Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Citroën Racing täiendas rallimasinate rivi autoga DS3 R3 |
|
Citroën Racing täiendas rallimasinate rivi autoga DS3 R3
Prantsuse autotootja Citroën toob tänavu turule uue ralliauto DS3 R3, mis ehitatud vastavalt rahvusvahelise autoliidu FIA poolt grupile R3T kehtestatud tehnilistele tingimustele.
Citroën Racing seab eesmärgiks, et uus DS3, mis on DS sarja esimene auto, saab uueks liidriks omas kategoorias. Põhimõtteliselt C2 asendama hakkav sõiduk võetakse eeldatavasti aluseks ka võistlusmasinale, millega Citroën Racing hakkab osalema MM-sarjas 2011. aastal.
Citroën DS3 R3 on konstruktsioonilt sarnane baasmudelile, ning selle suurimaks erinevuseks vaid asjaolu, et kere on tugevdatud sellele keevitatud ohutusstruktuuriga.
Auto jõuallikaks on 1,6-liitrine THP turbomootor, mis on välja töötatud kasutades PSA kontsernis valminud tavamootorit. Kasutusele on võistlusautole võetud erinevad võidusõiduosad: nukkvõll, kolvid, kepsud, väljalaske- ja turbosüsteem ning elektroonikaseadmed jms. Auto mootor peaks arendama võimsust 210 hj. Erilist tähelepanu on Citroën pööranud selle auto juures mootori pöördemomendi parandamisele. Nimetatud mootori väändemoment on 350 Nm.
Citroën DS3 R3 saabub müügile eeldatavalt sügisel, kuid tellida saab nii Citroën Racingu poolt toodetud autot kui ka selle kit-i juba praegu. Nn asfaldi-kit maksab ilma käibemaksuta 62 000 eurot ja koostekomplekt, millest saab auto kruusasõiduks sobilikuks teha, maksab 7800 eurot.
Infot nii auto kui ka selle tellimisvõimaluste kohta pakub Veho Eesti AS, kus huvilistele jagab teavet tehniline ekspert Urmo Tootsi.
|
|
|
|