|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
24. august 2003 20:28
Tagasi
Trüki lehekülg
Kehala paarisrada on väga tehniline
Kommentaare lisatud:
14
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
urueesel
, 24.08.2003 20:51
Tean, et Rauamile tekitas probleeme Kehala teistkordne läbimine, kui asfaldile oli kantud palju muda. Rauam arvas ka, et piirdevalle tuleks ehk natukene kõrgemaks teha, kuna juba seekord oli näha, et on oht tõsise vea korral üle ääre sõita. Kusjuures, Rauam-Poom said teise aja, aga kui nad oleks teadnud, et nad kõigest kümnendiku Murakast aeglasemad oleks kindlasti proovinud seda tagasi võita. Ma küll ei kujuta ette, kuidas neid radasid võrdsemaks saaks teha seal, aga eks targemad tulevad sellega vast toime :) Publikuna raja ääres olles oli igatahes parem vaadata kui Orikülas...
orav
, 24.08.2003 21:46
Orikülas varjab veadukt 50% rada ära, Kehalas on nähtavus pealtvaatajatele OK. Gran Canarial pumbatakse vett, et saada veetakistus, miks siis Kehalas vett olla ei võiks? Kõigile ju võrdne ja pealtvaatajatele ka maiuspala. Ligur ei saanud veokaga üle valli, kuidas see sõidukas siis üle saab. Kui valli tõstad kaob auto selle taha ära. Rada on ikkagi meile s.o. pealtvaatajaile mõeldud.
Uss
, 24.08.2003 22:58
Ma ei tea kuidas oriküla pealtvaatajatele meeldib aga sõita on seal küll lahe sest rada on kohati suht kiire ja kellele siis aegalsed rajad meeldiksid? Kui kehala ka ära proovin siis saan ehk paremini targutada?!
kalle
, 24.08.2003 23:22
Syruse auto oleks ju peaaegu üle ääre sõitnud sai juba valli peale. ma ei saa aru kuidas need mehed alati oskavad..hoogu pole ollagi aga alati läheb pihta kuhugi.
rada
, 25.08.2003 09:12
puudub üks oluline pealtvaataja maiuspala - trampliin. sobiks ju ideaalselt vastassirgel mõlemal rajale, võrdsed autod/sõitjad hüppaksid koos! samuti tuleb paar jõnksu sisemisele rajale juurde teha, et oleks I ringi lõpuks autod koos. muidu meenutas Canariat.
ago
, 25.08.2003 09:17
Mina arvan, et mingisuguseid piirdeid küll paigaldada ei tasuks. Siis saavad küll sõitjad end turvalisemalt tunda, aga pealtvaatajad kaotavad palju. Tagumine auto sõidaks siis ju nagu puuris.
Kehala rada on huvitav. Vast tasuks mõelda hoopis sellele, et pealtvaatajate poolt vaadatuna tagumist raja osa (peale starti) pisut tõsta. Sellel osal jäid masinad hetkeks liialt vallide varju.
ksaul
, 25.08.2003 11:15
Kehala rada on tõesti väga hea. Ma mõtlen vähemalt pealvaatajate seisukohalt. Kui sinna aga suurem rahvamass kokku peaks tulema ja seal tõsiselt üritusi korraldama hakatakse, võiksid rajaomanikud minu arust pealtvaatajatele mõeldes mingi tribüünimoodi asja kokku klopsida. Mitte mingit katusealust (peaasi, et raskuse all kokku ei kukuks), aga lihtsalt kohta, kus saaks istuda ja võidusõitu täiel rinnal nautida.
muhv
, 25.08.2003 16:00
hüppeid on vaja, rada karjub trampa järele...
kala
, 25.08.2003 16:22
kes viitsisid 8'nda katse lõppu minna vaatama sinna kust Kehala ringile siseneti .. seal oli küll ilusaid hüppeid :)
part
, 25.08.2003 19:56
Tegelikult on Kehala rada kiirem kui Oriküla- vaata eelmise aasta Saaremaa ralli tulemusi. Pealegi oli ju Kehalas ka veetakistused, mis kiirust maha võtsid ja sõideti vaid 2 ringi, Saaremaal 4.
millimallikas
, 25.08.2003 22:56
no kehala on oluliselt lühem kah. Asfaldile minek on ikka liiga kitsas. Murakas ja Rauam tonksasid piiret ja Uus vist kah. Vaatasin isegi et küll seal on kitsas ja kui juba proffidelegi kitsaks jäi siis peaks vist suuremaks tegema seda ala
Sitikas
, 26.08.2003 07:14
On lühem muidugi- Saaremaal 4 ringi ikkagi 4 km, seal 2 ringi ainult 2,3 km.
müts
, 27.08.2003 01:01
See suur loik annab asjale juurde minuarust rohkem....mis siis et on palju vett....rallit sõidetakse ju igal pool
urr
, 27.08.2003 09:06
Tallinna rallil Vasalemmas eelmine aasta oli veel suurem ja pikem veetakistus - Kehala oli selline armas "loik" selle kõrval. Pole tal häda miskit.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.