Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. märts 2010 10:05
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

MM-sarjas plaanitakse lubada vaid ühte mootorit aastas

Autoralli maailmameistrivõistluste komisjoni president Morrie Chandler on autosport.com teatel mõista andnud, et igal sarjas osaleval autol võiks hooaja vältel kasutada vaid ühte mootorit.

Morrie Chandler tunnistas, et konkreetne plaan ei valmi tõenäoliselt tulevaks hooajaks, aga see samm oleks rahvusvahelise autoliidu FIA üks moodustest, et vähendada meeskondade kulusid MM-sarjas.

Chandler selgitas: "Suurim kavatsus meie jaoks oleks jõuda situatsiooni, kus meil on aastas kasutusel üks mootor. MM-il me paneme mootoriarendusele piirid peale, kuid teistes sarjades nagu IRC, kus võib igal etapil mootorit vahetada, kulud kasvavad."

"Kindlasti peame tegema reegli, et kui midagi juhtub tehnilise rikke tõttu, tohib mootorit vahetada," rääkis Chandler. "See ei tule järgmisel aastal, kuid ühe mootori kasutuselevõtt on kohustuslik tulevikus."

Chandleri arvates tuleb hakata tegema tugevat arendustööd, et ehitada selline mootor, mis terve hooaja vastu peaks. Kuidas on see omakorda seotud kulude vähendamisega, jääb mõistatuseks. Fordi tehnikadirektor Christian Loriaux on kinnitanud, et tõenäoliselt oleks võimalik aastase võistlusperioodi kestev mootor küll ehitada, kuid selle arenduskulud oleksid meeletud.

"Tänavasõiduauto mootor peab vastu 200 tuhat miili. Seega me saaksime ehitada konkurentsivõimelise mootori, mis kestaks terve hooaja, aga selle kulud oleksid väga kõrged," ütles Loriaux. "Mida peaksime tegema, et ehitada mootorit, mis peaks vastu 8000 kiiruskatse kilomeetrit? Me peame testima autot sellistel tingimustel. Aga mis juhtub, kui mootor ütleb üles pärast 5000 kilomeetrit? Siis peame jälle otsast alustama. Ning kui olemegi jõudnud 8000 kilomeetrit ära testida, siis peame andmeid töötlema, tegema kõik uuesti ja siis veel kolmandat korda."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia