Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. juuli 2004 11:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Taalis toimub rallikrossi neljas etapp

Kommentaare lisatud: 29

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
kuju, 13.07.2004 12:10
artikkel tuli nagu tellitult!! Huvitav kas ´kellegil on inffi kas see lätlane kes hooaja kaks esimest etappi kaasa sõitis on ka tulemas? Ja kedagi huvitavat veel ERK klassis.

kujutis, 13.07.2004 12:36
ja sina kuju kujutad nüüd muidugi ette, et nagu sa pläkutasid, nii kirjutati kohe tunni aja jooksul artikkel valmis. aru ma ei saa, miks on alati vaja kannatamatult möliseda - no ära loe siis neid rahvaralli artikleid, kui sulle ei meeldi. ning kui sinu lemmiteemadest on liiga vähe juttu, siis palun kirjuta ise juurde või mine mõnele muule leheküljele neid lugema.

mihkel, 13.07.2004 14:22
lätlane sõidab ilmselt Bauskas NEZ-i etappi

võistleja, 13.07.2004 18:08
EI TEA KUIDAS ÜLDSE ANTAKSE GAZ-53 VÕISTLEJATELE PUNKTE,KUI NEID ON KOHAL VÄHEM KUI NELI.PANNAKSE LIHTSALT KELLEGI NIMI KIRJA,KUIGI VÕISTLEJA EI VÕISTLE.SEE EI OLE NAGU TEISTE SUHTES AUS.MILLEKS ÜLDSE TEHAKSE SIIS ÜLDJUHENDID,KUI NENDEST KINNI EI PEETA.EI OLE JU MÕTET TEHA NEID JUHENDEID JA TEHNILISI TINGIMUSI,KUI IGA NÄDAL JÄLLE MIDAGI MUUDETAKSE.

pukipoiss, 13.07.2004 22:33
Tundub, et Taalis tuleb kõva andmine. Loodame, et järele jäänud päevad koguaeg vihma ei tule ja rada liiga pehmeks ei tee. Kindlasti tuleb vaatama minna ja juba hommikul vara kohal olla. Peaasi, et tuleks palju võistlejaid.

vaade, 13.07.2004 22:55
NB! Taali ei ole veokatele meistrivõistluste etapp ja punkte nad ei saa. Saab näha kas keegi neist kohale tuleb lihtsalt Taali karikat püüdma.

aivar, 13.07.2004 23:21
sel juhul on rally.ee-l olev juhend vigane - sellest küll loeb välja, et on veokate etapp.

aivar, 13.07.2004 23:42
muide - küsimus: kas see on nüüd jällegi kellegi jonn või mis, et Taali pole veokate etapp? mul oli nagu kusagil mälus, et ka autosport.ee-l oli Taali algselt veokaetapiks märgitud. Nüüd on alalõigust "kalender" selline asi ära kadunud, aga et ta kunagi seal on olnud, sellele viitab alalõik "tulemused", kus rallikrossi tulemuste tabel on ikka veel vana moodi viie lahtriga ja Taali etapina kirjas. kas ometigi ükskord ei saa siis eal korda niipalju majja, et keset hooaega ei muudeta kümme korda üldjuhendit? aastaraamat ja hetkel kehtivad võistlusreeglid pole vastavuses, täiendusele tehakse täienduse täiendus, kalendri ja kuupäevadega maletatakse nii et vähe pole. ja siis veel imestatakse, et võistlejaid on vähe - ühel hetkel saab mõõt lihtsalt täis.

aivar, 13.07.2004 23:55
ärge võtke asju nüüd tähenärimisena, aga kuna und ei tule, siis loen igavusest dokumente...
veoautode üldjuhend rallikrossis, asukoht eali ametlil kodulehekülg autosport.ee:

6.2. Igal etapil antakse kuueteistkümnele esimesele võistlejale punkte vastavalt 20-18-16-14-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Igal etapil omas arvestusklassis eelsõiduvoorude kiireima aja saavutanud võistlejat premeeritakse ühe lisapunktiga.

1. etapilt Kender 20, Müil 18, Utno 16, Olvik 14 punkti. Teise ja kolmanda etapiga samasugune lugu. Aga kus lisapunkt on?

Lisaks jamatakse EALi ja peakohtuniku vaikival heakskiidul võistlejate arvuga. Nii krossis, rallikrossis kui ka rallisprindis on "võistelnud" mehed, kel autotki pole või kes võistluse toimumise ajal võistlusraja ääreski (ja vist isegi mitte Eestis) polnud.

aivar, 14.07.2004 00:08
veel uurimusi: rallisprindi üldjuhend väidab (vähemalt praegu), et etapp loetakse toimunuks, kui stardib vähemalt 5 võistlejat klassis. väikestel veokatel on aga millegi pärast punktid tabelis ja üldarvestuses ka 14.02 Elvas toimunud sprindi eest, kuigi tabel väidab, et startijaid oli vaid neli. kas mõni mees kirjutatakse nüüd tagantjärgi juurde.
kui palju oli Kehalas 53-sid? oli ikka 5, nagu protokoll kinnitab, või sai mõni mees K ehk katkestuse kirja, viibides ise samal ajal mitmekümnete kilomeetrite kaugusel?

ma ei taha kahtluse alla seada ühegi mehe tulemusi ega saavutusi. aga niimoodi sohki tehes te devalveerite autosporti. kõik kohal käinud mehed saavad karika, kõik kasvõi pooled etapid kaasa sõitnud mehed on kohe Eesti esiviisikus. aga see on ju jama, järgmisel hooajal ei võeta teie "saavutusi" enam tõsiselt.

võistleja 2, 14.07.2004 10:17
kui sa oled oma rondi kohale vedanud ja võistled mingi 100 -200 eeguse karika peale ilma MV punkte saamata on ju närune tunne küll.Kui mõni mees mängibki selle peale välja,et ega ilma minuta vajalikku arvu kokku ei saada ja ma hoian sellega omale kasulikku punktiseisu ning ka korraliku nutsu alles,siis ei ole see ju sportlik käitumine. Teh. tingimuste muutmine (piirangute vähendamine)pea iga etapi eel ei aita ka kuidagi sarja edenemisele kaasa.53-sid on olemas vähemalt 12. RK-del on käinud 5-6 kiirusekummardajat.Kuna enamus 53-sid on Võrumaal siis sealpool toimuvatel AK-del on osalejate arv hoopis parem.See näitab veelkord,et raha määrab palju.

to võistleja2, 14.07.2004 10:29
Kas on tõesti selliseid osalejaid, kes jätavad seepärast tulemata, et enda punktiseisu hoida? Väga isekas käitumine tundub..
Aga nagu sa ütled, siis veokaid on üsna suur arv - tehke mehed omavahel üks istumine. Otsustage, et mida ja kas te üldse teha tahate. Kurb kui suretatakse ilus spordiala. Ega asjast asja ei saa, kui ise kätt külge ei pane ja loodate ainult ametnike peale - nad aitavad, aga ise on vaja initsiatiivi ka näidata.

aivar, 14.07.2004 10:38
võistlejad on püüdnud initsiatiivi ise näidata, aga sellest pole vähimatki kasu, sest veokakomitee ei võta nende ettepanekuid arutadagi. vähe sellest: sügisel kuulsin oma kõrvaga, mida veokakomitee oma koosolekul otsustas, aga tänaseks on praktiliselt kõik need otsused kellegi poolt ringi muudetud või käiku andmata. kasvõi sellised asjad nagu rehvi mõõt autokrossis, gaz 53 mootorit puudtavad teh tingimused, mitmed sätted üldjuhendis - kõik need näevad hetkel teistmoodi välja, kui komitee sügisel kokku leppis.

aivar, 14.07.2004 10:50
aga mis puutub võistleja 2 lausesse "Kui mõni mees mängibki selle peale välja,et ega ilma minuta vajalikku arvu kokku ei saada ja ma hoian sellega omale kasulikku punktiseisu..." siis olen ma sellega üsna päri - nii see tõepoolest paistis. ma tean, keda ta sellega mõtles. ning kahjuks on see episood vaid üks parajalt pikast jadast - susserdamine sai ju alguse juba talvel Viitinast ja kuna kõik paistis libedasti läbi minevat, siis muudkui aga jätkatakse. tuleb välja, et veokakross on nagu malemäng - käike tuleb ette mõelda.

Mati, 14.07.2004 10:56
to aivar
Siis oleks vaja ootamatult paar-kolm veokat veel vaja rajale saada. See peaks sellele malemängule punkti panema, sest ei saa olla enam kindel, et ühe võistleja osalemine või mitte osalemine määraks meistrikate etapi staatuse

aivar, 14.07.2004 11:11
paraku ei ole see paari veoka juurdesaamine sel hooajal reaalne. gaz 53-sid on teoreetiliselt tõesti 12. üks mees neist teatas juba Tapal, et tema lõpetab ja auto on müügis. 2 meest sõidavad ainult rallikrossi. 3-4 meest sõidavad ainult krossi. 1 auto oli vähemalt veel Varstus vaid "number" - sel autol polnud minu teada veel mootoritki peal. üks-kaks ootamatut puudumist veel ja ongi etapp nässus.
aga see ei õigusta varem kokku lepitud reeglite eiramist ja petukaupa. ok, see hooaeg saadakse karikad kätte ja meistrid selguvad. aga järgmisel aastal? pealtvaatajat petad korra-kaks, mitte rohkem. nad ei tule enam, kui näevad, kuidas neli autot, millest üks veel kohe katki läheb, "meistritiitlile" võitlevad. kuidas küsib korraldaja sponsorilt raha, kui see nägi, mis mullu toimus.
pigem jäägu mõni võistlus ära, kui toimuvad sellised poolemõõdused nagu praegu. siis kas mehed mobiliseerivad ennast ja mahuvad taas ühe mütsi alla, või sureb kahjuks see vahva ala lihtsalt välja.

vaade, 14.07.2004 11:14
Taali etapp oli siiamaani veokate EAL lehel kirjas jah, aga keegi väitis, et seal ei plaanitud algusest peale etappi teha, aga lihtsalt ei märgatud et nii "kalendris" kirjas on - nüüd on siis kustutatud.
(ühesõnaga see pole nagu ära jäänud etapp, vaid väike arusaamatus kalendri täitmisel -üldjuhendis Taalit kunagi figureerinud pole)

aivar, 14.07.2004 11:19
to vaade:
muig... küsi villuka käest, mida eriste talle ütles. mina küll korraldaja nahas ei taha olla, kui nädal enne võistlust selgub, et korraldad hoopis teistsugust võistlust

villu, 14.07.2004 11:25
Panen siia uuesti Eriste kommentaari. Talle oli üllatus, et Taalis pühapäeval veokatel etappi pole ja ei osanud ta ka aimata miks ei ole.

vaade, 14.07.2004 11:27
eks nüüd on pahaseid (vihaseid) mehi rohkemgi ehk. Ei oska muud öelda, kui seda et kahju et üldjuhendi ja kalendri erinevust varem ei märgatud.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia