Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
14. oktoober 2010 22:18
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Timmu Kõrge. Foto: Rando Aav

Timmu Kõrge: Katkestamisel valdas meeletu pettumus

Konkurente Viljandi rallil kiirusega üllatanud Timmu Kõrge lootis võistluse lõpuni rivaalidega tempos püsida ka Saaremaal, kuid mootoriprobleemide tõttu tuli Ladal võistelnud saarlasel sõit katkestada.

"Sel aastal oli see nüüd esimene katkestamine," nentis Timmu Kõrge, kes kodusel rallietapil pidi sõidu pooleli jätma vahetult enne eelviimase kiiruskatse finišit. "No oli ikka meeletu pettumus. Olen juba seitse aastat selle asjaga tegelenud ja tundub lõputu see ebaõnn."

"Autol ütles eelviimases hoolduses starter üles. Enne viimast osa selgus, et tagasillas on pragu sees ja õli lekib. Viimasel osal pärast Kaugatuma katset oli löönud õli mootorist välja ja see tähendas, et karteris on surve. Taritu katsel sellega ka asi lõppes, kui mootorist tuli ainult suitsu," kirjeldas mees autoga juhtunut.

"Muidu nagu ei olekski midagi, sõidaks tasakesi oma lõbuks, kuid aegajalt on näha, et on kiirust, millega suudaks võidelda," jätkas koos Erki Pintsiga rallidel osalev Timmu Kõrge, kes Viljandi etapi lõpetas üldarvestuse 15. ja klassi E9 teise kohaga. "Kuna Viljandis oli näha, et oleme konkurentsis, siis loomulikult läksime ka Saaremaal võitlema esikolmikusse. Pidasin siiski finišeerimist karikast tähtsamaks. Et lõpetatud võistlusi nende aastatega on arulagedalt vähe, oleks esikolmikusse raske olnud pääseda ja selle nimel üle oma varju ei oleks üritanud hüpata."

Viljandi rallil suutsid Lada VFTS-il võistelnud mehed lõpetada uskumatult hea tulemusega ning selle põhjuseks pidas Kõrge osalt uut Ungarist soetatud käigukasti. "Saime uue käigukasti ja olime Rapla rallilt käe soojaks saanud. Ülejäänu tuli iseenesest. Rehvid ostsime kasutatuna. Need olid eelnevalt lõigatud ja see oli meie õnn, sest need töötasid selles mudas hästi," rääkis Kõrge. "Toona läksime rallile püüdma Henry Asit ja Jaan Pettaid, kuid ralli lõppedes oli endalegi suur üllatus, et vahe nendega oli ligi 3 minutit. Sõitsime oma sõitu ja üle pika aja oli õnne."

Sel aastal vaid kolmel meistrisarja etapil osalenud Timmu Kõrge hindas katkestamisele vaatamata parimaks ralliks viimast. "Sõidu poolest pean paremaks ikkagi Saaremaad. Seal oli ikka hoog suurem ja olin natukene enesekindlam. Saaremaal jäi lihtsalt lõpptulemus vormistamata. Väga hea võitlus oli ja ka tihedam konkurents."

Kas mullune intsident Kaugatuma katsel avaldas seekord psühholoogilist mõju? Alates 2004. aastast Saaremaa rallil võistelnuna sõnas Timmu Kõrge, et tuttavas kurvis võttis ta sõitu natuke vaiksemalt: "Läksin kindla peale, et saaks rahvale lehvitada ja vilgutada."

"Saaremaa on minu jaoks eriline koht. Kuna seal sõites on kerge koduseinte toetus tunda, siis seda ebameeldivam see tänavune katkestamine oli."


Foto: Rando Aav
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia