Autospordi liidu juhatuse liige Oleg Gross sai laupäeval "käe valgeks" võistlejana ralliauto roolis, tehes paari kuu eest Oti Ralliklubis valminud Fordiga kaasa Mädapea külas toimunud jäärajavõistluse.
Kaherattaveoliste piikrehvidega autode klassis võistlema asunud Oleg Gross kinnitas stardi eel, et läheb rajale pingevabalt, kuna esikoha pärast hakkavad tõenäoliselt jagelema nooremad mehed. 61-aastane mees tunnistas, et kuigi närvi sees ei ole, võib stardilipu tõusmise eel jalg pedaalil ometi kergelt värisema hakata. "Selline eesmärk on mul ikkagi on, et viimaseks ei jääks," lausus Oleg Gross.
Avavoorus suutis Gross konkurentidest jagu saada, kuid kokkuvõttes tuli tal leppida kodurajal võidutsenud Vello Tiituse järel teise kohaga. Kolmanda koha teenis välja Keiro Orgus.
Oleg Gross möönis, et oli pisemaid sõiduvigu. Autoga harjumine olnud veel mõne aja eest päris keeruline. "Sellega on praegu n-ö katsekilomeetreid sõidetud 600 ringis. Neist laias laastus 300 olen treeningutel läbinud mina, Ott Tänak ja Georg Gross kahe peale kokku sama palju. Alguses oli keeruline, kuna käiguvahetus selle auto juures oli minu jaoks uus. Olen harjunud, et paned esimese, siis teise ja siis kolmanda samasse ette, kus oli esimene. Aga sellel autol on järjestik-kast, käigud kõrgemaks või vastupidi madalamaks järgemööda samas suunas," rääkis ta. "Kast ongi korra juba hooldust ka vajanud."
Pärast võistlust oli debütant rahuloleva ilmega, kuna tulemus polnud sugugi vilets ja auto õnnestus ühte tükki jätta. Oleg Gross märkis, et poeg Georg oli talle sõnad enne võistlust peale lugenud: "vaata, et sa üle katuse ei keera!" Valge Ford Fiesta nägi veidi närtsinud tegelikult välja juba enne starti. Selle põhjuseks olid Olegi sõnul mõned varasemad intsidendid: "Ma olen selle osanud juba ühe korra üle katuse keerata. Aga nii ilusti, et purunes vaid esiklaas ja küljepeegel sai natuke muljuda. Esiosa on aga tulnud paigata raja äärsete lumehangede rihtimise tõttu."
Oleg Gross ei välista, et majapidamisse tuleks üks analoogne auto veel muretseda. "Et kui selle praegusega midagi juhtub," põhjendas ta. Kaugeleulatuvaid järeldusi rakverelase öeldust ilmselt teha ei maksa, kuid kes teab, ehk näeb teda tänavu veel mõnel võistlusel Ford Fiesta R2 ralliauto roolis.