Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Rallikrossi meistrivõistlused algasid Kulbilohus |
|
Rallikrossi meistrivõistlused algasid Kulbilohus
|
Loe lisaks |
|
|
Olerex Eesti rallikrossi meistrivõistlused algasid 11. mail Tartumaal 930 meetri pikkusel Kulbilohu krossirajal. Kiireimas, SuperCar klassis võidutses Mitsubishil kihutanud tartlane Otto Täht.
Temale järgnesid Euroopa meistrivõistluste kogemusega Sten Oja ja uustulnuk Mait Pikkof. Kahjuks oli võistluste varasemas etapis sunnitud katkestama nii eelmise aasta meister Helmet Palm, samuti meistrisarjas debüteerinud Ranno Bundsen. 2011. aasta meister Sten Oja autol oli probleeme käigukastiga ning ta pidas seda ka üheks võidu kaotuse põhjuseks.
Otto Täht kommenteeris: "Teadsin, et olen kiire, kuid varasem külg-külje kõrval sõitmise kogemus puudus, seega midagi oodata väga ei osanud. Võistlus õnnestus täielikult. Tulemus oli parim, mis võimalik."
Kõige osalejaterohkemas Super 1600 klassis pidid kahjuks peafavoriidid katkestama juba enne eelsõite. Janno Liguri auto mootoril purunes tõenäoliselt keps ning Siim Saluri sõitis kvalifikatsiooni kiirel ringil betoonseina. Kuna auto on uus, Citröeni tehasemeeskonna endine JWRC-klassi sõiduk, siis kõiki vajaminevaid varuosi veel saabunud polnud. Võitis Arvo Kask, kellele järgnesid Priit Rebane ja Riho Loit.
Arvo Kask pidas konkurentide katkestamist üheks peamiseks põhjuseks, miks võit ka võrdlemisi lihtsalt kätte tuli. Tema selja taga toimus aga oluliselt armutum võitlus, finaalsõidus olid küll ees Riho Loit, kuid viimasel ringi viimases kurvis pidurdas ta end trajektoorilt välja ning sedasi võis Rebane napsata teise koha.
Klassis Junior 1600 saavutas parima tulemuse Keiro Orgus.
TouringCar ehk tagaveoliste autode klassis võitis mullune meister Kalmer Vaht Ladal. Teine oli Siim Sündema ja kolmas Margo Soomets, kes hommikustel treeningsõitudel oli üle katuse käinud.
|
|
|
|