Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Uus Ford Fiesta debüteerib Itaalias Sardiinia rallil
20. mai õhtul kergitati katteloor uhiuuelt Ford Fiesta R2 ralliautolt, mis baseerub Ford Fiesta tänavasõiduautol. Auto on arendatud asendamaks väga edukat Fiesta ST võistlusmasinat.
Uusimatele FIA nõudmistele vastava Ford Fiesta R2 esitlus toimus Sardiinias, kuid MM-etapil sellega veel ei võistelda. Küll läbitakse sellega võistlustrass enne võistlejaid.
Viiekäiguline Fiesta R2 ralliauto baseerub Ford Fiesta Sport 1,6-liitrise mootoritöömahuga mudelil. Rallivõistlusteks on selle kohandanud M-Sport, mille juht Malcolm Wilson märkis, et nüüd tuleb värske sportauto proovile panna.
"Ei ole kahtlust, et R2 peab end tõestama hakkama. N-rühma Fiesta ST saab siiani klassivõite üle maailma. Kogemus ja teadmised, mille meie insenerid said ST-ga, on nüüd edasi kantud autosse R2. ST-lt on päritud tugevus ja vastupidavus, mis tegid ST nii populaarseks - ja kõik see on odavam kui teistel tootjatel," ütles Wilson tiimi pressiteates.
Ford Fiesta R2 spetsifikatsioon
Baasmudel: Ford Fiesta 1,6 Sport / Zetec S
Mootor: 1,6 Zetec 16V 1598 cc Ti-VCT; 4 silindrit reas; DOHC; 16 klappi
Võimsus: 163 PS pööretel 7500
Pöördemoment: 182 Nm pööretel 5700
Ülekanne: 5-käiguline järjestiklülitusega "Sadev"
Pidurid: ees (kruusale) 285 mm AP ventileeritavate ketastega, (asfaldile) 310 mm AP ventileeritavate ketastega; taga 280 mm AP ventileeritavate ketastega
Hüdrauliline käsipidur
Veljed: (kruusale) OZ 6"x15"; (asfaldile) OZ 6.5"x16"
Mõõdud: pikkus 3953 mm; laius 1722 mm; kõrgus 1481 mm
Teljevahe: 2490 mm
Kaal: 1030 kg
|
|
|
|