Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Sander Pärn külastas M-Spordi peakorterit Inglismaal |
|
Sander Pärn külastas M-Spordi peakorterit Inglismaal
|
Loe lisaks |
|
|
Tänavu autoralli juunioride MM-sarjas osaleval Sander Pärnal avanes sel nädalal võimalus külastada meeskonna Qatar M-Spordi kompleksi Inglismaal. Ühepäevase ürituse raames tutvustati sarjas osalevatele võistlejatele reegleid ja anti võimalus tutvuda Ford Fiesta R2 võistlusautoga.
"Kuna otsustasime sel aastal sarjas kaasa teha, siis oli see meie jaoks väga oluline sellest üritusest osa võtta," lausus Sander Pärn.
Inglismaal Cumbria maakonnas M-Spordi kompleksis toimunud juunioride MM-sarja avaüritus oli neile noortele sõitjatele, kes osalevad sel aastal kõnealuses meistrisarjas. Ürituse viisid läbi Andrew Wheatley Qatar M-Spordist ning M-Spordi Poola harukontoris töötavad Michal Mozdzierz (koordinaator) ja Maciej Woda (programmi juht).
Päeva alustuseks tervitas noori võidusõitjaid Qatar M-spordi tiimi pealik Malcolm Wilson, kellel on pikaaegne meeskonna juhtimise kogemus autoralli kuninglikus MM-sarjas. Eestlasel õnnestus inglasega paar sõna vahetada ja anda talle üle värske Eesti autospordi aastaraamat.
Seejärel jaotati osalejad kahte gruppi. Ühed viidi tutvuma Ford Fiesta R2 võistlusautoga, teistele tutvustati sarja reegleid ning anti ülevaade kõigest sellest, mis võidusõitjaid sel aastal ees ootab.
"Meid viidi lähedal asuvale lennuväljale, kus saime esmalt istuda kõrval ja seejärel juba ise roolida Ford Fiesta R2 võistlusautot. Rada oli lühike ja lihtne," rääkis Pärn. Noormees lisas, et õpetussõnu jagas kohapeal ka mullune sarja võitja Elfyn Evans.
"Kokku sain sõita nii 20 minuti jagu. Autod on uued ja algusest lõpuni tipptasemel meeskonna poolt kokku pandud. See annab kindlustunde, et tegemist on oma ala professionaalidega, kes teevad oma tööd hästi," märkis Pärn.
Pärast võistlusautoga tutvumist kõneldi meistrisarja reeglitest ja muust olulisest. "Lisaks saime veel paika panna oma võidusõiduistmed ja muu sinna juurde kuuluva," ütles Pärn.
Autod saavad olema kõigil kümnel ekipaažil võrdsed. "Põhimõtteliselt on kolm asja, mida me saame muuta võidusõidu käigus. Need on: rehvid, rehvirõhk ja lisaks võib ka amorte veidi keerata. Lühidalt on see kõik ja muus osas on kogu võistlusautode ettevalmistus tehtud Poolas M-Spordi harukontoris. Näitena võib tuua, et isegi istmed on kõigil sõitjatel samad ja vaid vajadusel saab neid patjadega kitsamaks kohandada," lausus Sander Pärn.
"Kokkuvõttes oli see veedetud Päev M-Spordis väga vajalik ja kasulik. Sain väärt kogemuse enda jaoks enne avastarti Portugalis ja nüüd juba tean paremini, mis mind sel hooajal ees ootab," ütles Pärn.
Vaata lisaks:
www.sanderparn.com
|
|
|
|