Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Autospordiajakiri rally.ee sai 1. märtsil kooliealiseks |
|
Autospordiajakiri rally.ee sai 1. märtsil kooliealiseks
2010. aasta 1. märtsil täitus rally.ee autospordiajakirja loomisest seitse aastat. Nii pikka aega on õnnestunud tegutseda paljuski tänu sellele, et väljaanne on võitnud koha paljude autospordisõprade südameis.
2003. aastast avatud rally.ee autospordiajakirja visuaalne külg jäänud suhteliselt algupäraseks. Seda põhjusel, et säilitada kasutajasõbralikku harjumuspärast keskkonda. Üht-teist on siiski muutunud. 2004. aastal kaasajastati logo ning 2008. aasta septembris värskendati uudiste kujundust - ilmusid senisest suuremad fotod ja asendati "kirbukirjas" tekst hõlpsamini loetavaga.
Sisuline pool on seitsme aasta vältel paranenud, seda nii artiklite kui ka kvaliteetsema fotomaterjali osas. Siinkohal tuleb tänada autospordisõpru, kes tihti abikäe ulatanud ja operatiivselt infot ning pildimaterjali jaganud. Kajastust on läbi aastate leidnud suurema osa koduste autospordisarjade võistlused ning eesti rallisportlaste osalemine piiritagustel võidusõitudel. Paraku ei pääse mööda ka enesele tuha pähe raputamisest - nimelt jäi mullu seletamatutel asjaoludel näiteks kajastamata historic-sarjas võistleva kogenud rallimehe Villu Mättiku mitu välissõitu. Jõudumööda on rally.ee keskkonnas välisriikides toimuvad autorallid siiski kajastust leidnud.
Samas on rally.ee olnud ise infoallikaks mitmete lähiriikide autospordihuvilistele. Mullu külastati autospordiajakirja veebilehte Soomest üle 50 000 korra, Lätist ligi 30 000 korda. Tinglikus pingereas järgnesid Leedu, Rootsi, Venemaa, Prantsusmaa, Norra, Saksamaa ja Suurbritannia. Kokku oli külastusi enam kui sajast riigist.
Keskmiselt viibis üks külastaja 2009. aastal rally.ee autospordiajakirja veebilehel korraga 5 minutit. Erinevate keskkonnas sisalduvate lehekülgede vaatamisi kogunes aastaga enam kui 15 miljonit korda. Külastuste koguarv püsis 2008. aastaga võrreldes stabiilsel tasemel.
Lisaks interaktiivsele "olemisele" internetis, astus rally.ee autospordiajakiri läinud aastal järjekordse sammu reaalsesse spordiellu, korraldades koostöös Eesti Autospordi Liidu rahvaspordi komiteega rally.ee karikavõistlused rahvarallis. 2005. aastal toimusid autospordiajakirja rally.ee karikavõistlused rahvasprindis.
Läbi aastate on rally.ee ise olnud koostööpartneriks paljude eripalgeliste autospordisarjade ja võistluste korraldajaile. Autospordiajakiri on olnud samuti mitmete sportrallide ametlik infokanal. Tänavu on rally.ee mitme piiritaguse autoralli ametlik infopartner Eestis, sealhulgas Leedus sõidetavale uuele võistlusele "300 Järve Ralli".
Seitse aastat meediamaastikul püsimist on parajalt pikk aeg. Suur roll selles on mängida äriettevõttel nimega Zone Media, tänu kellele on rally.ee autospordiajakiri internetis tõrgeteta kättesaadav ööpäevaringselt.
"Koostöö Zone ja rally.ee vahel pole päris sama vana, kui sünnipäevalaps ise, kuid oma kolm aastat oleme portaali meie serveripargis hoidnud küll. Ja seda suurima heameelega, sest tegemist on oma valdkonna suurima tegijaga, kes vajab usaldusväärset partnerit, et portaal oleks tõrgeteta töös ja info liiguks kiiresti. See on ka meile tunnustuseks, et selline suur ja pikaajaline projekt on just meid oma koostööpartneriks valinud, mis on väärtus omaette," märkis Zone turundusspetsialist Rauno Kais.
Väärtused ei teki iseenesest ehk et pelgalt rally.ee asutajate, saarlase Rando Aava ja pärnaka Villu Teearu visadus ning sihikindlus üksi ei ole autosporditeemalist veebikeskkonda elus hoidnud. Selleks on suur hulk kasutajaid ning loomulikult autosportlased ise, kes annavad ainest nii nukratele kui ka rõõmsatele lugudele.
Autospordiajakiri rally.ee kutsub autosportlasi ning autospordihuvilisi tähistama seitsmendat sünnipäeva. Sünnipäevapidu peetakse tavapäraselt sportlikult - sel korral Põltsamaa ligidal Piiroja krossirajal, kus saavad võidu sõita kõik, kel vaid auto ja kiiver. Seitsmendal kuupäeval toimuval üritusel on võiduvõimalus igal osalejal, sõltumata auto veoskeemist, kuna võidusõit käib harjumuspärasest lihtsamalt - tuleb vaid olla stabiilne ja kõigis voorudes võimalikult vähe eksida. Nii võib üldvõiduni jõuda raja viie minutiga läbiv sõitja selle ees, kes "paugutab" ringiajaks kolm minutit. Parimaid autasustatakse võistluse lõppedes kristallkarikatega ja boonusena annavad neile lillekimbud üle rahvariietes noorikud.
Tähistagem sünnipäeva koos, head rally.ee autospordiajakirja lugejad!
|
|
|
|