Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Broslavski võitis, Tiisler mahtus veerandsaja sekka
Pihkva rallil saavutasid võidu Harju KEK Ralliklubi poolt hooldataval Mitsubishil sõitnud Gennadi Broslavski - Aleksandr Gorlanov. Sander Tiisler - Gabriel Müürsepp lõpetasid võistluse üldarvestuse 25. kohaga.
2.-3. juulil peetud Venemaa autoralli karikavõistluste kümnendal etapil võidutses Gennadi Broslavski. Koos pihkvalase Aleksandr Gorlanoviga N-rühma autol Mitsubishi Lancer Evo 9 võistelnud moskvalane edestas konkurente suuremal osal kiiruskatsetest.
Harju KEK Ralliklubist soetatud Mitsubishil sõitnud võitjapaari edu taga on kahtlemata ka auto hea ettevalmistus. Klubi esindaja Ivar Raidami sõnul valmistatakse venelaste auto sõitudeks ette võimalikult heal tasemel: "Meie teeme nii nagu oskame. Teeme seda kõigile, kellele teenust osutame. Selge on see, et auto peab töötama."
Teise tulemusega lõpetasid võistluse avakatsel parimat aega näidanud Stanislav Travnikov - Konstantin Samušja. 4000H klassis Mitsubishi Lanceril võistelnud mehi jäi võitjaist lahutama 11,4 sekundit. Kolmanda kohaga lõpetasid Pihkva ralli Aleksandr Gorelov - Igor Skuridin, kes jäid parimaist enam kui minuti kaugusele.
Teistkordselt välisvõistlusel osalenud Sander Tiisler, kes tegi Venemaa karikasarja etapi kaasa koos Gabriel Müürsepaga, lõpetas sõidu absoluutarvestuse 25nda kohaga. Klassis 2000H platseerusid kaherattaveolisel Honda Civicul võistelnud eestlased neljandaks.
"Arvan, et kuuenda katsega võis enam-vähem rahul olla," kommenteeris Müürsepp. "Teised katsed tulid natuke liiga rahulikult, agressiivsusest jäi puudu. Samas oli eesmärk terves tükis tagasi tulla."
Müürsepp lisas, et neile jäi võistlus oodatust lühemaks: "Kaks katset jäi sõitmata. Ühel polnud kiirabi ja teise, kus üks neljarattaveolistest autodest teelt välja pealtvaataja pihta sõitnud oli, sai minu teada hooga läbida ainult kaheksa autot."
|
|
|
|