Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Georg Gross fännidele: Hoidke pöialt, et see Ford kestaks |
|
Georg Gross fännidele: Hoidke pöialt, et see Ford kestaks
|
Loe lisaks |
|
|
Ainsa eestlasena rallivõistlustel WRC-autoga osalevat Georg Grossi on koduse meistrisarja etappidel jälitanud ebaõnn, ent lõunanaabrite juures pole tehnika rakverelast sedasi alt vedanud. Ehk läheb õnneks seegi kord.
Kui Tallinna rallil ilmnenud auto tehniliste probleemide järel oli Georg Grossi ja Raigo Mõlderi startimine BTA Talsi rallil kahtluse all, siis nüüdseks on nende kasutuses oleva WRC-auto mootor vahetatud Inglismaalt saabunud varumootori vastu ja startimine kindel. "Nii palju tean, et auto selle mootoriga juba käib," sõnab Gross.
Laupäeval ja pühapäeval Lätis toimuva BTA Talsi ralli stardirivi avavad Jari Ketomaa ja Mika Stenberg. Soomlased asuvad võistlustulle ralliautoga Mitsubishi Lanceri Evo 10 R4 samas masinaklassis A plus, kus stardivad Georg Gross ja Raigo Mõlder. Eestlaste Ford Focus RS WRC 08 saab kandma teist võistlusnumbrit, mistõttu avapäeval lähevad nemad rajale teisena.
"Kas sellest olulist kasu on, aga teisena on parem startida, sest igal juhul näeb ühte jälge ees," kommenteerib Georg Gross.
Osade kiiruskatsetega tutvuti reedel, osadel kirjutatakse kiiruslegendi laupäeva hommikupoolikul. "Katsed on suhteliselt kihvtid," sõnab Gross. "Teed on märjad. Vihma tuleb," iseloomustab ta rallipäeva eelõhtul võistlusolusid.
Kui kiiruskatsed eestlastele sobivad, jääb üle loota, et ka nende Fordile. "Lätis on küll paremini läinud kui Eestis, aga ma ei taha ära sõnuda," märgib Georg Gross. Eesti autospordisõpradele, kes raja äärde sõidule kaasa elama tulevad, ütleb ta: "Hoidke pöialt, et see Ford ikka kestaks!"
|
|
|
|