Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Margus Kiiver
03. aprill 2014 13:30
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Erakogu

Portugalis rajaga tutvumisel valitsesid keerulised olud

 Loe lisaks
Portugalis stardib viis Eesti sõitjate osalusega meeskonda

Ott Tänak: Portugali ralli tuleb väga keeruline

Valitsev Eesti autoralli meister Sander Pärn alustab hooaega autoralli MM-sarja raames sõidetavas sarjas Drive DMACK Fiesta Trophy. Kaardilugejaks Briti rahvuskoondise liige, Walesist pärit James Morgan.

Sander Pärna jaoks on see teine aasta osaleda esiveolise Ford Fiesta R2 autoga MM-sarjas. Portugali MM-rallil stardib ta kolmandat korda, kaks aastat tagasi võistles ta seal N-rühma Subaru Imprezaga.

"Eelmisel aastal suutsime läbi hooaja sõita stabiilselt, sellel aastal tahame jätkata sama stabiilsusega, kuid lisades sellele juba rohkem kiirust, et võidelda sarja kõrgeima koha nimel. Ükski tänavune etapp ei ole lihtne, Portugal oma keeruliste olude tõttu on üks raskemaid. Meie eesmärk on läbida ralli ilma katkestamiseta. See tähendab, et tahame läbida kõik katsed ja leida õige balanss kiiruse ja auto säästmise vahel, sest olud saavad meie masinatele rasked olema. Kindlasti ei saavuta Portugalis võitu ainult kiiruskatsete parimaid aegu püüdes," rääkis Pärn.

Enne rallit võistlusrajaga tutvumise ajal valitsesid Portugalis katsete piirkonnas väga keerulised ilmaolud, mis ei jätnud puutumata ka rallisõitjaid. "Olen Portugalis juba kolmandat korda ja ütlen kindlalt, et nii raskeid olusid pole siin varem olnud. Tegelikult pole ma kogu oma karjääri vältel nii rasketes tingimustes rada kirjutanud. Torm, paduvihm ja jõed voolavad üle tee. Elasime esimesed ehmatavad hetked juba rajaga tutvumisel üle, kuid õnneks läks kõik hästi."

Pärn jätkas: "Päevakava lõi see samuti korralikult sassi, sest esimesel päeval kõiki katseid ei saanudki kirjutada ja tempo oli ka aeglasem, mis venitas päeva pikemaks. Teisele päevale tulid juurde eelmise päeva ära jäänud katsed ja see tegi algselt lühemaks planeeritud päeva samuti pikemaks. Teisel päeval alustasime kell viis hommikul."

Enne Portugali rallit tegid Drive DMACK sarja sõitjad kolmapäeval ühise testi, millele järgnes ralli hooldusalas Fordi tehasemeeskonna M-Sport suurtes ruumides sarja ametlik avamine, kus olid kohal M-Spordi ja DMACK'i esindajad, FIA ametnikud, autoralli MM-sarja tippsõitjad ja rahvusvaheline meedia.

"Ralli eelne test oli üsna sarnastes tingimustes, kui oli rajaga tutvumine. Katse oli libe ja mudane ja see oli hea, sest midagi sellist ootab meid ka ralli ajal vähemalt esimesel päeval ees. Ilmast sõltub siin palju, kui on kuiv nagu lubab, siis muutuvad rajaolud märgatavalt võrreldes raja kirjutamisega," rääkis Pärn.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia