Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Eestlased asuvad starti Soome meistrisarja avaetapil
|
Loe lisaks |
|
|
Soome autoralli meistrivõistlused saavad alguse 25.-26. jaanuaril toimuva Rovaniemi ümbruses sõidetava Arctic Lapland ralliga. Tundras sõidetaval talirallil on põhjust pöialt hoida ka eestlastele.
SM1 arvestuses on eestlastest startimas Raul Jeets - Andrus Toom autol Mitsubishi Lancer Evo 10, Timmu Kõrge - Erki Pints autol Mitsubishi Lancer Evo 9 ning Roland Murakas - Kalle Adler, kelle istumise all Salo Racingus ehitatud Mitsubishi Lancer Evo 9.
Nagu Jeets ja Kõrge, võtab ka Murakas eelseisvat rallit hea treeninguna enne järgmisi võistlusi. "Siht on Eesti meistrivõistlustele keskenduda, kuid tahan vahepealsel ajal "kätt soojas hoida". Plaanis on sama autoga ilmselt ka suvel Soomes mõnel rallil startida," kommenteeris Murakas.
Klassis SM3 asuvad võistlustulle Rainer Rohtmets - Rivo Hell, kelle sõiduvahendiks Citroen C2 GT. Soomlasele Petri Itkonenile loeb kaarti Janno Older. Autol Citroen C2 R2 võistlevad mehed võistlevad samuti klassis SM3.
48. Arctic Lapland ralli stardirivi avavad Andreas Mikkelsen - Mikko Markkula (Škoda Fabia S2000). Teist võistlusnumbrit saab kandma Mitsubishi Lancer Evo 10, millega sõidavad Juha Salo - Marko Salminen. Kolmandana alustavad rallit Joni Nikko - Jarno Ottman.
Lisaks soomlastele ja eestlastele pakuvad võistlusel konkurentsi ukrainlased, venelased, tšehhid, prantslased, sakslased ja inglased.
Ralli üldpikkus on 796,66 km, sellest 10 kiiruskatsel läbitakse 243,32 km. Start esimesele võistlusautole antakse 25. jaanuari südapäeval. Avakatset alustab esimene võistluspaar pool tundi hiljem.
|
|
|
|