|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Hillar Kalam
28. november 2004 8:04
Tagasi
Trüki lehekülg
Eesti rahvusliku piigiklassi autode tehnilised tingimused
Kommentaare lisatud:
14
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
arne
, 29.11.2004 08:56
p 5 rehvid, võiks hilisemata kirgede jahutamiseks täpsemalt kirjeldatud olla
arne
, 29.11.2004 09:03
punkt 7.4 "torud" tundub ülepakutuna, kuna Rahvarallis sõidetakse ilma puurita ja pannakse suurtel kiirustel katuseid ja masinad kannatavad selle turvalisuse ära, siis jää peal juba ammugi. Autode arvule võistlusel see hästi ei mõju. Kiirusi saab reguleerida ka raja kujuga.
jaak
, 29.11.2004 10:40
Rehvide osa tuleks täpsustada, kas siis võib ainult lumepiike kasutada ?
jaak
, 29.11.2004 10:44
kas need on miinimum tingimused, st. et EALi kaardiga masinaga võib ka vabalt võistelda ?
Madis
, 29.11.2004 11:39
...mõeldud oli see selliselt ja usun et lõpliku versiooni läheb see taas sisse:
"piigiklassi" REHVID peavad vastama FIA/Rootsi MM nõuetele:
- naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
- naastu põiklõige peab moodustama kogu naastu ulatuses täisringi
- naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
- tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
- naastu keskosa kõvasüdamiku läbimõõt on vähemalt 2,5 mm. Südamik peab olema silindriline, homogeene ja lamedalt lõigatud.
- naastu pikkus kuni 20 mm
- naastu kaal on kuni 4,0 grammi
- naastud tuleb rehvile kinnitada väljaspoolt
- naastude arv on kuni 20 tk. rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta.
Naastude arv loetakse 3 dm ulatuses, mõõtealasse ei tohi jääda üle 60 naastu.
Madis
, 29.11.2004 11:44
s.t. - "ralli-piik"
...võistelda võib
nii EAL kaardiga kui ka kaardita autoga...
Hillar
, 29.11.2004 16:06
Kõik mis ei ole keelatud, on lubatud!
Kui autol pole puuri siis temaga ei saa piigiklassis sõita! Ei näe põhjust vaidluseks. Nii liberaalseid reegleid pole üheski sarjas. Lühidalt: lumepiik ja puur! Rohkem erilisi nõudmisi pole. Keegi ei nõua mingit erilist homologeeritud puuri. KUi jõuad osta piigid siis saad ka puuri tehtud.
Ain
, 29.11.2004 19:59
Kummaline , miks peaks paigaldama lisa karterituulutuse paagi kui tuulutus on algupärane. Absurd kui pole tehaseversiooni muudetud.
Hillar
, 30.11.2004 11:12
See karterituulutuse nõue pärineb võistlusautodelt ja on mõeldud kummulimineku puhul õlilekke vältimiseks. Kui autole paigaldatakse juba puur, siis taolise süsteemi paigaldamine ei tohiks üle jõu käia! Hea inimene nimega Ain- tundub, et Sa pole varem võistlusautodega kokku puutunud, seepärast soovitan kellegiga konsulteerida.
jaak
, 30.11.2004 15:22
to Hillar ja Madis: tänud vastamast, piigiklassi tingimused tunduvad igati mõistlikud ja probleemidate olevat :)
Hillar
, 30.11.2004 15:47
Võibolla kaotada ka see mootori nõue- et võib panna millise tahad?
jaak
, 04.12.2004 15:07
mootori nõue peaks kindlalt olema, piigi puhul on võimsusel suur tähtsus ning rallimeestel oleks kahju oma viimase piiri peale aetud kalleid mootoreid mõne turbo mootori vastu kulutada
toss
, 04.12.2004 20:43
jääpiik peab olema lubatud loomulikult muidu sõidate oma ette
matu
, 05.12.2004 10:13
mis jäärada see on ilma jääpiigita
naljamehed
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.