Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Priit Priimägi tahab sel hooajal võimalikult palju sõita |
|
Priit Priimägi tahab sel hooajal võimalikult palju sõita
|
Loe lisaks |
|
|
Nissan Sunnyt, mille on Priit Priimägi ja Anti Soo kahasse soetanud, võib nende sõnul sel hooajal sagedasti rahvasprintidel ja -rallidel näha. "Lühidalt öeldes plaanime sõita võimalikult palju," märgib Priimägi.
"Äärmiselt meeldiv on, et sprintide osavõtumaksud on sellel aastal läinud osavõtjasõbralikuks. Sellest tulenevalt kehtib meie puhul küll see tõsiasi, et saame kindlasti rohkem sõita ja ei vali võistlusi nii palju, kui näiteks oli 750-kroonise osavõtutasu puhul," lausub Priit Priimägi. "Au ja kiitus korraldajatele selle eest!"
Millised on Priit Priimägi ja Anti Soo plaanid aga hooaega tervikuna silmas pidades? "Hooaja alguses oli plaan keskenduda Hepa Cup'i võistlustele ning Läänemaa karikasarjale. Seda seetõttu, et talvistel etappidel õnnestus ka mõned korrad poodiumikoht hõivata ning punktiseis nendes sarjades on hetkel soodne. Kuid laias laastus siiski vaatame igat konkreetset võistlust eraldi. Kui tundub meile ja autole sobivat, siis sõidame," räägib Priimägi. "Asfaldietapid ei ole selle auto kõige tugevam külg ning samuti eelistaks ise pigem kruusal sõita. Lõbu on rohkem," lisab ta.
"Kindlasti tahame osa võtta kõigist rahvarallidest. Loodame, et segadus
reeglite ümber saab ka positiivse lahenduse ning rahvarallisid ikka korraldatakse," sõnab Priimägi. "Kuna auto on meil soetatud kahepeale, siis eelmisel hooajal kasutasime rahvarallidel sellist taktikat, et kord oli üks roolis ja teine luges kaarti ning järgmisel võistlusel jälle teistpidi. Punktid ei olnud meile olulised ja seepärast selline variant sobis hästi. Naljakas oli teiste kommentaare kuulata, et noh mehed, "kas tegite selleks võistluseks jälle kivi paber käärid, kes roolis saab olla?". Isegi lugupeetud kommentaatorihärra Hardi Raiend ei saanud tabeleid vaadates aru, mismoodi need asjad nüüd siis on - kes roolis, kes kõrval."
"Sellel hooajal oleme otsustanud, et parem lahendus siiski selline, kus üks keskendub ühele teine teisele rollile - lõpptulemus tuleb kvaliteetsem," lausus Priimägi. Mehed otsustasid omavahel nii, et rallidel istub rooli Priit ja kaardilugeja ülesanded jäävad Antile.
"Õppimist on veel kõvasti, nii ühel kui teisel," tunnistas Priimägi. "Kiirus on olnud kohati juba päris arvestatav, kuid enda eksimused pole lubanud kõrgete kohtade nimel seetõttu võidelda. Aga harjutamine teeb meistriks nagu öeldakse."
"Ette otsa jõudmiseks peavad nii tegijad, kui tehnika tasemel olema. Usun, et see kehtib nii elus üldisemalt kui ka rahvaspordis," lisas ta.
Äsja tegid mõlemad mehed kaasa ka rahvasprindi karikavõistluste ning Hepa karikasarja etapi Raplas. Soo oli grammi võrra parem, olles 2WD-S klassis kokkuvõttes viies, Priimägi seitsmes.
"Rapla sõidud on alati sellised, et edu saadab neid, kellel närv lõpuni vastu peab," ütles Priit Priimägi. "Puhas sõit ning head rehvid on väga olulised. Julgus vast sellel rajal olulist rolli ei mängi. Loomulikult on eelis ka võimsamatel autodel ning kuna meie Nissan paraku nende teravamasse tippu ei kuulu, siis ei seadnud me ka endale kõrgeid eesmärke. Tulime lihtsalt laupäeva nautima, lootuses ka mõned punktid karikasarjas lisaks teenida. See ka õnnestus."
"Meeldivalt üllatas, et esiots ei olnudki mäekõrguselt eest ära. Mahtus ju teises voorus 6 meest ligi ühe sekundi sisse," jätkas Priimägi. "Ainult Ago Onton oli pikemalt eest ära. Kellel viimases voorus närv vastu pidas, see oli eespool. Ilmselt minul siis ei pidanud ja tuli leppida 7 kohaga."
"Nädala pärast Türil vaatame, kuidas seal jõuvahekorrad on. 2WD-S klass on läbi ajaloo olnud üks tihedamaid ning iga mees esikümnes võib üllatada, oleneb kelle päev just parasjagu on. Päevad ei ole vennad nagu öeldakse."
|
|
|
|