Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Poola ralli > Liidrikohal püsinud eestlased positsiooni ei loovutanud |
|
Liidrikohal püsinud eestlased positsiooni ei loovutanud
|
Loe lisaks |
|
|
Ott Tänak - Raigo Mõlder läbisid Poola MM-ralli võistluspäeva suuremate probleemideta ja on enne pühapäeva WRC2 klassis liidrikohal. Sander Pärn - James Morgan püsivad juhtpositsioonil Drive DMACK Fiesta trofeesarja arvestuses.
Poola MM-ralli jätkus laupäeval kümne kiiruskatsega. Ott Tänak ja Raigo Mõlder (Ford Fiesta R5) võitsid enamuse laupäevastest katsetest omas klassis. Päeva lõpuks oli nende edu tiimikaaslaste Jari Ketomaa ja Kaj Lindströmi ees ligi poolteist minutit.
"Tänase päevaga saame taas rahule jääda, liigseid riske ei võtnud ja kõik sujus. Tänased katsed olid väga nauditavad ja saime taas neid läbida hea rütmiga," rääkis Tänak. Väikese ehmatuse elasid nad üle 15. katse lõpuosas. "Turbo ülerõhu klapp ei töötanud enam ja jäi lahti. Õnneks juhtus see kaks kilomeetrit enne katse finišit ja pärast seda katset oli kohe hooldus, kus see detail välja vahetati. Muus osas toimis tehnika väga hästi."
Martin Kangur ja Kuldar Sikk (Ford Fiesta S2000) olid taas heas hoos, hoides WRC2 klassis kolmandat kohta. Kahjuks lõppes aga nende sõit ralli 16. katsel. "Olime saanud katse algusest sõita alla kilomeetri, kui midagi esiratta juures purunes ja ratas tuli alt. Selle tulemusel sõitsime teelt välja ja riivasime ka puid ja sellega oli meie ralli ka läbi," lausus Kangur.
Poola MM-ralli kolmas võistluspäev oli küllaltki pikk ja keeruline. Osa Drive DMACK Fiesta trofeesarja sõitjaist katkestas ralli erinevatel põhjustel. Sander Pärn - James Morgan (Ford Fiesta R2) läbisid katsed probleemideta ja lähevad ralli viimasele päevale vastu trofeesarja liidritena. Nende edu lähimate jälitajate ees on 27,6 sekundit.
"Täna oli korralik päev, meie kiirus oli hea, püsisime tee peal ja vältisime vigu," ütles Pärn. Päeva pikimal, 35,17 kilomeetri pikkusel katsel, mida sõideti kaks korda, andsid Pärn ja Morgan aega ära, kuna olud olid seal üsna keerulised. "See oli üsna keeruline katse, kus oli lihtne teha vigu ja sain sellest üsna katse alguses aru. Kuna meil oli varu, siis otsustasin seda katset rahulikumalt võtta, et vältida vigu ja rehvipurunemisi," selgitas Pärn.
Ralli viimasel päeval sõidetakse neli kiiruskatset ja Pärna sõnul otsustavad nad esimese katse järgi, millise taktikaga ülejäänud katsed läbida. "Vaatame hommikul, mis plaaniga läheb rajale Tom Cave, kas ta alustab kohe rünnakuga või mitte. Pühapäeva kaks esimest katset on samad, mida sõideti ralli esimesel päeval ja seal olime temaga üsna võrdsed. Ralli eelviimane katse on Mikolajki publikukatse ja viimane üks täna sõidetud katsetest, mille me võitsime. Kindlasti tahame saada siit võimalikult palju punkte ja säilitada Drive DMACK Fiesta Trophy võistlussarja liidrikoha pärast Poola MM-rallit," rääkis Pärn.
|
|
|
|