Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
23. veebruar 2011 22:35
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Veokamehed alustavad tänavust krossihooaega Hinsas

Laupäeval, 26. veebruaril algavad Võrumaal Hinsa krossirajal järjekordsed Eesti meistrivõistlused veoautokrossis. Võistlusklasse on avaetapil kaks: veoautod GAZ 53 ja veoautod GAZ 51/52.

Eeloleval hooajal on kavas 8-9 etappi, kuid suviste osavõistluste toimumisaegades ja –kohtades valitseb veel väike segadus – praeguseks avalikkuse ette jõudvad kuupäevad ning võistluspaigad võivad veel muutuda.

Suuri muutusi võrreldes eelmiste hooaegadega veoautokrossis pole toimunud. Osavõtutasu kroonid on asendunud eurodega ja hind võistleja jaoks pisut tõusnud (maksimaalne osavõtutasu ühest etapist tänavu 50 eurot), kuid veoautokrossi komitee loodab lisaeurode arvelt arendada väikest meediaprogrammi – heades plaanides peaks veoautokross jõudma vähemalt üleriigilise televisiooni spordisaatesse.

Uuenduseks on ka asjaolu, et bagimehed tänavusel talvisel etapil punkte ei teeni, kuid ülejäänud seltskonnale on esimene (samuti hooaja viimane) etapp lisaväärtusega – punkte teenib sellelt koefitsendiga 1,5.

Hinsa etapi korraldaja Janek Treier kinnitas, et raja ettevalmistus on täies hoos ning käre külm peaks selle kvaliteedile ainult kasuks tulema. Samas annab ilmateade lootust, et laupäeval on nii pealtvaatajail kui ka osalejail siiski võimalus ka võistlust nautida, mitte ainult ellujäämisega tegeleda.

Avaetapile Hinsas on oodata ka külalisi – krossirajalt kavatsevad läbi põigata uunikute 10. talverallil osalevad autod ja võistlejad. Nende osaks on sel korral astuda mööda sissetallatud rada – veoautokrossi meistrivõistluste ametlik osa peaks olema selleks ajaks lõppenud, kui vanaautod Hinsale jõuavad ja sealsel rajal paar kiiremat tiiru teevad.

Janek Treieril on edasi öelda ka üks palve – kui keegi võistlejaist laadimisel kindlasti kraanat vajab, palub Janek endale sellest teada anda. Nimelt on viimasel ajal on moeks saanud, et mehed ja masinad saavad laadimisel ka ilma kraanata hakkama ning nokkamasina iluasjaks toomisel poleks Hinsale suurt mõtet – ainult kulu ja asjatut tüli.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia