Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eestist asub Türgi MM-etapil võistlustulle neli rallipaari |
|
Eestist asub Türgi MM-etapil võistlustulle neli rallipaari
|
Loe lisaks |
|
|
Kuuendat aastat MM-sarja kalendrisse kuuluval Türgi rallil osaleb esialgsetel andmetel kokku 43 võistluspaari. Võistluse plaanivad kaasa teha ka eestlased, kes toovad enam kui 1100 km pikkuse ralli starti 4 autot.
Esmakordselt kahel kontinendil toimuval Türgi MM-rallil on eestlastest startimas Ott Tänak - Kuldar Sikk, kes võistlevad Pirelli meeskonna ridades N4 klassi võistlusautol Mitsubishi Lancer Evo 10, mis kannab küljenumbrit 40. World Rally Team Estonia tiimis sõitvad Karl Kruuda - Martin Järveoja asuvad JWRC-sarja punkte püüdma A6 klassi Suzuki Swiftil, millega nad võistlesid esmakordselt Jordaania rallil.
Klassis A7 stardivad Türgi rallil Siim Plangi - Marek Sarapuu ning Martin Kangur - Silver Kütt. Kummagi ekipaaži võistlusautoks on Honda Civic Type-R R3.
Türgi ralli avamine leiab aset 15. aprilli õhtul. Esimesele kiiruskatsele stardib esimene võistlusauto reede, 16. aprilli hommikul mõni minut pärast kella 9. Kokku läbitakse 18. aprillil lõppeval autorallil 23 kiiruskatset üldpikkusega üle 358 kilomeetri.
Tänavuse Türgi ralli muudab varasemast erinevaks asjaolu, et kiiruskatsed sõidetakse varasemast erinevatel teedel ning ralli ei baseeru enam mitte Kemeri, vaid Bosporuse kaldail asuva riigi suurima linna, Istanbuli ümbruses. Seega on katsed uued ka neile, kes varem Türgi MM-rallidel osalenud.
"See on hea, et neil teedel pole varem võisteldud," lausus Ott Tänak. "OK, mõned sõitjad on IRC-sarja etappidel Türgis sõitnud, kuid MM-rallit neil teedel Türgis varem pole olnud. See annab kõigile võrdsed võimalused." Eestlastest sel korral ainsana neljarattaveolist autot rooliva Tänaku sõnul muutub seetõttu kiiruslegendi täpne kirjasaamine väga oluliseks.
|
|
|
|