|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
19. jaanuar 2004 0:58
Tagasi
Trüki lehekülg
Ojaperv - Kristov näitasid talverallil oma võimsust
Kommentaare lisatud:
26
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Vaataja
, 19.01.2004 09:10
Mis kuramuse võimsus see oli kui Lätlane esiveolise n-2 autoga minutiga kotti tegi?
Andge andeks aga sellise jutuga nüüd küll väga kelkida ei maksaks et näitasid võimsust kui lahjema auto käest kotti saadakse!
totu
, 19.01.2004 09:27
Said jah lätlase käest kotti.Häbi! Muidugi lätakas on ka üli kõva vend ja auto ei ole kindlasti lahjem vaid juba sünnilt ralliauto. ja oluliselt kiirem. Aga Ojaperv võiks tuletada koolis õpitud füüsikat vähe meelde ja mitte rehve süüdistada. Sellise hooga nagu ta sinna kurvi läks, peabki põllule sõitma. Aga samas väga süngelt sõitsid.Tublid ! Antke minna.
Vaataja 2
, 19.01.2004 09:34
Kes se loll vaataja väidab ,et Lätlase esiveoline n-2 on lahjem. Sa võiksid omale asja enne kui ütled selgeks teha.
Vaataja 3
, 19.01.2004 10:00
Loomulikult on lätlaste Civic võimekuselt tagasihoidlikum. Lihtsalt Caune on väga kiire piloot.
Vaataja To Vaataja 2
, 19.01.2004 10:52
Ise oled loll ja pealegi võhik!
Lahjem = väiksemad võimalused ümbertegemiseks - ehk siis standard auto!
A5 klassis on võimalik auto juures teha märksa rohkem muudatusi auto kiiremaks muutmisel kui N 2 klassis!
Ma ei rääkinud siin mootori võimsusest vaid võimalustest tee ise endale selgeks enne kui hakkad siin teisi solvama tropp selline!
kõrv
, 19.01.2004 12:15
kisub delfiks ära.. ärge ropendage!
vaade
, 19.01.2004 15:13
Väga mõttetu vaidlus teil siin.
Vaadates katsete tulemusi tundub, et ajad olid üsna võrdsed ja mõnel katsel Ojaperve kasuks. Caune ja Ojaperv eri klassides ju! Arvan, et kui Ojapervel kummid kuluma hakkasid ja oma klassis mitmeminutiline edu oli, siis oli tal suht poogen, et mingi "teoreetiliselt" nõrgem auto mingist teisest masinaklassist temast ette ronib. Samuti ei olnud ka üldarvestuses teises kümnes mõtet kohta parandada.
Smurf555
, 19.01.2004 15:49
jumala õige
..
, 19.01.2004 16:30
eks vasaraudzis lasi ka grjazini mööda seepärast, et ei viitsinud teoreetiliselt nõrgema autoga võidu kihutada.
vaade
, 19.01.2004 16:51
ilgu kui tahad, aga nagu juba ütlesin ei ole teise kümne lõpust paar kohta parandamine eriline stiimul? Vasaraudzis võitles vist üldvõidu nimel või mis?
vaade
, 19.01.2004 16:57
või kui pidasid silmas, et "teoreetiliselt" nõrgem ei tähenda et auto siiski tegelikkuses kehvem on, nii Ojaperve, kui Vasaraudzise näite najal - siis oli mu eelmine kommentaar liigne.
murx
, 19.01.2004 17:31
Mu arust oli Remmelg (ladukiga 1,6) neist kohati kiirem vai mis (lisaks veel Jalava samuti 1,6) nii et võimsusest saaks juttu olla vaid jutumärkides(ma ei räägi sellest et teised väikses A's lahjalt sõidavad vaid absoluudi järjestuse pildist)
Rasmus
, 19.01.2004 17:44
Oi kurat kus nüüd tulid jälle vennad välja! Kui te nii karmid kriitikud olete, siis palun väga, minge ja öelge seda talle otse näkku et ta sitt mees on. Ojaperve suhteliselt lihtne leida rallide ajal või mis?
Kui te nüüd viitsiksite vaadata katsete tulemusi, siis näeksite et sõideti ka Caunele sisse. Ja veel enam, kui te nüüd ka sellest alast midagigi lähemat teaksite, välja arvatud seda et N on sitt ja A on hea> järelikult sitt mees, siis te sellist paska siin ei ajaks. Veel enam, kes on selle autoga sõitnud võtavad Arvo ees mütsi maha et ta nii kiiresti sellega liigub. Ja jutt kummide kohta on õige, sest ega seda piiki seal sittagi järgi ei ole kui naela muuseas näpuga välja tõmbad.
Vot teile elu kibestunud delfist karanud rallimehed!
WRC555
, 19.01.2004 17:47
Rasmusega 100% nõus!!
Kaido
, 19.01.2004 21:07
Caune ja Ojaperv on mõlemad piisavalt hullud mehed, et järgi anda. Antud mehed võivad rääkida, et polnud mõtet riski võtta, kuid tegelikult on neil kogu aeg tuli ahjus. Kui Caune ei oleks reedesel 1-katsel Möldrist möödunud ja 2-l katsel lumetolmus sõitnud, oleks kaotus 4x4 autodele veelgi väiksem olnud... Teise päev Tamula katsel oli stardis käiguaps ja sealt ka tunduvalt nõrgem performance. Muidu oli mehine üritus ja pinge püsis ülevana kuni finishini.
Natuke on infot on ülesse pandud ka
http://www.artman-racing.ee
leheküljel
murx
, 19.01.2004 21:23
mainisin vaid et mõni oli 1,6 autoga kohati kiirem(a5 2,0 väike vahe vai mis eriti kui üks on lada väike vedrustuse geomeeria vahe, kiirem oldi osal 1 ehk oli siis uus kumm all??) mitte seda et Ojaperv kulgur on.. Aga näib et loeti vaid seda kohta et kiirem...
Kaido
, 19.01.2004 21:36
...juhul kui rehvid on sarnased ja pidurid töötavad, hakkab tulemuse saavutamisel määrama kiirendus ja kurvis G-force. Pakuks välja, et umbes 160 hj Starlet kaalub tühikaalus 950 kg, see teeb kaalu/hj suhteks 5,9 kg hj kohta. Caune Civic R-l on selle suhteks 6,1kg/hj kohta. Kes on rohkem koolis käinud, saab ka aru, miks näiteks Toyota Yaris läbib Sauga ringrajal kurve suurema miinimum kiirusega kui poole võimsamad B2000 autod...
to Kaido
, 19.01.2004 22:55
Starleti lubatud minimuum kaal on 850kg ja ta kaalub üsna sinna lähedale .
Mehed ja ägem hakkakem võrdlema E ja A rühma, see on nagu m
i võrdlemine hane kaelaga .. E-s on lubatud praktiliselt kõik ümberehitused aga A on ikkagi oma olemuselt suhteliselt piiratud klass .
Kui on raha, siis saab ka E panna alati kiiremini liikuma kui A
Puhh
, 20.01.2004 04:48
Loe ja imesta, kui õelalt siin öeldakse. Äkki talitseks end väheke tulipead. Teineteisest lugupidavast mõttevahetusest oleks märksa rohkem kõigil kasu kui siin piinlikustundega õelutsemisi lugeda. Mõelge ikka kas Te lugupeetavad mitteanonüümselt ka nii tegijad-ütlejad olete? Ilmselt mitte.
Üritagem tolerantsemad olla!!
Puhh
, 20.01.2004 04:58
Ah jaa,
Nägin 2000a Jalava mootori stendi tulemusi. 160 Hj (8klappi)oli tal juba siis. Minu andmetel peaks täna ca 200Hj (16V) olema. Küsige üle, kui huvitab, ta on üsna avatud suhtleja.
Ojaperve auto on ca 175hj aga kaalu on üle tonni.
Üritasin vaid täpsustada, mitte hinnanguid anda!
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.