Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Martin Vatter plaanib võistlema asuda rahvuslikus rühmas |
|
Martin Vatter plaanib võistlema asuda rahvuslikus rühmas
Aastaid jääradadel ning mitu hooaega rahvasprinti ja rahvarallit sõitnud Martin Vatter seab tulevaks aastaks mõnevõrra kõrgemad eesmärgid, plaanides keskenduda E-Cup karikavõistlustel osalemisele.
Järgmisel hooajal kavatseb rahvaspordis võrdlemisi arvestatavat konkurentsi pakkunud Martin Vatter hakata osalema sportrallidel. Ta ütleb, et selleks sai soetatud 1993. aasta Mitsubishi Colt GTI.
"Auto sai ostetud eesmärgiga sõitma hakata E-Cup'i. Talvel tahaks teha ka mõned sõidud jäärada. Tundus see ka loogiline samm, kuna rahvasprinti ja rahvarallit on paar hooaega sõidetud ja täna kasutuses olev Volkswagen Golf enam palju paremaid tulemusi ei võimalda." räägib Vatter. "Kuna ühtegi toetajat meil pole, siis suurt rallit kaasa teha ei jõua."
"Auto otsime Viljandimaalt ja sõitis ta enne minu kätte sattumist superkrossi. Tehniline kaart anti välja 2006. aastal siiski E-rühmaks ja seepärast ka selline valik, et ei peaks suuri ümberehitusi tegema hakkama. Tänaseks on auto kere on saanud täieliku uuenduskuuri nii seest kui väljast. Muretseda tuleb veel vaid parem vedrustus. Kogu ehitus saab tehtud võimalikult väikeste kulutustega, aga silmas pidades töökindlust."
Kaarti hakkab autorallidel Martin Vatterile lugema tema vend Vahur Vatter. "Kaheksa seni sõidetud rahvaralliga on koostöö klappinud ja eks loodame seda ka edaspidi E-Cup'il," sõnab Martin Vatter.
"Avastardi uuel autol tahaks teha talvel mõnel jääraja võistlusel piikidega," jätkab 2003. aastal Kamari jäärajal debüteerinud mees. "Erinevaid jääraja sõite saigi tehtud kuni 2010. aasta veebruarini, mil ostsin oma tänase mehaaniku Rainer Uusna käest 2WDa klassi nõuetele vastava Vokswageni. Parimad tulemused seni on olnud Laitse rahvasprindi kolmas koht ja teine koht Haapsalust."
|
|
|
|