Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Jäistes oludes rada pani lamellrehvid proovile» |
|
«Jäistes oludes rada pani lamellrehvid proovile»
Autospordiajakirja rally.ee sünnipäeva tähistamiseks korraldatud rahvasprindi võistlustrass oli jäine ning libe. Võistlusel osalenud Vahur Himma sõnul panid need olud sõitjad ja rehvid tõsiselt proovile.
Võistluspäeva hommikul avaldasid osavõtjad soovi, et kilomeetri pikkune sprindirada muudetaks võimaluse korral pikemaks. Võistluse juht Tiit Soa sai rahvaspordikomiteest loa varem kooskõlastatud rajaskeemi muuta ning nii ootas sõitjaid ees kahe kilomeetri pikkune võistlusmaa - sõita tuli kardirajal ühe ringi asemel kaks.
Kuna võistlusel oli naastrehvide kasutamine keelatud, tähendas selline otsus osalejatele vaid ühte - raja tunduvalt libedamaks muutumist iga vooruga. Lühema distantsi puhul jagunuks paremat haakumist jäise pinnasega kauemaks.
Kuni 1600 kuupsentimeetrise mootori töömahuga autode arvestusklassis võistelnud Vahur Himma sõnul oli võrdlemisi keeruline leida head pidamist. "Jäistes oludes rada oli lamellrehvidega sõites enese tõeline proovile panek," ütles ta.
Alates 2007. aasta algusest autospordivõistlustel osalev mees märkis, et jäi sprindiga rahule, ent osavõtjate vähesus üllatas: "Suured tänud Rapla säästusprindi korraldajatele vaeva eest, et organiseeriti võistlus nii vähestele võistlejatele. Mina jäin võistlusega väga rahule, kahju ainult, et vähe sõitjaid oli."
|
|
|
|