"Otil oli peal kahe- või isegi kolmekordne pinge," kiitis Oleg Gross Tallinna rallil suures N-rühmas koos kaardilugeja Martin Järveojaga võidu saavutanud Saaremaa noormeest Ott Tänakut.
"Ta pidi ju pildis olema vähemat kui teist kohta poleks rallisõbrad talle andestanud. See, millise autoga Ott Tänak võistles, tavalisele kõrvalseisjale aga korda ei lähe. Sirgetel oli tema Subaru 15 km/h aeglasem, kui konkurentide N-rühma autod. Selleks, et konkurentsis püsida, pidi Ott võtma hulle riske ja seejuures veel teel püsima avariid ei tohtinud mingil juhul teha," rääkis Oleg Gross. "Tema sõidustiilist oli näha, kui piiri peal ta sõitis pidevalt lõigates ja kraavide ääri kasutades. Mul ausalt öeldes on Oti pärast isegi suurem heameel kui poeg Georgi võidu üle. Georg on tavaline harrastussõitja, aga Ott tõestas taas, et Eesti jääb talle väikseks."
Kõrvalseisjatele ei paistnud välja ka Tänaku tegevus ajal, mil ta parajasti roolis ei istunud. Nimelt lisaks võistlemisele on ta oma ralliklubis ühtlasi insener ja peamehaanik. "Varem on Georgi WRC teenindamiseks palgatud ka inimesi Inglismaalt ning ikka on auto ralli ajal ära lagunenud," rääkis Oleg Gross. "Nüüd polnud aga teist rallit ja lisaks veel ühte rallisprinti järjest mitte mingit probleemi. Hoolduspargis istus Ott ise arvuti taga, jälgis parameetreid ja juhtis vägesid. Minu hinnangul on ta Eesti parim WRC-auto asjatundja."
Vaata lisaks:
www.kuulutaja.ee