|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
31. august 2004 13:40
Tagasi
Trüki lehekülg
Kesk-Eesti legendaarseima kiiruskatse tulevik selgusetu
Kommentaare lisatud:
9
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Rasmus
, 31.08.2004 14:41
See oleks äärmiselt kurb kui see legendaarne katse tulevikus ära jääks! Sama hea, kui võtta Võru rallilt maha Kurgjärve katse :(
miks nii???
, 31.08.2004 16:05
või Tallinna rallilt Vaimõisa, aga jah vanemate sõitjate käest olen kuulnud selle kohta väga positiivseid komentaare.
Onu
, 31.08.2004 17:24
Eks tuleb uusi katseid otsida. Vanu häid katseid on Põhja-Eestist palju kadunud - Valingu oma kuulsa kivikurviga ( hoopis ära asfalteeritud ), Hüüru ( Harku, Saue ) oma efektse lõpuga, rääkimata ammustel aegadel päris Põhjarannikul sõidetud katsetest.
Škoda ralli korraldajad võiksid pealtvaataja legendi ikka vähemalt ühes kohas ka Tallinnas ( Tartus, Pärnus ? ) müüki panna.
Rain
, 31.08.2004 17:47
Ei tea miks Sõmeru ja Palvere ümbruses enam katseid ei tehta ? Neid küll ammu sõideti (Old-Toomas ralli ajal vist viimati) aga olid päris huvitavad...eriti lõpus
Tan
, 31.08.2004 18:18
to onu
õigus, ma ise Sauekas ja need teed pealuu sees, aga ainult nn alliku tee jääks lühikeseks (pikk umbes 6 km) seega siin ümberkautsete põldude ja metsade vahel jookseb huvitavaid teid mida annaks katseks kombineerida. Samas on ka kasutuselt täiesti välja jäänud Kiisa katse, võibolla ka Maidla nimega olnud. See tee ka väga korralik, suvel sai sõidetud ja oli palju paremas seisukorras kui linna asfalttänavad. Aga jah, ralli korraldajad kui vähegi võimalik oleks võiks väheke rohkem aega hämarusest katseid meelde tuletada ja trassi lisada.
ennup
, 31.08.2004 22:35
jah matsimäe on tõesti üks vägevaimaid katseid, olen ise selle ühekorra läbi sõitnud, kaardilugejal jube töö seal, lõuad peavad jube kiiresti käima aga nagu juba siin mainiti on neid vanu häid katseid ju veel; Vetla- Külvandu, Alavere-Vanaküla-Vetla, Paunküla-Voose- Mõisaaseme, jne. ja muidugi kuulus Tuhala katse, eks leiaks neid vanu häid katseid rohkemgi kui vaja nii-et korraldajad peaksid vanemate rallimeeste käest küsima kui nad tahavad uusi huvitavaid katseid.
Onu
, 01.09.2004 11:15
Arvan, et probleem on ilmselt uutes maaomanikes, kelle valdustest teed läbi lähevad. Kas Matsimäedki enam klassikalises versioonis sõidetakse - Ardust Matsimäele - mitmed aastad tagasi seal sõita üritades oli keegi lausa tõkkepuu teele ette pannud.
Ääsmäe - Kiisa oli ka OK katse vanasti ja tihedalt sõidetud. Mis puudutab Saue katset, siis minu meelest see 6 km pole lühike midagi, varem sõideti pidevalt. Lühikesed katsed hoiavad konkurentsi tihedama, sest probleemide korral ei teki liiga suuri vahesid.
kuuldavasti
, 01.09.2004 11:43
on saue katse probleemiks liiga suur keskmine kiirus ja liiga palju läheb sellele katsele turvamehi vaja, kuna seal palju teeotsi väga lühikese katse kohta.
PriitV
, 01.09.2004 13:03
MAtsimäe katsel kasutatavad teed olid vanasti kasutusel ka igapäevaselt, kui kohalikud kolhoosid omi noorloomi Kilvandu(Külvandu) karjamaadel hoidsid. Kohalik teedevalitsus käis ja remontis, laiad traktorid ja veoautod ei lasknud võsal peale kasvada. Nüüd seda ei ole ja enamus sealkandi teedest on muutunud-kohe muutumas lausa läbimatuteks. Kevadel-sügisel pole dziibita sinna mõtet ronidagi.
Reaalselt seal palju maaomanikke ei tohiks olla, sest enamus teest käib läbi riigimetsade, rabade ja vene ajal kuivendatud maade. Ka Albu vallaga saab kindlasti asjad kooskõlastada, on's vallavanem üks mõistlikemaid mehi.
Aga need muud legendaarsed katsed: Popov ju tõestas ilmekalt, et uued sõitjad ei suuda väga kiireid autosid vingetel vanadel katsetel taltsutada:) Füüsikaseadused kehtivad, midagi pole teha. Kunagist Ladat ja uut 4WD masinat ikka võrrelda ei saa. Hea, et niigi läits(Popov alguses sõitis). Muidu oleks neid puudeotsas rippujaid rohkem olnud.
Eks sama mure on ka paljude teiste katsetega: puud liiga lähedal, autod liiga kiired, trampad liiga suured ja kokku katse ikka liiga ohtlik. Lisaks muidugi turvaprobleemid.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus
(
0
)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.