väga hea üritus oli, sai ikka mossesid pidevalt hangest välja lükatud;)
To jaak
, 21.02.2005 11:59
Julgen kahelda sinu jutus....5 kiiruskatset oli vähemalt, kus peaaegu lõpp-kiiruse peale käis mäng! Kuidas sis Kõrge/Pints lõpp arvestuses nii kõrgel kohal olid? See rohkem oli psühholoogiline mäng..arvad, et ei ole pidamist aga tegelt oli pidamist küll ja rohkemgi veel.
Super üritus korraldatud! Edu korraldajatele edasipidiseks!
PS
, 21.02.2005 12:18
Mõned pildid veel (LK8/9/12):
http://www.hot.ee/a200
PS. Need seal ajutiselt, kuni jälle mingi uus üritus peale tuleb.
Andrus Uudmäe
, 21.02.2005 13:01
Osalesin sõitjana rallil esimest korda( korra sõitsin Mihkel Vaksi kaardilugejana Otepääl) ja peab kiitma korraldajaid ja osavõtjaid toreda ürituse eest. Kuid mõned kriitilised märkused tahaks siiski teha. Esiteks on siiani selgusetu ja arusaamatu, miks kohtunikud ei tahtnud tegeleda naastrehvi naela kõrguse probleemiga. Olles enne võistlust korduvalt vestelnud korraldajatega, kes kinnitasid mulle, et naela väljaulatavust kontrollitakse täie rangusega ja et mul pole mõtet suurema naelaga naelutatud rehviga peale tulla, niikuinii võetakse maha või tehakse trahvi. Sõitsin siis tavalise Nokia HKPL2-ga. Suur oli üllatus, kui nägin et olen 4WD praktiliselt ainuke "poerehviga" sõitja. Täiesti arusaamatu oli tehnilise komisjoni inimeste suhtumine kõrgemasse naela - pole nende asi, mõni mm siia sinna, mis see ikka annab!? Mõõtsin ise isiklikult üle mõnede konkurentide naelad ja sain tulemuseks 2,5-3,5mm(enamus naelu üle 3mm), nagu kõik hästi teavad on lubatud max2 ja seda kogu sõidu vältel. Minu arusaamist mööda on sellise tehnilise tingimusega kas täidad seda või mitte, vahepealset varianti ei ole. 4WD esiotsa autodest täitis minu subjektiivse mõõtmise kohaselt seda nõuet kaks autot, minu ja Henry Ots'a auto. Trassil teostatud kontrollmõõtmiste tulemusi ei avaldatud ja minu järelepärimise jättis hr. peakohtunik vastuseta. Arvatavasi on rehviteema antud ringkonnas leierdatud, siiski kutsun kohtunikke ja võistlejaid üles järgima tehnilisi nõudeid. Kui neid ei ole soov järgida, siis võiks need nõuded tingimustest maha võtta.
Üks tähelepanek veel, saanimeeste ringkonnas, kust mina tulen, kommenteeritakse foorumis oma nime all.
Hannes
, 21.02.2005 14:13
mind võeti maha nelte pärst.aga mis siin salata veosilla naelad olid tõesti palju väljas aga kuuldes siin et mõned mehed sõitsid naeltega, mis üle kolmemilli (mul olid alla kolme väljas aga siiski pikemad kui 2mm) väljas olid siis ma küll ei tea miks meid maha võeti?? kuigi jah kui poleks ehk ise sinna asja uurima läinud, et mis meist nüüd saab siis ehk polekski keegi midagi teinud.
HR.UUDMÄE,
, 21.02.2005 14:17
Teil ei ole õigust kaasõitjate autot näpuotsaga puudutada,rääkimata mingisugustest mõõtmistest X riistapuuga.Tehnilise kontrolli tulemused ei kuulu kohustuslikus korras avalikustamisele.
HANNES
, 21.02.2005 14:20
Edasta oma stardinumber.
Tõnu
, 21.02.2005 14:22
[QUOTE]"Tehnilise kontrolli tulemused ei kuulu kohustuslikus korras avalikustamisele"[/QUOTE]
Võiks kuuluda.
Kuna oli selgelt öeldud, et tänavarehv, siis oleks võinud olla kirjas mis mudeli ja margiga sõidetakse. A la GY UG 500 175/70 14" -
Rohkem läbipaistvust kallid korraldajad - see tsunftivärk ei ole tore.
to 14.17
, 21.02.2005 14:29
Kes ja mis ajast keelab teise võistleja autot katsuda? Naljamiis.
Hannes to HANNES
, 21.02.2005 14:37
kelle stardi nubrit sa tahad?
kaits
, 21.02.2005 14:39
Ärge üksteist nüüd poriga loomima ka hakake, aga tegelikult on vist asi nii, et ega tehniline kontroll kontrollib autosid pisteliselt. Kui on kindlad tõendid, siis tuleb kirjutada protest, mida pärast läbi vaadatakse ja autot kontrollitakse. Ma millegipärast ei taha uskuda, et päris nahaalselt tullakse petma ja valesid rehve hakatakse panema, sest tavaliselt ei ole auhinnad nii suured, et seda ära tasuksid. Aga jällegi, parandage kui eksin milleski.
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.