Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

25. veebruar 2010 15:21
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Kolme Kandi Karikas Jäärajas I etapp
pühapäeval, 28. veebruaril 2010. a
Misso Rallikrossirajal

I peatükk

PROGRAMM


Esmaspäeval, 22. veebruaril 2010. a avaldatakse võistlusjuhend

pühapäeval, 28. veebruaril 2010. a:
08.00-09.30 - registreerimine, dokumentide kontroll
08.00-10.00 - võistlusautode tehniline kontroll
08.00-10.00 - võistlusrajaga tutvumine igal sõitjal 2 ringi.
10.15 - võistlejate koosolek ja võistluse avamine
10.30 - esimese võistlussõidu start

II peatükk

Art. 1 Korraldaja


1.1. Võistluse korraldab MTÜ Kolme Kandi Klubi

1.2. Ametnikud
Võistluse juht: Lauri Luts, tel (+372) 52 18 183
Võistluse sekretär: Ere Liivoja
Ohutusjuht: Lauri Luts
Peaajamõõtja: Meelis Liivoja
Tehnilise komisjoni esimees: Mart Meltsov

III peatükk

Art. 2 Määrang


2.1. Võistluse korraldab MTÜ Kolme Kandi Klubi vastavuses FIA spordikoodeksi ja selle lisadega, EAL kiirusalade võistlusmäärusega ning jäärajavõistluste korraldamise üldalustega käesoleva võistlusjuhendi alusel.

2.2. Võistlusjuhend on avaldatud 22 veebruaril 2010. a.

Art. 3 Võistlusrada

3.1. Võistlusrada
Misso Rallikrossirada, Missoküla küla

3.2. Võistlustrassi iseloomustus
Pikkus: 1200 m
Minimaalne laius: 7 m
Maksimaalne laius: 12 m
Pinnas: jää, lumi
Raja servad tähistatud. Sõidusuund vastupäeva.

Art. 4 Ajakava

Pühapäeval, 28. veebruaril 2010. a:
08.00-09.30 - registreerimine, dokumentide kontroll
08.00-10.00 - võistlusautode tehniline kontroll
08.00-10.00 - võistlusrajaga tutvumine igal sõitjal 2 ringi.
10.15 - võistlejate koosolek ja võistluse avamine
10.30 - esimese võistlussõidu start

Autasustamine pärast võistlussõitude lõppu.
Võistluse ajakava, stardinimekiri ja rajaskeem avaldatakse võistluse ametlikul teadetetahvlil (ATT) hooldealas.

Art. 5 Võistlusautod

5.1. Arvestusklassid
5.1.1. 2WD-E - esirattaveolised sõiduautod
5.1.2. 2WD-T - tagarattaveolised sõiduautod
5.1.3. 4WD - neljarattaveolised sõiduautod
5.1.4. V16 - kuni 16-aastased noored kaherattaveolistel sõiduautodel
5.1.5. Naised - naisvõistlejad kaherattaveolistel sõiduautodel
5.1.6. 4WD piik - neljarattaveolised sõiduautod piikrehvidel (TURVAPUURIGA)
5.1.7. 2WD piik - kaherattaveolised sõiduautod piikrehvidel (TURVAPUURIGA)

5.2. Võistlusautod
5.2.1. Võistlusautod peavad olema kinnise kerega ja võivad omada ASN tehnilist kaarti.
5.2.2. Võistlusautodel ei pea olema registreerimisnumbrit, kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
5.2.3. Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.
5.2.4. Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib kontrollida kogu võistluse vältel.
5.2.5. Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
5.2.6. Autos peab korrektselt kinnitatuna paiknema kehtiva kasutusajaga tulekustuti (min 1 kg) ja komplektne apteek..

5.3. Tingimused rehvidele
5.3.1. Klassides 5.1.1.-5.1.5 lubatakse kasutada liiklusseaduse kohaseid naastrehve, mis peavad vastama järgmistele tingimustele:
naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" – 90
- rehvis, mille velje läbimõõt on 14” ja 15" – 110
- rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" – 130
- rehvis, mille velje läbimõõt on 17” ja enam – 150
Kõvasulami läbimõõt max 2,5 mm ja väljaulatuva osa pikkus max 2 mm.
5.3.2. Klassis 5.1.6 ja 5.1.7 lubatakse kasutada piikrehve, mis peavad vastama järgmistele tingimustele:
- naastud peavad olema kõvast materjalist
- tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
- naastu keskosa kõvasulami läbimõõt vähemalt 2,5 mm
- naastu pikkus kuni 20 mm
- naastu kaal kuni 4,0 grammi
- naastud peavad olema rehvile kinnitatud väljaspoolt
- naastude arv kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta. (Naastude arv loetakse 3 dm ulatuses, mõõtealasse ei tohi jääda üle 60 naastu.)
- naastude töötlemine keelatud
5.3.3. Rehvid võidakse tehnilise kontrolli käigus markeerida. Sellisel juhul on markeerimata rehvidega võistlemine keelatud ning karistatav (VJ art 14).

5.4. Korraldaja väljastab igale võistlejale võistlusnumbri.

Art. 6 Osavõtjad

6.1. Võistlejad peavad mandaadis esitama:
6.1.1. täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
6.1.2. kehtiva võistlejakaardi, võistlejalitsentsi või autospordiriski sisaldava elukindlustuspollisi vähemalt 50 000 kroonile
6.1.3. sõiduki kasutusõigust tõendava dokumendi (vajadusel)
6.1.4. tehnilise kaardi (ASN tehnilise kaardiga sportautodel)
6.1.5. vanema või eestkostja kirjalik luba võistlusel osalemiseks (12-18 a vanused noored)

6.2. Võistlejate sõiduvarustuse vastavust FIA ja EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

6.3. Ühel autol võib ühes klassis võistelda kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.

6.4. Kui võistlusautoga osaleb kaks või enam võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige võistlusnumber. Ülejäänud võistlusnumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks kinni katta.

6.5. Starti lubatakse kuni 90 võistlusele registreerunud osavõtjat.

Art. 7 Osavõtumaks

7.1. Osavõtumaks
7.1.1. 2WD-E – 300 EEK
7.1.2. 2WD-T – 300 EEK
7.1.3. 4WD – 300 EEK
7.1.4. V16 - 150 EEK
7.1.5. Naised – 150 EEK
7.1.6. 4WD piik – 500 EEK
7.1.7. 2WD piik – 500 EEK

7.2. Osavõtumaks tasutakse võistluspäeval mandaadis.

IV peatükk

Art. 8 Võistluse käik


8.1. Võistlusrajaga tutvumine vastavalt ametlikul teadetetahvlil näidatule.

8.2 Sõidetakse kolm ringi.

8.3. Stardijärjekord arvestusklasside kaupa vastavalt osavõtjate nimekirjale. Stardijärjekorra määrab korraldaja, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil. Kõik võistlejad peavad reastuma eelstardi tsoonis vastavalt stardijärjekorrale. Hilinenud võistlejat starti ei lubata.

8.4. Stardi-intervalli (30 sekundit või 1 minut) määrab võistluse juht.

8.5. Stardisignaal foori või lipuga. Stardimärguandeks punaste fooritulede kustumishetk või lipu langemishetk.

8.6. Valestardi eest karistus 10 sekundit.

8.7. Kui võistleja ei stardi 20 sekundi jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud sõiduvoorus.

8.8. Raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega antud sõiduvoorus.

8.9. Toimub kaks või kolm võistlussõitu olenevalt võistlejate arvust. Lõplik tulemus kahe parema võistlussõidu kohapunktide summeerimise teel.

8.10. Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollile.

Art. 9 Vastulaused

9.1. Vastulause esitamise aeg 15 minutit pärast esialgsete tulemuste avaldamist ATT-l.
9.1.1. Vastulause esitatakse võistluse juhile kirjalikus vormis.
9.1.2. Vastulause kautsjon 1000 krooni.

9.2. Kõik kulud auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
a) hagejal, kui vastulauset ei rahuldatud
b) kostjal, kui vastulause rahuldati

Art. 10 Autasustamine

10.1. Iga arvestusklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse diplomi või karikaga.

10.2. Võistlus on avatud lisaauhindadele.

V peatükk

Art 11. Lisasätted


11.1. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas, kohas, ajakavas ja võistluse käigus.

11.2. Kiivri kasutamine kohustuslik. Kiivril peab olema vähemalt E tähistus.

11.3. Turvarihmad peavad osalejal olema võistlemise ajal korrektselt kinnitatud.

11.4. Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.

11.5. Võistlejate parklas on keelatud liikuda kiiremini kui 10 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmanähtava kiir
useületamisega kaasneb karistus (VJ Art 14).

11.6. Võistluse ajal võistlusautoga võistlusalast väljaminek keelatud. Rikkumisel karistus kuni võistluselt eemaldamiseni.

11.7. Võistlusjuhendis määratlemata küsimused lahendab korraldaja koos kohtunikega kohapeal.

Art. 12 Vastutus

12.1. Võistluse korraldaja ja Eesti Autospordi Liit ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

Art. 13 Karistused

VJ Art 8. Osavõtumaks tasumata (stardikeeld)
FIA 15.1.3/5 Auto mittevastavus, dokumendid (stardikeeld)
VJ p 12.5. Lubatust suurem kiirus hooldusalas 2 korral (eemaldamine)
VJ p 9.7. STOP märgi eiramine 2 korral (eemaldamine)
FIA 3.3.6. Ebakorrektne, ebaaus või ebasportlik käitumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 11.5,1/2 Tõkestamine, ebasportlikkus (kuni eemaldamiseni)
FIA 7.1. Kõrvaline isik autos (kuni eemaldamiseni)
FIA 15.1.8. Auto tehniline korrasolek (kuni eemaldamiseni)
FIA 18.1.9. Kohtunikele mitteallumine (kuni eemaldamiseni)
VJ p 12.6. Võistlusalast väljumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.9. Peatumine finiši ja STOP märgi vahelisel alal (kuni eemaldamiseni)
Raja vale läbimine (kuni eemaldamiseni)
VJ p 5.3.3. (kuni eemaldamiseni)
VJ p 9.8. Raja oluline lühendamine (kuni eemaldamiseni)
VJ p 9.5. Valestart (+10 s)
VJ p 9.7. STOP märgi eiramine 1 korral (+10 s)
VJ p 9.7. Rajatähise puude (+10 s)
FIA 15.1.2. Hilinemine tehnilisele ülevaatusele (500 kr)
VJ p 6.5. Võistlusnumbri puudumine (500 kr)
VJ p 12.5. Lubatust suurem kiirus hooldusalas 1 korral (1000 kr)
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia