Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Citroen Racingu tehnikadirektor: me ei saanud mingeid eeliseid |
|
Citroen Racingu tehnikadirektor: me ei saanud mingeid eeliseid
|
Loe lisaks |
|
|
Rallile järgnenud tehnilises kontrollis tuvastati, et autol number 2, millega olid võistelnud katsed vähima ajaga läbinud Mikko Hirvonen ja Jarmo Lehtinen, leiti kõrvalekaldeid tehnilistest nõuetest.
Homologatsiooniteatmikus toodule ei vastanud soomlaste Citroen DS3 WRC ralliautol kaks komponenti, st tuvastati nende erinevus.
Citroen Racingu tehnikadirektor Xavier Mestelan-Pinon kommenteeris: "Tehnilise kontrolli käigus leiti erinevusi siduri ja turbo puhul. Citroen DS3 WRC homologeeritud siduridetailid on kaalu säästmiseks aukudega. Saime tarnijalt hiljuti selliseid osi, mis ei olnud perforeeritud. Neid oli kasutatud autol number 2. Kõnealused detailid ei andnud mingit säästu ega eelist tulemuse saavutamisel, olles määrustepärasest raskemad. Aga rääkides turbost, siis need on WRC-autodel kõigil samasugused. Läbimõõdu erinevus oli tingitud asjaolust, et see võibki äärmuslikel temperatuuridel muutuda."
Citroen Racingu pealik Yves Matton kinnitas, et võistkonnal ei olnud mingit plaani petta. "Kuna tuvastatud erinevused ei andnud meile mingit eelist, kavatseme tehtud otsuse peale esitada apellatsiooni," sõnas ta. "Igal juhul vabandame Mikko Hirvoneni ja Jarmo Lehtineni ees. Nad väärinuks seda esimest võitu meie tiimis."
|
|
|
|