Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Sander Pärn plaanib sel hooajal võistelda 4WD autoga |
|
Sander Pärn plaanib sel hooajal võistelda 4WD autoga
Sander Pärn alustab Võru talverallist võistlemist neljarattaveolise autoga. "Ei näe enam mõtet Eestis tippklassi esiveolisega sõita, sest N-rühma 4WD autoga sõitmine ei ole oluliselt kallim, kui A7 klassi esiveolisega," põhjendab ta.
"Kuna mind ilmselt WRC akadeemiasse ei valita, sest sinna on väidetavalt väga palju tahtjaid ning vaevalt sinna kaks eestlast saab, siis otsustasime, et sõidan Eestis neljarattaveolise autoga," lausub Sander Pärn, kes asub tänavu rallidel osalema neljarattaveolise võistlusautoga. "Millalgi peab ju selle sammu astuma," on ta kindel.
"Novembris arutasime oma toetajate ja abilistega ning panime uueks hooajaks paika kaks plaani. Valikud olid plaan A ja plaan B," jätkab Pärn. "Plaan A nägi ette, et sõidan WRC Academy sarjas ja sellisel juhul oleksin ka Eesti meistrisarja etappidel osalenud Ford Fiesta R2-ga. Plaan B puhul sõidan vaid Eestis 4WD autoga ja võimalusel teen kaasa mõned võistlused naaberriikides. Käiku läks plaan B, sest WRC akadeemiasse saamine ei olnud sugugi kindel ning kõik sellega seosnev venis ja kodune rallihooag hakkas juba pärale jõudma."
Eesti autoralli meistrisarja avaetapil Võrus istub Sander Pärn N-rühma Subaru Impreza rooli. Sama N4 klassi võistlusmasinaga on varem kahel korral Eesti meistritiitlini jõudnud Ott Tänak ja mullu Egon Kaur.
"Kokkuleppe MM Motorspordiga sõlmisime selle auto kasutamiseks detsembri keskpaigas," lausub Pärn. "Praegu on kaup koos kahe talveralli peale - Võru ralli Eestis ja Sarma ralli Lätis. Mis sealt edasi saab, täpselt ei tea, aga loodan ikka 4WD autoga jätkata. Plaaniks kogu hooaja neljarattaveolisega võistelda."
Seni vaid kaherattaveolise autoga võistenud Sander Pärn saab neljarattaveolise ralliautoga esmakordselt kohaneda sel reedel. "Enne Võru rallit on test," täpsustab ta.
|
|
|
|