Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Miko-Ove Niinemäe sõitu varjutasid tehnilised probleemid |
|
Miko-Ove Niinemäe sõitu varjutasid tehnilised probleemid
|
Loe lisaks |
|
|
Ralli MM-võistluste viimasel etapil Walesis on WRC Academy karikasarjas osaleval Miko-Ove Niinemäel kaks esimest võistluspäeva kulgenud vahelduva eduga.
Neljapäeva õhtul sõidetud kahel esimesel katsel alustasid Miko-Ove Niinemäe - Toomas Valter igati heade aegadega, vastavalt neljas ja kuues koht, kuid õhtupimeduses sõidetud viimasel katsel tuli tagasilöök kui purunes rehv ja kaotust kogunes ligi neli minutit.
"Alguses leidsin tõesti väga hea rütmi ja ajad olid head," tõdes ta. "Kuid juba kolmanda kiiruskatse alguses läks rehv katki ja ei saanudki aru, kus või mis põhjusel."
Reedest päeva alustas Miko-Ove Niinemäe 13. kohalt, kuhu oli rehvipurunemisest tingitud ajakaotuse tõttu langenud. Päeva esimesed kiiruskatsed kulgesid suhteliselt hästi ja vähehaaval hakkas eestlase koht paranema. Päeva poolitava hoolduse ajaks oli nooormees kerkinud WRC Academy arvestuses juba 8. positsioonile. Aga päeva teisel poolel hakkasid autot kimbutama tehnilised probleemid ja nii langes ta taas 13. kohale.
"Hommikul esimesel katsel tegin ise mõned vead, aga seejärel hakkas sõit taas paremini sujuma," kommenteeris Miko-Ove Niinemäe. "Teed olid väga libedad, päeva teisel poolel hakkas ka vihma sadama ja lõpuks pidime ka udus sõitma. Pärast hooldust kulges võistlus päris hästi kuni eelviimasel katsel kukkus sumbuti ära ja seejärel lakkas esiklaasi soojendus töötamast. Aga kuna puhur auto sees kah õieti ei töötanud, siis oli esiklaas niivõrd udune, et pidime sõitma pead auto akendest väljas. Korraks pidime isegi autost välja tulema, et aru saada, kuhu vaja sõita. Auto peaks homseks korras olema ja saame küll jätkata, aga lootsin loomulikult paremat."
Homme seisab WRC Academy karikasarja sõitjatel ees veel kuus
kiiruskatset, mille järel selgub ka sarja tänavune võitja. Karikavõidu
nimel peavad põnevat heitlust Egon Kaur ja iirlane Craig Breen.
|
|
|
|