Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Koos Mõlderiga jätkav Gross plaanib autovahetust |
|
Koos Mõlderiga jätkav Gross plaanib autovahetust
Tänavu Eesti meistrisarjas absoluutarvestuses teise koha ning klasside A8 ja E12 ühises karikaarvestuses võidu võtnud Georg Gross peab plaani senine Ford Focus WRC asendada uuema WRC-autoga.
Georg Grossi sõnul kavatsetakse oma praegune võistlusauto Ford Focus RS WRC 03 maha müüa ja midagi uuemat asemele soetada.
"Auto hakkab moraalselt vananema," põhjendas Gross. "Seitse aastat tagasi oli see maailma absoluutne tippauto, kuid tehnika areneb kiiresti. Mille asemele ostame, seda praegu veel täpselt ei tea. Ilmselt siiski mitte S-klassi autot, vaid ikka WRC."
Hooajale tagasi vaadates tõdes Georg Gross, et kuigi võistlusmasinat kimbutasid tänavu mitmel korral tehnilised probleemid, kulus tänavu vähem rahalisi vahendeid kui varasematel aastatel. "Õnnestus sõita ilma ühegi avariita, mis kajastus ka niiöelda keskmises kilomeetrihinnas. Väärlevinud on ka arusaam, et WRC-auto on kallis ja ülejäänud võistlusautod odavad. Tegelik seis on selline, et minu Ford Focus on hetkel neli korda odavam kui uhiuus S2000 auto ning poolteist korda odavam uuest N-rühma autost. Isegi esiveolised ralliautod ületavad uuena pruugitud WRC-auto hinna."
Lisaks plaanile saada istumise alla uuem WRC-auto, kavatseb Georg Gross järgmisel hooajal võistelda senisest rohkem Lätis ja Leedus. "MM-võistlustele ma ei kipu, kuid sõita tahaksin küll rohkem," rääkis ta. "Esialgu on mulle väljakutseks ka Lätis ja Leedus toimuvad rallid."
Kaardilugeja ametis jätkab Raigo Mõlder, kuigi tänavu istusid rakverelase kõrval ka Kristo Kraag, Madis Halling ja korra isegi isa Oleg Gross.
"Raigo on kindel ja usaldusväärne kaardilugeja," sõnas Georg Gross, kes 2009. aasta alguses hakkas tänu Ott Tänaku soovitusele kasutama uut kiiruslegendi. "Varem tähistas "kuus" kõige aeglasemat kurvi ja "üks" oli kiire. Praegu kasutan käikudel põhinevat legendi, lisades sinna plusse ja miinuseid. Olen seda tüüpi rallisõitja, kellele ei meeldi pikk jutt. Ma ei võta seda sõidu ajal vastu. Tahan, et legend oleks lühike, konkreetne ja ei loetaks kiiremini kui üks kurv ette. Tean, et mõnele mehele räägitakse juba kolmandast või neljandast kurvist, aga mulle see ei sobi," rääkis ta ajalehele Kuulutaja.
|
|
|
|