Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
05. märts 2013 15:16
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Kaagutamisest tegudele!

Värskelt Eesti Autospordi Liidu rallikomiteed juhtima asunud Teele Sepp, kes aastaid olnud tegev nii võistlejana, korraldajana kui seni ka rahvaspordikomitees, lubab uues ametis rakendada kõiki omandatud teadmisi ja oskusi, et Eesti autosport areneks.

Kuidas juhtus, et ühest komiteest teise sattusid? Kuidas uus koosseis formeeriti ja kas autospordi liidu juhatus oli ühehäälselt asjaga nõus?

Juhtus täiesti ootamatult, kui mulle üks juhatuse liige helistas ja küsis, et mis ma sellisest asjast arvan. Mulle anti enne juhatuse koosolekut paar päeva mõtlemisaega. Ma tegelikult päris tõsiselt mõtlesingi asjade üle, et kas mul on piisavalt teadmisi, motivatsiooni ja ressursse, et selline vastutus võtta. Kaalukeeleks sai asjaolu, et kui inimene, kes on siiani kõige enam ja valjemini kritiseerinud, läheb ja proovib ise paremini teha. Seega andsin nõusoleku, kuigi ma millegipärast arvasin, et juhatuses on kindlasti ka vastuseisu. Aga pärast koosolekut helistati ja öeldi, et mind on ühehäälselt valitud. See oli teine väga suur üllatus ja loomulikult ka tunnustus.

Kui hästi oled komitee senise tegevusega kursis?

Olen end ikka päris aktiivselt kursis hoidnud, nii palju kui see on võimalik olnud. Kui on tekkinud konkreetseid küsimusi, millele ei leia vastust komitee protokollidest või muudest otsustest, olen pöördunud otse sõitjate esindaja poole. Arvan, et ma olen senise tegevusega nii kursis, kui kursis oli sellega võimalik olla.

Kas eesti autosport tervikuna võidab sellest, et rallikomitee pealikuks sai inimene, kelle häält tegelikult on läbi aastate kõige enam kuulda olnud? Isegi rohkem, kui komitee oma.

Eesti autosport võidab kindlasti, kui asjassepuutuvad inimesed on aktiivsed. Mind häiribki kõige enam see, et tihti ollakse seisukohal, et jah, tõesti on asjad halvasti, aga miks mina peaksin midagi selle muutmiseks tegema hakkama? Aga kes siis peab? Mina ka ei pea, aga ma tahan ja ma loodan, et ma suudan ka. Pealegi on mul väga hea meeskond.

Mis on esimene asi, mis selles ametis ette võtta?

Kõige trööstitum on hetkel seis karika- ja noorteralli meistrisarjadega, kus ei ole isegi veel kalendrit. Kindlasti tuleb lõpetada kõik siiani pooleliolevad asjad. Samas ma annan endale aru, et tegemata asju ei saa korraga üleöö ära teha.

Kas rallisport Eestis vajab reformi?

Reformimisega on nii, et esmalt tuleb aru saada, miks miski ei toimi. Alati ei peagi tegema suuri muudatusi, sest tegelikult ei tohi lõhkuda toimivat asja. Mingeid muudatusi on kindlasti vaja, samas ei tohi need tekitada ei sõitjates ega korraldajates ebakindlust. Võib-olla on minul alustamiseks hea positsioon, sest ma olen ise tegevsõitja, olen olnud korraldaja ning roninud läbi kõik ametniku astmed, alates rajaturvajast kuni ohutusülemani välja.

Kui pikka aega oled valmis rallikomiteed juhtima?

Juriidiliselt valitakse komitee esimees kuueks aastaks, reaalselt tuleb teha seda tööd seni, kuni on entusiasmi, teadmisi, oskuseid ja tulemusi.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia