Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
16. november 2003 15:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvarallurid kihutasid Lõuna-Eesti teedel

Kommentaare lisatud: 110

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
Tarmo, 16.11.2003 18:33
Kes seda ütleb,et ei olnud nurinat?Kõik on õige, et olid need kiired ja ka kohati ohtlikud katsed (see on ju ralli),aga see oli ju ammu teada. Jääb mulje,et keegi kuskil tahtis kellelegi ära panna ja võib öelda, et see vist õnnestus. Kannatajad olid lisaks kõigele ka sõitjad.Kui oleks õigel ajal seal EAL´is kõike korraldatud poleks seda jõudemonstratsiooni vaja olnud.Sõitjad tegid ju hirmsaid kulutusi, et seda pimedal ajal sõitmist endale valgemaks teha, mis nüüd tühja läks,selleks korraks.Ametnikud võiksid ka kõigepealt olla inimese sõbrad ja siis ametnikud,kõike oleks saanud teha palju inimlikumalt.Kahju,et igalpool käib võimuvõitlus ja sellega kõik kaasnev.

to Tarmo, 16.11.2003 18:37
Aga tegelikult ju polnud, mingit erilist kisa sellest ei tulnud, pealegi kui oli teada, et Lepikson ja Raide vastu pold Partsul midagi öelda. Seegi pole veel kindel, kas Pallole koht alles jääb. Ma arvan, et toimunud katsed olid küll igati osalemist väärt ja võtsid kehvemad mehed juba üsna läbi.

Tarmo, 16.11.2003 18:47
Kas teie,tundmatu. olite metsas(raja ääres) sõitjatega koos kui sai teatavaks,et katsed ära jäävad?Seda,mis siis meeste suust välja sadas saab küll nurinaks kui mitte veel millegiks hullemaks nimetada.Mind ei huvita Pallo koht ja sellega kaasnev jant vaid sõbralik-asjalik toimetamine.See mis sai läbitud oli tõesti mõnus,aga ikkagi jääb kripeldama,milleks oli vaja sellesse kaasa kiskuda sõitjaid.

mell, 16.11.2003 19:15
kindlasti ei tohiks katsete ära jätmist ajada ainult EAL-i ametnike kaela. Oma osa selles loos oli ka korraldajal. Õhtused katsed mis ära jäid olid enamikele sõitjatele liiast. Juba rajaga tutvumise ajal sõideti võssa(konkreetseid nimesid ei nimeta). Ohutuse koha pealt võtke kasvõi LK 10. 1,8 kilomeetrit kiirendamist üle trampliinide. Mis oleks olnud selle katse mõte? See katse näitab ju ainult auto võimsust mitte võistleja oskusi. Ma tean, et rajakirjutamise ajal saavutati seal kiirus ligi 200km/h(mis on täiesti absurdne RAHVAralli jaoks) Õhtused katsed oleksid pidanud olema valitud kas aeglasemad ja ohutumad, või oleks pidanud tegema katseid kunstlikult aeglasemaks(kummiśikaanide lisamisega).
Kõigele vaatamata olid esimesed 7 katsed täiesti sõidetavad esimesel korral. teistkordsel läbimisel muutusid teed kohati peaaegu läbimatuks. (LK 1,5 start oli juba esimesel korral viimastele ekipaazidele väga hull! Isegi nullautode piloodid, kes sõitsid päris ralliautodega väitsid, et seal ei olnud võimalik rallit sõita)
Siit ka väike nõuanne korraldajatele järgmiseks aastaks-ärge kasutake korduvaid katseid, kui teepind on pehme.
OK aitab kyll nyyd halvast. esimesed 7 LK-d olid raja poolest valitud hästi, eriti kulbilohu krossirada ja Keeri katse. Muu poolest oli korraldus tasemel.



ikkagi aitäh Partsule, 16.11.2003 19:30
Minu meelest oli hea, et kumme ja põhupalle ei olnud. Pealegi saanuks rahvarallitajad ka EOS ralli katsetest natuke aimu nende pimeda ajal toimunud katsetega. Vähemalt legendi kirjutamisel oli sellest nähtavasti neile abi, kes järgmistel aastatel sportrallisse (või küsitavasse 2-liigase) suunduvad. Müts maha korraldaja ees heade katsete valikul!

Tartu sügis 2003, 16.11.2003 20:45
Ei saa ju nii rääkida, et katsed olid ohtlikud. See kui keegi kraavi sõitis oli küll tema oma viga, kui rajaga tutvumisel ei oska lubatud kiirust hoida ja kahtlases kurvis maja taga kraavi sõita. Jutte oli palju selle kohta, kuidas keegi oli kellegist täiega mööda tuhisenud. Nagu enamus sai ka ise aega kulutatud ja palju raha raisatud, et õhtune sõit võimalikult valge oleks, nii et õhtuste katsete ära jätmine tekitas ikka pahameelt (loe: viha) küll. Tõesti see 10. lisakatse oleks võinud välja jääda, sest seal lihtsalt kõik masinas ja närvis kinni. No krt teinus siis neid lühemaks või nendest pooledki lasknud läbi sõita. Üldkokkuvõttes ütleks nii, et Härra Parts üritas vinget üritust korraldada ja suur tänu selle eest. Kogu see jama lihtsalt rikkus päeva, mis oli suhteliselt hästi alanud!!!

