Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Siim Plangi lõpetas Briti meistrisarja kolmandal kohal |
|
Siim Plangi lõpetas Briti meistrisarja kolmandal kohal
Briti autoralli meistrivõistlused lõppesid eelmisel nädalavahetusel Yorkshire ralliga. Kruusal sõidetud etapp jäi hooaja viimaseks sõiduks pisut ootamatult, kuna algselt kalendris olnud Mani saare ralli jääb ära.
Siim Plangi ja Marek Sarapuu lõpetasid hooaja kaheveoliste kolmandal kohal, kuigi teine koht oli käeulatuses.
Eestlaste ülesandeks oli laupäeval kaherattaveoliste autode klassis selja taga hoida tiimikaaslased Mikko Pajunen ja Jani Salo. Ralli alguses sujus kõik plaanitult, eestlased olid soomlastest ees - liiatigi tegid konkurendid ka sõiduvea, mistõttu käisid kergelt kraavis. Kuid päeva keskel jõudude vahekord muutus, kui soomlased tegid tasa paarikümne sekundi suuruse vahe ja möödusid Siim Plangist ja Marek Sarapuust. Ralli finišis oli klassi teisena lõpetanud Pajunen - Salo edu Plangi - Sarapuu ees 11,5 sekundit. Kaherattaveoliste autode arvestuses olid kiireimad Citroen DS3 R3T autoga sõitnud Martin McCormack - David Moynihan, kes ka Briti meistritiitli selles klassis võitsid. Mikko Pajunen ja Jani Salo said teise koha, seda vaid punktilise eduga Siim Plangi ja Marek Sarapuu ees.
"Kahjuks ei saanud me viimasel rallil peale Mikko väljasõitu lihtsa ülesandega hakkama," tõdes Siim Plangi. "Edu oli olemas ja pidime konkurendid selja taga hoidma, kuid see ei õnnestunud. Mikkol ja Janil on küll rohkem kogemust selle autoga, kuid see pole vabandus. Eks kolmas koht kokkuvõttes on samuti hea, kuid loomulikult jäi see teine koht kripeldama."
Siiski oli Eesti sõitjatel põhjust rõõmu tunda meeskondliku tiitli üle, Autosport Tehcnology oli tiimide arvestuses ülivõimas võitja.
Hooaega Briti sarjas pidas Plangi kasulikuks: "Kindlasti oli see väga hea kogemus, mis me sealt saime. Eriti just asfaldirallid, mida ma pole ju palju sõitnud. Kahju, et hooaja viimane etapp Mani saarel ära jääb, see oleks väga põnev sõit olnud, kust taas kuhjaga asfaldikogemust oleks tulnud. Lõppkokkuvõttes oli see hea otsus, et osalesime selles sarjas. Hinna ja suhte kvaliteet oli paigas. Kruusal, mis meile tuttav pinnas, olid meil konkurentideks peamiselt Mikko Pajunen ja Craig Breen, asfaldil aga kõik sõitjad, sest siin on kõigil väga korralik asfaldikogemus olemas."
|
|
|
|