Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Rain Rannala peab võidu nimel kõvasti pingutama |
|
Rain Rannala peab võidu nimel kõvasti pingutama
|
Loe lisaks |
|
|
Tänavu Eesti Autospordi Liidu rahvasprindi karikavõistlustele keskenduv Rain Rannala (fotol) asub kuuendal etapil starti 4WD klassi liidrina. Ta annab mõista, et sihib võidukarikat.
4WD klassis on sel hooajal karikasarja punkte teeninud 21 meest. Järgmisel, 27. juulil Otepää külje all toimuval osavõistlusel on suuremjagu neist startimas - tänaseks on oma osavõtust teatanud selles masinaklassis kokku 18 sõitjat.
Eesti Autospordi Liidu rahvasprindi karikavõistlustel on tänavu peetud viis etappi, neist kolm on võitnud Aiko Aigro. Kahel korral osutus parimaks Rain Rannala, kes seni kogutud 87 punktiga tabeliliider. N-ö kodustel teedel võistlustulle asuval Aiko Aigrol on Oti Pubi Otepää rahvasprindi eel koos 73 punkti. 72 punkti on teeninud kolmanda positsiooni hõivanud Mait Pikkof.
"Hetkel olen klassiliider, aga arvestades seda, et Aikol on 3 võitu ja minul 2, siis pean ma kindlasti eelolevatel etappidel kõvasti pingutama. Kahjuks jääb mul Kasari etapp vahele, mis teeb asja veelgi keerulisemaks," kommenteerib Rain Rannala.
Missuguseks kujuneb jõuvahekord järgmisel etapil, kas Aigro alistab Rannala või üllatab võiduga hoopiski Markus Morel, kes seni registreerinute nimekirjast veel puudu? "4WD klassis on osalejate nimekiri Otepääl pikk ning konkurents esikohale väga tihe. Nimesid eraldi pole mõtet välja tuua, läheb liiga pikaks," lausub Rannala.
Rain Rannala oletab, et ilmselt tuleb silmas pidada ikkagi Aiko Aigro kiirust: "Kindlasti on Aiko sel aastal esikoha peale sõitmas. Eelmine aasta võttis ta asja rahulikult, kuna korraldusega oli palju sekeldamist. Seekord ta niisama kõrvalt vaadata ei saa, sest autospordi liidu karikasarja esikoht sõltub päris palju sellest etapist."
"Loodetavasti jääb siiski kogu sarja selgus viimasele etapile, mitte nagu Hepa Premia karikasarjas," jätkab Rannala. "Samuti ei saa ka Mait rahulikult võtta, sest temal on kõige suurem surve, kui soovib karikasarjas esikohta võita. Selleks peab ta kõik järgmised kolm võistlust ära võitma. Ta on sel aastal väga kiiresti sõitma hakanud ja ennekõike ka väga stabiilselt. Kõik on veel lahtine!"
Pilt pole kaugeltki selge ka teistes masinaklassides, kuna kaheksast arvestusse kuuluvast etapist lähevad igal võistlejal mahaarvamisele kahe osavõistluse kehvemad tulemused. Kõige suurema osalejate arvuga masinaklassis 2WD-A on liidrikohal Argo Kästik, kellest 11 punkti kaugusel Karel Tölp. 2WD-B klassis juhib karikavõistlusi Andrek Põllumäe 65 punktiga. Järgnevad Marko Kukuškin 55 ning Sander Siniorg 54 punktiga.
Naiste arvestusklassis on viie etapiga kõige enam punkte kogunud Sirje Potisepp. Moskvitšide klassis juhib Eesti Autospordi Liidu rahvasprindi karikasarja Martin Juhe.
|
|
|
|