Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
26. november 2012 21:45
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Ralliveokad. Foto: Rando Aav

Veokamehed ühinesid GAZ ralliklubi alla

Sel kuul asutati GAZ Ralliklubi. Klubi juhib 3-liikmeline juhatus, kuhu kuuluvad kogemustega rallisõitja Aare Müil, tänavune debütant veoka roolis Kaido Vilu ja kaardilugejana aastaid rallidel osalenud Heiti Mering.

Heiti Mering ütleb, et vastloodud GAZ Ralliklubi eesmärgiks on hoida ja arendada seda sädet, mis hoiab töös veoautode mootorid Eesti rallidel. "Ühiselt on lihtsam leida sõitjatele toetajaid, aga samuti pakkuda sponsoritele vastu reklaami ja tähelepanu. Ühiselt saame pakkuda rallikorraldajatele suurema hulga masinaid stardis."

"Tegemist on ikkagi väga unikaalse alaga, mis oma atraktiivsusega köidab suurt tähelepanu," jätkab Mering. "Nii mõnedki rallifännid on raja ääres ootamas sõitjaterivi lõpus tulevaid veokaid, isegi kui neid on seal veel järel vaid 1-2. Ikka loodetakse näha mõnd hullumeelset lõikamist läbi kraavi või pikaksläinud kurvi, millest tankina välja tullakse kasvõi läbi lepavõsa."

Sel aastal tegid ralliveokatel kihutanud mehed kaasa paljudel sõitudel nii kodumaal kui ka piiri taga. Nii osaleti Moskvas "Rally Masters Show" nime kandval üritusel, kus Starti said vaid kutsutud. "Nende väheste valitute hulgas on enamasti Venemaa ja Skandinaavia rallitähed," lausub Mering.

Teine suurem sõit oli Leedus "300 järve rallil", mis meenutab raja ja meediatähelepanu poolest suuresti rallit Lõuna-Eestis.

"Mida toob endaga kaasa 2013 aasta, see alles selgub, kuid igatahes on huvi üles näidanud nii Moskva kui Leedu võistluste korraldajad ja ehk õnnestub seda ringi veel laiendada, sest nende autodega sõidetakse võidu veel vaid Eestis ja nostalgiahõngulise GAZ 51 kiirus on ju arendatud samaväärseks väikeautoga."

Veokameestele oli lõppev ralliaasta Meringu sõnul hea: "Tundub, et vahepealsest mõõnast hakkame üle saama. Juba sel aastal lisandus uusi sõitjaid ja ka järgmisel hooajal on oodata uusi tulemisi nii autode kui ka sõitjate osas. Kui edukaks see aga kujuneb, eks seda näeme umbes aasta pärast. Suureks tõukeks siin on kindlasti jõudude ühendamine, GAZ Ralliklubi loomine, aga ka võimalus osaleda rallidel väljaspool Eestit. Tegemist on unikaalse harrastusega, mis ainsana maailmas on Eestis suutnud elus püsida. Täna võiksime sellest rääkida juba kui osakesest meie kultuurist, ajaloost ja üsna olulisest Eesti tutvustajast rallimaailmas."

Tänavu osales erinevatel rallidel veokate arvestuses 11 meeskonda, kes kindlasti ka tuleval aastal sõidavad. Kuuldavasti peaks neile lisa tulema seniste krossisõitjate hulgast, mis tähendab, et ka veokate arvestuses läheb võistlus põnevamaks.

Heiti Mering avaldab lootust, et ehk selgitatakse tulevikus taas Eesti rallimeister veoautode masinaklassis.
Artikli juurde
29.07.2024
Eiki Eriste tõmbab superkrossi karikasarjale joone alla
Artikli juurde
27.07.2024
Laitses sai näha M-Sport Ford rallitiimi autosid
Artikli juurde
30.07.2024
Eestist on Soome MM-rallil startimas viis võistluspaari
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024 (0)
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
27.07.2024 23:20
Crosskartide Rallisprint 2023. 3.Etapp . Raadi (0)
24.07.2024 01:31
WRC Tet Rally Latvia 2024 (1)
12.07.2024 15:16
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (1)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia