Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Audru rallikross
Eesti MV VII etapp rallikrossis sõiduautodele klassides:
D-1, ERC, ERC Standard ja ERC Junior.
Pühapäeval, 4. oktoobril 2009. a
Pärnumaa Audru v. Papsaare Audru Ringrada
Registreeritud EAL-s nr 131/RK
1. Võistluse aeg, koht
1.1. Võistlus toimub 04.10.2009. a Audru Ringrajal
1.2. Võistluse ajakava
Esmaspäev, 14. septembril 2009. a
avaldatakse võistluste juhend ja algab osavõtjate eelregisreerimine
Neljapäev, 1. oktoobril 2009. a
17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 4. oktoobril 2009. a
08.00-10.00 - registreerimine
08.30-10.30 - tehniline kontroll
09.00-10.00 - treeningsõidud
11.00 - võistlejate koosolek
11.15 - eelsõidud ja finaalsõidud
18.00 - orienteeruvalt autasustamine
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude ja finaalsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva tee 1, Papsaare, Audru v, Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Eiki Eriste II
Võistluse juht: Avo Kristov II
Ajamõõtja: Villu Teearu II
Võistluste sekretär: Krista Teearu II
Ohutusülem: Peeter Raudsepp III
Tehniline kontroll: Martin Toom I
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
www.autosport.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus: 1100 m, laius 814 m
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
Rajakate: asfalt, liiv.
4. Arvestusklassid, autode tehnilised tingimused
4.1. ERC Junior noored 12-17.a(kaasa arvatud).
Autod peavad vastama kehtivatele ERC Standard tehnilistele tingimustele (koos täiendavate piirangutega).
4.2. ERC Standard
Autod peavad vastama kehtivatele ERC Standard tehnilistele tingimustele.
4.3. ERC
Autod peavad vastama kehtivatele Rallikrossiautod ERC tehnilistele tingimustele.
4.4. Division 1
Autod töömahuga üle 2000cm3, ka turbomootoritega k.a. turbokoefitsent x 1,7 ning neliveolised autod. Autod peavad vastama oma tehnilisele kaardile märgitud klassi tingimustele,
Klassides 4.3 ja 4.4 lubatud kasutada ainult slick-tüüpi rehve.
5. Üldkorraldus
5.1 Võistlused viiakse läbi vastavalt Eesti Autospordi Liidu (EAL)Kiirusalade Võistlusmäärustega, 2009. a. Rallikrossi MV üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustel võivad osaleda autosportlased, kes omavad Eestis kehtivat sõitja- ja registreerijalitsentsi.
6.2. Osavõtumaksud
Eelregistreerimisega Kohapeal
ERC: 1000.- 1400.-
ERC Standard 800.- 1200.-
ERC Junior 500.- 800.-
Division 1 1000.- 1400.-
.
NB! Võistleja loetakse eelregistreerunuks registreerimisel rally.ee leheküljel ja raha laekumisel korraldaja arvelduskontole (mõlemad tingimused peavad olema täidetud).
MTÜ Erki Sport 10022030073004 SEB Pank
7. Võistluste käik
7.1 Korraldaja kohustub tagama igale võistlusklassile vähemalt 20 min. treeningaega.
7.2. Toimub kolm eelsõiduvooru ja finaalsõidud C,B,A. Eelsõiduvoorudes sõidetakse 4 ringi 4 autot reas, finaalsõidus 6 ringi, stardipaigutus 2 2 2 2.
7.3. Kui arvestusklassis on osavõtjaid kuni 5, peetakse kaks eelsõidufooru.
7.4. Esimese eelsõiduvooru stardijärjekord loositakse, teise ja kolmanda eelsõiduvooru stardijärjekord koostatakse eelmise vooru tulemuste põhjal ümberpööratud järjestuses, esmalt need, kes ei saanud tulemust ja seejärel aeglasemast kiireimani. Kui võistleja ei saa startida temale ettenähtud sõidus, siis peab ta sellest koheselt iformeerima eelstardi kohtunikku.
7.5. Start grupistardina paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on punaste fooritulede sähvatus.
7.6. Valestardi korral hoiatus, teistkordsel rikkumisel stardist eemaldamine. Starditsoonis on keelatud esimesed 30 meetrit vahetada stardikoridori. Keeluala lõppu tähstavad rohelised lipud.
7.7. Eelsõidu kiirema aja saavutanu saab 1 punkti, teine 2 punkti jne. Võistleja, kes ei lõpetanud eelsõitu, teenib punkte võrdselt eelsõidus startinud autode arvuga. Diskvalifitseeritud võistlejad saavad 5 lisapunkti.
7.8. Võistleja, kes kahe parema eelsõiduvooru kokkuvõttes kogus vähem punkte, valib stardikoha A-finaali esireas, järgmise punktisummaga stardib vabalt kohalt jne. Mitme võistleja võrdse punktisumma korral eelistatakse eelsõitudes parimat aega näidanud võistlejat. C- finaali võistlejad, kes said eelsõitudes 16-9 koha, B finaal- võistlejad, kes said eelsõitudes 8-5 koha ja C finaali 4 paremat, A finaal võistlejad, kes said eelsõitudes 4 1 koha ja B finaali 4 paremat. Kui B või C finaalis peaks startima neli või alla selle võistlejaid, siis B või C finaali ei toimu ja võistleja saab oma koha kõrgemasse finaali vastavalt eelsõidu tulemusele. Kui A või B finaali pääsenud ei saa startida, jääb tema stardikoht täitmata.
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 20 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 1000 kr auto lahtivõtmine 3000 kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast autasustamist ja võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega. (Kui startijaid arvestusklassis oli kolm või vähem, siis võib korraldaja autasustada vaid esikohta.)
10.2. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja ega EAL vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Võistlusautode parkla
Võistlusautode parklasse lubatakse iga võistlusauto kohta üks tehnilise abi auto ja teenendav personal vastavate kaardi (võistleja, esindaja, mehaanik) esitamisel.
Laupäeval, 3. oktoobril kell 15.00 kuni kella 18.00-ni tasuline treening.
|
|
|
|