Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Mootoripurunemine nurjas Roosimaal hooajaplaanid
Mootoriprobleemid ei lubanud D1A klassis võistelnud Sander Roosimaal Laitse rallikrossil head kohta loota. 6-ringilist finaalsõitu 17-aastane noormees ei lõpetanudki, kuna jõuallikal lendas keps külje pealt välja.
Sander Roosimaa osaks Olerex Eesti rallikrossi meistrivõistluste neljandal etapil jäi viies koht. Väga palju paremat positsiooni olnuks tema sõnul olnud palju tahta.
"Võistlusele läksin mitte kuigi suurte ootustega, sest eelmisel sõidul sai mootor viga ja klopsisime midagi kokku. Terve päeva vältel oli õlisurvega probleeme," rääkis Volkswagen Golfil võistelnud Sander Roosimaa. "Ajasõidus auto puterdas. Saime sellest veast lahti ja esimene sõit sain võidu. Pärast seda hakkas kõik hästi minema - teises sõidus sain üle pika aja kiirematega koos võistelda. Kolmandasse eelsõitu läksin lihtsalt finaalikohta hoidma."
Teises sõidus ei saanud noormees aga muretult kihutada, kuna mootori kinnitus purunes. "Tänan suure abi eest Heigo Köörnat, Allan Ütti ja oma noormehaanikut Arvi Laarmani, kes tegid ei millestki sellise asja, mis pidas vastu."
Otsustav finaalsõit jäi Roosimaal paraku pooleli. "Esimeses kurvis oli küll rüselus, aga pärast seda sain veel hästi minna anda. Aivo Ojala oli käe ulatuses," jätkas Roosimaa. "Aga kui oli veel poolteist ringi jäänud, käis kerge pauk ja mootoril lendas keps välja."
Alates 2007. aastast rallikrossidel osalev Sander Roosimaa nentis, et tõenäoliselt tuleb tänavune hooaeg pooleli jätta, kuna uue võistlusmootori ehitamine on kulukas. "Mingi enam-vähem mootoriga võin niisama kodus põllu peal sõita, võistlema pole mõtet minnagi," ütles ta. "Eks näis, mis puruks lõi ja mis terveks jäi."
|
|
|
|