Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Katsete keskmine kiirus jäi ülesõitude kiirusele alla |
|
Katsete keskmine kiirus jäi ülesõitude kiirusele alla
|
Loe lisaks |
|
|
Rahvaralli võistlusmääruse järgi võib tänavu kiiruslikel lisakatsetel olla maksimaalne keskmine kiirus 50 km/h ning ülesõitudel 55 km/h. Koerus jäi keskmine lubatule tublisti alla - korraldajaile tuli appi ilm.
"See tuli üllatusena, et kui meie ralli keskmised läinud alati "lõhki läinud", siis nüüd osutus ülesõitude keskmine kiirus suuremaks, kui katsete keskmine," ütles Koeru rahvaralli korraldusmeeskonna liige Peep Kristal rally.ee autospordiajakirjale.
Ta selgitas, et eelmise nädala sula jäätas kõik kiiruslikeks lisakatseteks kavandatud teed. "Maksimaalne keskmine kiirus oli 46 km/h, aga kõige kiiremad ülesõidud 52 km/h," jätkas ta. "Autospordi liit peaks rahul olema, et kõik oli nii, nagu normid ette näevad."
Eesti Autospordi Liidu rahvaspordikomitee liige Teele Sepp avaldas võistluse organisaatoreile tunnustust: "Rada olid hästi valitud ning planeeritud. Võistlus oli mitmekesine, sest päris palju tööd jagus kaardilugejale. Oma roll oli täpsuslõigul ja ülesõitudel."
Tavapärasest madalam keskmine kiirus lisakatsetel oli paljuski tingitud ilmast, seda kinnitas ka Teele Sepp. "Omajagu aitas ilm, sest teed olid libedad. Ometi usun, et osalejad said siiski sõidumõnu."
Peep Kristal märkis, et ajaliselt võitis see, kes sõitis targalt: "Kuigi kiirused olid väiksed, ei tähenda see, et sõit lihtne oli. Taguotsa loopimine ei aidanud midagi."
"Ralli oli vaheldusrikas ja meeldis paljudele. Mina kartsin, et äkki hakkavad osad kätega vehkima, aga ei hakanud," jätkas Kristal. "See, et raja ääres olid lumevallide asemel ekstreemsed jäävallid, ei olnud tahtlik. Meie soov oli, et oleks sõit lumes nagu muiste."
|
|
|
|