Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Roland Murakas: Kehala uuendatud võistlusrada on põnev |
|
Roland Murakas: Kehala uuendatud võistlusrada on põnev
|
Loe lisaks |
|
|
"Rada oli sõitjatele kindlasti huvitav. Rohked hüpped olid nii võistlejaile kui ka pealtvaatajatele põnevad," avaldas laupäeval Kehala rallisprindil võistelnud Roland Murakas arvamust uuendatud võistlustrassi kohta.
"Võistlustrass algas kiire osaga metsavahel. Karjääris sees oli kiiremaid ja järsemaid kurve nii kruusal kui ka asfaldil. See muutis raja sõitjatele kindlasti ägedaks," iseloomustas Roland Murakas Vinni vallas asuvat Kehala võistlusrada.
"Uus osa andis kindlasti võidusõidule midagi juurde. Sõitjatele tekitas väikest ärevust, kuna enamus polnud seda osa kiire hooga läbinud ja ei olnud aimu, kuidas need uue osa trampliinid viskavad," jätkas kaherattaveolisel Hondal V18 klassis konkurentsi pakkunud koerulane.
"Üldiselt on raja põhi tugev ja väga rööpasse tee ei läinud. Pealmine kiht on Kehalas selline lahtine ja pehmem, aga see on ka üsna normaalne," märkis Murakas. "Meile tegi sõitmise libedaks raja kastmine, eriti noorteklassi võistlejaile, kes läksid kõige ees."
"Ise sõitsin esimesed kaks vooru kitsama ja lõigatud kruusarehviga, kuna startisin üsna ees ja rada kasteti voorude vahel. Pinnas oli märg ja usun, et see rehv toimis hästi. Kui oleks kuiv olnud, oleks olnud vast parem kasutada laiemaid ja lõikamata rehve. Kolmandas voorus, kui hakkas vihma sadama, kasutasin spetsiaalseid Pirelli poolt toodetavaid nö porirehve. Vee ja pehme kruusa sees töötasid need üsna hästi, kindlasti paremini kui tavaline kruusarehv," rääkis koos Kalle Adleriga võistelnud Roland Murakas rehvivalikust.
4,2 kilomeetri pikkusel raja läbisid osa võistlejaist üksi, osa koos kaardilugejaga. Kas sellisel trassil on teatavaid eeliseid kaardilugejaga sõites? Roland Murakas märkis, et kaardilugeja kõrval olek sõltub täiesti sõitjast. "Minule meeldib sõita kaardilugejaga isegi siis, kui on rada teada. Kuidagi kindlam on," sõnas ta.
"Väljasõidu kohti on seal rajal ka. Eelkõige vist trampliinide juures - nii see metsavahel kerges vasakus kurvis olev trampliin, samuti suur trampliin, mis karjääri sisse läheb ja siis uue osa peal asuv trampliin, kus tuli silla alla hüpata. Neid vast võib pidada kõige ohtlikumateks kohtadeks," lisas Roland Murakas.
|
|
|
|