Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ago Ahu katkestamisest: kiires kurvis riivasime kändu
|
Loe lisaks |
|
|
Ago Ahu ja Kalle Ahu jätsid Tallinna ralli pooleli neljandal kiiruskatsel. "Ühes kiires paremkurvis riivasime kändu, mis lõhkus auto vedrustuse," lausus esmakordselt rallil Ford Fiesta R5 rooli keeranud Ago Ahu.
Ago Ahu ja Kalle Ahu otsustasid tänavuse Tallinna ralli järel rallispordist taanduda. 17 aasta eest Tallinna rallil debüteerinud vennad plaanisid seetõttu sportlaskarjäärile joone alla tõmmata, võisteldes tippklassi ralliautoga. Võistlust mehed paraku ei lõpetanud.
Ago Ahu selgitas: "Intsident juhtus sisuliselt sirgel teelõigul, millele eelnes kurv. Sealt väljudes tuli trajektoori korrigeerida, aga ma ei tajunud rataste asetust päris hästi ja ratas riivas kändu. Seal oli tegemist sentimeetritega."
"Muidugi kurb, et meie jaoks ralli nii lõppes. See oli lihtsalt ebaõnn," nentis Ahu. "Samas on selline katkestamise oht kõigil alates esimesest meetrist..."
Ago Ahu kinnitas, et katkestamisele vaatamata võis sõiduga rahule jääda: "Me saime sõita hea tundega. Tõtt-öelda me ei pidanud ise arvestust aegade üle, ega üritanud võidu sõita. Plaan oli sõita ülima kindlusega." Ta märkis, et see tuli üllatusena, et üldises pingereas oldi katkestamisele eelnenud hetkel koguni neljandal positsioonil. Katse varem olid vennad viiendad, aga siis katkestasid ralli neid edestanud Timmu Kõrge - Erki Pints.
"See kogemus ei unune," sõnas Ago Ahu, tundes heameelt, et õnnestus sedavõrd hea autoga võidu sõita. "Täname kogu südamest MM-Motorsporti, tänu kellele sellise võimaluse saime," lisas ta.
|
|
|
|