Aivo, 16.11.2003 21:04
Mille eest aitäh Partsule, kas selle eest, et nii viletsa võistluse korraldas. See mis seal toimus oli ju täielik võistlejate mõnitamine, olgu selle taga siis Parts või EAL. Minu meelest on võrdselt süüdi mõlemad. Kahju, et lihtsalt süüks ainult jääbki. Kui EAL nii lihtsalt võistluse korraldamiseks nõusoleku annab, ja sama lihtsalt selle ära võtab, siis tuleks võibolla EAL president Toomas Sildmäe hoopis välja vahetada. Kas EAL hüvitab oma otsusega võistlejatele tekitatud kahju?

hmm, 16.11.2003 21:45
ärge partsu küll materdage ausalt, või tahategi ainult kurikate vahel podistada 30ga?

..., 16.11.2003 21:55
Parts on tegija!

Aivo, 16.11.2003 22:10
Kuulge, kas Te tõesti tahate, et ka edaspidi midagi taolist juhtub. Partsu ei materdata ju seepärast, et lihtsalt lõbus oleks, vaid seepärast, et edaspidi taolisi asju ei juhtuks nagu Tartus. Naljaga pooleks - parem sõita kurikate vahel, kui üldse mitte sõita.
Kui eksimustele tähelepanu mitte pöörata, siis ei lähe IIALGI asjad paremaks.
Usun, et Parts ei ole halb inimene, kuid kes siis veel kui mitte tema vastutab oma ürituse korraldamise eest.

ats, 16.11.2003 22:31
Kuskohas on kõikide osavõtjate kohtade tulemused? Tahaks teada, mis koha mu tuttavad said

to ats, 16.11.2003 22:43
Tartu Sügis tulemused leiad, kui võtad vasakult menüüst Rahvaralli, siis kas "Eesti" või "Tehnikamaailma karikavõistlused" ning klõpsad "Tartu rahvaralli" peale. Sealt leiad stardinimekirja jms ning ka tulemused. Lühidalt siis link tulemustele http://www.rally.ee/?a=a052&b=943 ning koondtabeli leiad sealtsamast.

andris, 16.11.2003 23:19
although rally was shorten for 2/3rds, it was very good. can anybody tell what exactely happened ? If honestly, i think that 3rd and 4th leg were really dengerouse - roads were slipery already friday late night. Idea to make rally on those roads was very good, but speeds could be reduced also very easy - there were plenty places where make speed retarders. Rally Tartu is included in LAT championship for next year, but it is moved to july.

Zodiacs, 16.11.2003 23:29
Sveiks andris. Igaunijas auto federācija (EAL) paziņoja, ka nakts ātrumposmi atcelti to bīstamības dēļ.

hammasratas, 16.11.2003 23:36
krt, ma mõtlesin seal metsavahel, et kui katsed ära pidid jääma, et see jama on. igatahes oleks tahtnud neile asjapulkadele kallale minna, aastas korra teeb parts ürituse, mis ralli nime võiks kanda ja siis keeratakse ka asi täiega mättasse. prse kõik need kurikarallid, järgmisel aastal tuleb neid ignoreerida, te krdi vingujad siin siis minge ja nühkige seal torbikute vahel.
tänud veelkord partsule, sa vähemalt proovisid!!! igatahes, järgmisel aastal uuesti ja veel kiiremad katsed, siis tõmbame peale ralli algust piirkonna teedel siilid maha, et eal ligi ei pääseks!!!

to andris, 16.11.2003 23:42
the rally was shortened beacuse the steward thought the stages where too dangerous.(and i agree) most of the stages where covered by ice and where extremely slippery. Besides the average speeds where too high.
(sorry about the mistakes in spelling)

buster, 16.11.2003 23:43
Aga milles on Parts süüdi? Temale ju anti EAL poolt luba ralli korraldamiseks nendel katsetel. Team oleks sellega väga hästi hakkama saand, kuid EAL lendas ju turja. Miks süüdistada Partsu? Tema poolt oli ju kõik korras.

mell, 16.11.2003 23:44
kle hammasratas, kas sa üldse tead miks katsed ära jäeti. jäeti ära sest teed olid jääd ja liiga kiired, et tänavasõiduautoga kihutada seal

to mell, 16.11.2003 23:52

Mis ajast on jää hakanud tekkima + kraadide juures?Ja loe ka busteri kirja!!!

andris, 16.11.2003 23:53
p.s. are there any tartu rally pictures available in internet ? I have not found any yet.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia