Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Koduses rallisarjas antakse uuel hooajal boonuspunkte
Eesti autoralli meistri- ja karikavõistlustel muudetakse tulevast hoojast punktiarvestuse süsteemi. Klasside punktiarvestuses võetakse kasutusele nn preemiakatse (punktikatse), st ralli viimaselt katselt antakse kiirematele lisapunkte.
Eesti Autospordi Liidu rallikomitee otsustas 2012. aastal peetavail meistri- ja karikavõistlustel kasutusele võtta senisest erineva punktiarvestuse. Ralli viimaselt katselt antakse uuel hooajal klassivõitjale kolm lisapunkti, kaks lisapunkti saab teenida teise ning ühe lisapunkti kolmanda koha eest.
Võistlusklasside hulka lisandub masinaklass R4, kus võisteldakse R4, S2000 (2,0 ATM) ja S2000 (1,6 turbo 30 mm) autodega. 2012. aastal peetakse rallivõistlused masinaklassides: N3 (kuni 2000 cm³, sh R1A ja R1B); N4 (üle 2000 cm³); R4 (S2000 Rally 2,0 ATM; 1,6T 30 mm turbopiirajaga; R4); A6 (kuni 1600 cm³, sh super 1600 Rally ja R2B); A7 (16002000 cm³, sh R2C, R3C, R3T, R3D); A8 (üle 2000 cm³, WRC, S2000 1600 cm³ turbo); E9 (kuni 1600 cm³); E10 (1600 kuni 2000 cm³); E11 (üle 2000 cm³, sh 2WD turbo); E12 (4WD, sõltumata kubatuurist).
|
|
|
|