Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Rannala asub Läänemaa rahvarallil mullust võitu kaitsma |
|
Rannala asub Läänemaa rahvarallil mullust võitu kaitsma
18. augustil sõidetaval Läänemaa rahvarallil plaanib 4WD klassis võistlustulle asuda 11 ekipaaži, sealhulgas mullused võitjad Rain Rannala - Simmo Nestor, kel tänavu uuem võistlusauto.
Laupäevasele rahvarallile läheb karikavõistluste liidrina vastu avaetapil esikoha saavutanud Are Uurimäe. Kuuldavasti on Mitsubishiga sõitvail meestel okas hinges, et Subaruga võistelnud Uurimäe viimasel rahvarallil neile koha kätte näitas ning et poodiumi vallutasid vaid Imprezaga sõitnud võistlejad. "Evomeestel" olevat nüüd kurjad plaanid Subarud poodiumilt välja tõrjuda.
Eesti Autospordi Liidu rahvaralli karikasarja teisel etapil läheb niisuguse plaaniga starti ka Läänemaa rahvaralli mullune võitja Rain Rannala. "Plaan on sõita võimalikult kiiresti ning loodetavasti kiiremini, kui konkurendid," märgib sel aastal punast Mitsubishi Lancer Evo üheksat rooliv tallinlane, kelle rivaalideks eelseisval võistlusel Are Uurimäe, Gert Aasmäe, Aiko Aigro, Jaan Tammor, Markus Morel, Elvis Pukk, Alar Mitt, Jan-Erik Mäll, Argo Aednurm ja Kaido Saul.
Are Uurimäe lausus, et võistlus kujuneb ilmselt väga pingeliseks, sest suuremjagu kiireid rahvasportlasi on startimas: "Sõidu teeb eriti huvitavaks asjaolu, et favoriit Rain Rannalalal on praegu 0 punkti nagu ka Jaan Tammoril. Seal läheb põnevaks!" Karikasarja liider lisas, et tema on valmis leppima ka teise või kolmanda kohaga, kuna viiest etapist lähevad kõik arvesse ning oluline on sõit kindlasti lõpetada: "Poodiumikoht võiks olla reaalne. Minu strateegia on see, et lähen kindla peale - eesmärk on finišeerida. Riskima peavad nemad, mitte mina."
Rain Rannala tunnistas, et avaetapil avamata jäänud punktiskoor muudab tema võimaluse karikasarjas kolmanda võiduni jõudmise võrdlemisi keeruliseks: "Kuna sel aastal lähevad kõik etapid arvesse ning minul on esimesest etapist vastu vaatamas katkestamine, siis olukord on üsna keeruline."
Erinevalt konkurentidest õnnestus Rain Rannalal "kätt soojas hoida" äsjasel Grossi Toidukaubad Viru rallil, kus ta läbis võistlustrassi ohutusauto roolis. Kas see võiks anda Läänemaal mingeid eeliseid? "Virus sõites sain kindlasti palju kogemusi juurde, kuid pigem legendi kirjutamise ja kiiresti sõidu osas. Rahvarallidel sellest väga palju kasu pole. Sõita muidugi sai isuga, aga tean, et ka konkurendid ei istunud kodus diivanil!"
Rannala lausus, et Läänemaa teedel talle võistelda meeldib: "Läänemaa teed on olnud huvitavad ja vaheldusrikkad. Üldiselt mulle sealsed rajad meeldivad, kuid minu probleemiks sealsetel rallidel on alati olnud slaalom. 2011. aastal oleksin jäänud selle tõttu napilt võidust ilma ning ka 2010. aastal mõjutas see oluliselt ralli lõpptulemust."
Läänemaa rahvaralli rajameister Delvis Tõkke ütles, et ilmaprognoos olulisi sademeid laupäevaks ei luba, mistõttu võib eeldada, et sõita saab kuivadel teedel. "Laupäeval on eeldatavalt kuiv ja soe. Foreca lubab Piirsalus selleks ajaks normaalset ilma," märkis ta. Rain Rannala sõnul ilmaolud sõiduplaane ja võidumõtteid ei muuda: "Ikkagi peab ju konkurentidest kiirem olema!"
|
|
|
|