Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Saaremaa ralli võistlustrass erineb tänavu tavapärasest |
|
Saaremaa ralli võistlustrass erineb tänavu tavapärasest
Tänavune Saaremaa autoralli on nii võistlejate kui ka pealtvaatajate jaoks tavapärasest veidi erinev, kuna kiiruskatsete jaotus võrreldes varasemate aastatega on muutunud.
Lääne-, Kesk- ja Ida-Saaremaa kruusateedel toimuv võistlus saab alguse reede õhtul Kuressaarest Tesman Auto esiselt platsilt, misjärel suundutakse kesklinna ja sealt edasi avakatsele Jõe, Käku ja Laoküla piirkonnas. Järgneb katse Lihulinna lähistel. Õhtu lõpetab linnatänavail sõidetav 2 km pikkune publikukatse, mis neist asinsana on pealtvaatajaile tasuta.
Seoses linnakatsega muudetakse tasuliseks spaahotelli Meri parkla, Rüütli ja Meri vaheline parkla, Rüütli hotelli parkla ja ka Sadama-aida juures olev ala. Parkimine on seal tasuline reedel kella kahest päeval kuni kella üheteistkümneni hilisõhtul.
Kui traditsiooniliselt on ralli teine päev alanud Kaugatuma lisakatsega, siis nüüd alustatakse hoopiski Haeskas, kus toimub neljas ja seitsmes kiiruskatse. Ralli viies ja kaheksas katse kannavad nime Kaljuküla ning need sõidetakse Valjala ümbruses. Kuues ja üheksas katse toimuvad Sakla lähistel.
Päeva teine pool jätkub Kaugatuma katsega, mida läbitakse kaks korda. Kahel korral võetakse mõõtu Karalas ning ralli lõpetab Taritu ja Koimla ümbruses toimuv kiiruskatse.
Hooldusala paikneb mõlemal rallipäeval Orikülas.
Saaremaa ralli direktor Toomas Sepp ütles Saarte Häälele, et ümberkorraldusi tehti mitmel põhjusel. Mis puutub teise päeva katsetesse, oli tema sõnul eesmärgiks rallit veidi hajutada. Seetõttu ei mahtunud sel aastal ralli-trassi Undva kandis sõidetavad katsed.
Tänasest müüakse parvlaevadel ja Saare Kütuse tanklates Saaremaa rallit tutvustavat 25-kroonist ajakirja, kus on avaldatud võistluse ajakava, osalejate nimekiri ja kiiruskatsete skeemid.
|
|
|
|