Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
04. september 2004 21:22
Tagasi
Trüki lehekülg

Sportautod sel aastal rahvarallis lubatud

Kommentaare lisatud: 53

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Max, 04.09.2004 23:06
Mõtetu üritus,mis on pistmist E rühmal ja rahvarallil ? Seal EAL-is tunudb ikka täis tainapeade kari koos olema, või on nii, et isand Saare autost sai E rühma auto ja kangesti tahaks ikka rahvakas ka osaleda ?
Kle Priit V sa pead ikka kirjutama nendest tainapeadest seal EAL-is ühe korraliku loo.

rally.ee, 04.09.2004 23:20
to Max Palume edaspidi solvavaid väljendeid mitte kasutada.

Max, 05.09.2004 00:01
Ahjaa, ERK Standarti mehed, järgmisest hooajast on teil lubatud sport rehvide kasutamine ja ka blokeerinugud lubatud, sest kodanik Pallo ja muud tähtsad isikud ( ega ma kedagi ei solvanud?) , näevad unes ilmutust et nii on parem .

sõitja, 05.09.2004 01:17
to Max:
Tegelikult ei ole see artikkel seotud nii mitte sellega et rahvarallis võib e-ryhma autoga sõita, vaid sellega et loodi ecoliiga, vastav bülletään anti tõenäoliselt välja sellepärast et ecoliigas osalejad saaxid ka rahvarallit sõita.
Loodan et saate aru mida ma mõtlen....

Mait, 05.09.2004 01:25
sel juhul kui tahetakse ECO liigat arendada, peavad ka sõitjad otsustama, kas ECO liiga või rahvaralli, mitte:"et ecoliigas osalejad saaxid ka rahvarallit sõita"

Max, 05.09.2004 01:32
Laseme siis juba N ja A ka, mille poolest nad E-st kehvemad on? Aga, meie autosport on seal kus ta on, ja pareguste EAL-i inimetsega see sealt küll enam välja ei roni.

kadakas, 05.09.2004 01:41
maxiga nõus. Rahvarallidel ei ole probleemne ekipaažide vähesus, et peaks selliseid otsuseid vastu võtma. Praegu tundub täiesti, et palli mängitakse kellegi väravasse, aga kelle?

eq, 05.09.2004 09:58
nii võttes pole ju enam tegemist rahvaralliga...rahvaralli ja autoralli maavõistlus :D

dude, 05.09.2004 10:02
Minu arvates õige tegu. Turvalisus ennekõike! Võimsuses pole ju asi sugugi, just ikka ohutuses.

Kaev, 05.09.2004 11:32
Väike väljavõte Autolehe karika üldjuhendist!!
1.3 Üldjuhendi muudatused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks, vormistab EAL Noorte- ja rahvaspordi komitee ja need avaldatakse mitte hiljem kui 30 päeva enne võistlust.

Max, 05.09.2004 12:21
Ütlen siis otse välja, pall käib ikka Navaka värvasse, kuna kodanikel Saarel ja Minkovskil on kodus E rühma autod ja Karikavõistluste tabelis on nad ka suht ees otsas ja nagu on tõestanud viimased sportrallid, ennem hakkab siga ooperit laulma, kui Minkovski kiiresti sõitma aga vaja oleksju näidata ikka, et näed võitsin.Mõlemad viimased Navaka poolt korraldatud rallid on olnud Minkovskit soosivad, küll antakse talle mingi ulemiline katse läbimise aeg ja küll ei kehti ennem rallit välja antud bülletäänid.Härra Perosti on ka nõus kõigele alla kirjutama, ilma et ta oma peaga midagi mõtleks, seda näitas ehedalt üks tartu ralli, kus turvavaatlejad osad katsed ära jätsid ja osasid lühendati.
Mulgi sügise juhendis oli see E-rühma lubamine juba avaldades kirjas, nii et pole raske aimata kust otsused tulevad ja kuhu palli üritatakse nügida.
Point pole mitte selles, et ehitame autod turvaliseks, vaid katsed tulev rahvarallis valida sellised et seal oleks tavalise tänavasõidu autoga turvaline, ag aju siis Navaka rajameister ei suuda.
Vähe usutav, praegu sportrallis E-rühma kiireimad mehed tahavad tullla rahvarallit sõitma.
Jahh, kaks punkti on vatuolus küll, aga keda see kotib, meil tunub olema EAL , ja antud hetkel on see ka Navaka, kes käsib poob ja laseb.

kadakas, 05.09.2004 17:00
Hakkasin selle E-rühma ja rahvaralli asja sügavamalt mõtlema ja mulle tundub, et EALi ametnikud ise ei ole seda lõpuni läbi mõelnud. Võtame 4WD klassi. Vennad Ahud sõidavad praegu E-rühmas oma Mitsuga ja usun, et kellelgi pole vastuväiteid, et mehed kuuluvad Eesti autoralli eliiti.. Nii kui nemad peaksid nüüd tulema rahvarallit sõitma, mis siis juhtub? Minuarust mitte midagi muud kui see, et nad lajatavad kalendriga. See selleks, aga mehed kes on tavaliselt seal 4WD esiotsas olnud, nad tahavad ka tõestada, et saavad konkurentsi pakkuda, aga kiiruse tõstmisega tõuseb risk pambusesse panna. Ilma puurita autoga aga on oht end vigastada üsna suur.

Mida ma tahan öelda on see, et E-rühma lubamisega hoopis turvalisus kahaneb - tagapoole mehed tahavad ka end tõestada.

Max, 05.09.2004 17:29
Eliidi pärast seda punkti nüüd küll sisse ei viidud.Momendil ei pane Ahud midagi kalendriga, kuna RR-is praktiliselt puuduvad tehnilised tingimused, mis hoiaks autod mingilgi määral tänava sõidu autode sarnased.Aga selle asmele t mingeid tehnilisi tingimusi luua ja RR-is valitsevat kaost oheldada, tegelevad teatud isikud EAL-is sellega, et oma üks tehatud koht soojas hoida.

Smurf555, 05.09.2004 19:55
Ma ei saa aru milleks see ECO liiga siis tehti? See tehti ju selleks vist, et need autod mis juba E klassi sordi alla lähevad enam rahvarallil ei sõidaks, aga nüüd lubatakse juba rahvarallile ka päris E rühma autosid. Asi läheb ikka minumeelest käest ära ja mitte vähe.

rallimiis, 05.09.2004 20:22
kas teile tundub et tehniline kaart viib autot kiiremini edasi ?

rallimiis, 05.09.2004 20:33
ECO liigat ju püütakse alles käima lükata, kas peab ikka igas asjas tonti nägema ja kas teist kõige kallal virisejatest on keegi midagi-gi ralli edendamiseks teinud.Enne teiste tainapeaks tituleerimist,võiksid sa jahupea mõelda et pärast niisutamist võib sinustki tainapea saada

rämeirww, 05.09.2004 21:05
suured võidusõitjad vist ei vaevunud bülletääni ennast läbi lugemagi vaid hakkasid kohe kommenteerima.... Seal ju selgesõnaga öeldud et käesoleva aasta lõpuni ehk siis 4-l rallil ja muus osas peavad vastama kehtivatele rr tingimustele (ehk siis klaasid, pidurid, tagaiste jpm.)
Ehk siis sõidetakse jätkuvalt samade autodega mis aasta alulgi - tehniline kaart ei anna ühtegi hobujõudu vist autole...

Raimond, 05.09.2004 22:06
Sõbrad - ärge hakake vabandama otsuse õigsust. See on ikka täesti jabur. Ülejäänud seltskond ei käi ju koos vaid võistlemise rõõmu pärast, vaid tahetakse hea koht ka saada. Rääkides nüüd rahvarallist, siis milline tõenäosus on etteotsa jõuda suurem - kas tänavaautol või e-rühma rallikal? Mõistlik oleks EAL alakomiteel asi ruttu tühistada ja vabandada ülejäänud 100 oseleja ees.

Max, 05.09.2004 22:35
EAL alakomitee seda otsust kindlasti ei tühitsa, sest alakomitees, istub härra Saar, kelle idee see arvatavasti oli, et need autod sinna lasta.
Antud juhul tuleb juriidiline vaidlus, kas see bülletään on kehtiv või mitte (vt. Kaev'u postitust)
Ja kui kellegil oli mökitamist ECO liiga kohapealt, siis see käib täie hooga, kaks võistlust viimase 2 kuu jooksul, peaks päris piisav arv olema.
Eks tuleb kult.minnile ametlik teabnõue esitada, kuan EAL kuulub kult.minni lauvusesse.

to Raimond, 05.09.2004 22:41
Vaieldamatult paremad shansid on tänavaautol. Nimelt unustad ära, et E-rühmas kehtivad autodele tehnilised piirangud, tänavasõiduautod saavad olla ja ongi seetõttu võistlusautodest tublisti võimsamad. Võta või sama Ahude auto teema, mis siin üles kergitati. E-tühmas nöevad tingimused ette kõri piiratuse jms.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia