Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Misso rallikross pakkus publikule palju põnevust
4. juulil toimus Misso krossirajal esimene rallikrossi etapp, mis pakkus palju põnevust nii pealtvaatajatele kui ka sõitjatele. Tihedat võistluspäeva ilmestas kokku viis "katust".
Misso rallikrossi raja ehitamist alustati aasta tagasi. Tänaseks on rada sellises seisus, et seal saab pidada Eesti meistrivõistluste etappe. Algust tehti sellega laupäeval.
Division 1 klass on sel aastal olnud vaeslapse osas ja oli seda ka Missos. Kohale oli tulnud vaid Läti külalisvõistleja Aivars Kokorišs, kes ka võidukarikaga koju läks.
Noorte klassis oli kuus osalejat. Finaalis valis stardikoha esimesena Arvo Kask (VW Golf II), kelle kõrvalt startis Sander Roosimaa (VW Golf II). Roosimaa sai parema stardi ja asus võistlust juhtima, Kask tihedalt tema kannul. Sellises järjestuses sõideti kuni viimase ringi viimase kurvini.
Ühel hetkel oli Roosimaa auto kõrvalistuja külje peal ning Kask tema auto taga kinni. Sellest intsidendist võitis kõige enam Sander Palmiste (VW Golf II), kes suutis probleemideta õnnetuskohast mööduda ja saada kirja etapivõit. Teisena ületas finišijoone Arvo Kask ja kolmandana Janno Ligur (Lada Samara).
Mõlemad intsidendiga seotud osapooled protestisid teineteise vastu. Kohtunikud olid sunnitud protestide lahendamiseks moodustama žürii, kes nägid intsidendis süüd mõlemal osapoolel, seega otsustati mõlemad võistlejad diskvalifitseerida. Lõplik paremusjärjestus kujunes niisuguseks: Sander Palmiste, Janno Ligur ja Sven Kallas (VAZ 2108).
ERC Standard klassis noppis Rainer Schultz (Lada Samara) nii esikoha kui ka parima eelsõidu aja eest lisapunkti. Teisele kohale tuli Tanel Plakso (Mitsubishi Colt) ja kolmandale Vahur Kupper (Opel Kadett Gsi). Standardklassis suutis oma võistlusauto katuse prügiseks teha Erki Külvi (VW Golf).
ERC klassis oli osalejaid kõige rohkem, kokku 11. Kalle Kask (BMW 318 IS) ei saanud kahjuks aga ühestki sõiduvoorust aega kirja ja finaalidesse seega ei kvalifitseerunud. Sellest hoolimata tuli sõita ka B-finaal, mille võitis Kevo Kärp (VAZ 2101) Sten Karuksi (Lada Samara) ees.
A-finaali parimalt kohalt startis Sten Oja (Lada Samara), kes asus ka sõitu juhtima, meistrisarja liider Martin Saar (VW Golf) tihedalt kannul. Saar, kes oli teinud treeningsõitudes ka päeva esimese "katuse", suutis Ojast mööduda ja noppida meistrisarja esikoha punktid. Kolmandale kohale tuli venelanna Tatjana Jelissejeva (VAZ 2108).
Peale Martin Saare said ERC klassis "katuse" kirja ka Andres Balodis (Suzuki Baleno) ja eelsõitudes väga kiiret aega näidanud Joosep Narusk (VW Golf III).
|
|
|
|